Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Navigatie I-phone
Navigatie I-phone
Heeft er iemand goede tips voor apps voor I-phone voor navigatie?
Re: Navigatie I-phone
Wij gebruiken Navigon werkte echt super in onze reis naar Florida.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
De kaarten app van Apple zelf geen optie? Ik dacht deze in combinatie met google maps te gebruiken.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
De tomtom app aanschaffen. Eénmaal aangekocht krijg je updates en zelfs bij tijdelijke verwijdering kan je het gratis terugzetten.
Kost wel iets maar goedkoper dan nog een toestel erbij aankopen. Werkt perfect.
Kost wel iets maar goedkoper dan nog een toestel erbij aankopen. Werkt perfect.
Een heel topic aan navigatie op smartphones: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=52719 en hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=51916
Uitgebreid al over gesproken hier op het forum.
Uitgebreid al over gesproken hier op het forum.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Als je de app "app van de dag" hebt staat er vandaag een navigatie app in die ook ofline werkt.
Ik zag het net toevallig. Ik heb hem nog niet geprobeerd dus kan je er verder ook nog niks over vertellen. De app heet Maps.me en is vandaag dus gratis.
Ik zag het net toevallig. Ik heb hem nog niet geprobeerd dus kan je er verder ook nog niks over vertellen. De app heet Maps.me en is vandaag dus gratis.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
Mensen wijzen in de recensies dat het geen navigatie-app is.Pipo Chris schreef:Als je de app "app van de dag" hebt staat er vandaag een navigatie app in die ook ofline werkt.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Je kunt Sygic proberen. Eerste 8 dagen (meen ik) zijn een proefperiode en als het bevalt kun je hem aanschaffen. Is ook niet duur.
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb Navfree op mijn I-pad , dit is offline dus geen wifi nodig in de VS.
Dit is een gratis app !
Tijdens vakantie had ik Canada en de VS geïnstalleerd, die heb ik er nu weer afgegooid want het neemt vrij veel opslagruimte in.
Benelux en Duitsland heb ik er standaard op staan, altijd makkelijk.

Dit is een gratis app !
Tijdens vakantie had ik Canada en de VS geïnstalleerd, die heb ik er nu weer afgegooid want het neemt vrij veel opslagruimte in.
Benelux en Duitsland heb ik er standaard op staan, altijd makkelijk.
Crisis ? What Crisis ?
Bedankt voor de goede reacties
Rij al jaren met de tomtom app voor de iphone, werkt zalig goed, heel de vs doorkruisen zonder een probleempje.
Heb nu ook een att gophone kaartje, dus praktisch overal 4g, en verkeersinfo!
Aanrader!
Aanrader!
Hoi Rudy.RudydG schreef:Rij al jaren met de tomtom app voor de iphone, werkt zalig goed, heel de vs doorkruisen zonder een probleempje.
Aanrader!
Idd, de TomTom app werkt zalig goed. Gebruik hem nu al een paar jaar in Nederland incl. verkeersinfo/files.
Wil dit dus ook graag in USA blijven doen. Mijn vraag is dus hoe ik aan zo'n ATT gophone kaartje kom?
Versturen ze die naar Nederland, of moet ik die daar halen?
Alvast bedankt.
Mvg,
Anton
Ook een handige tip bij de tomtom app(gebruik hem zelf ook) kan je ook vrijwel alle hotels vinden! Kan je nooit het adres verkeerd invoeren 

Hoi Anton,Anton007 schreef:Hoi Rudy.RudydG schreef:Rij al jaren met de tomtom app voor de iphone, werkt zalig goed, heel de vs doorkruisen zonder een probleempje.
Aanrader!
Idd, de TomTom app werkt zalig goed. Gebruik hem nu al een paar jaar in Nederland incl. verkeersinfo/files.
Wil dit dus ook graag in USA blijven doen. Mijn vraag is dus hoe ik aan zo'n ATT gophone kaartje kom?
Versturen ze die naar Nederland, of moet ik die daar halen?
Alvast bedankt.
Mvg,
Anton
Ik ben gewoon in las vegas, op het eerste att standje in een mall afgestapt, heb daar een gophone 60 gekocht ( de 60 heeft de hotspot functie, kan mijn vrouw ook leuk facebook gebruiken op haar iphone), en direct door hun laten activeren. Kostte iets van een 8$5 inclusief de simkaart en hun werk. Was me de paar extra $ wel,waard, er waren toch enkele details,waar ik anders weer had moeten naar zoeken, en had geen zin in dergelijke complicaties
Ik zit op dit ogenblik in de vs, en ervaar het overal kunnen internetten als een enorme vrijheid (aanpassen reisschema, info over wat to do's enzovoort)
En uiteraard, de verkeersinfo heb je dan ook (koop in de tot app 1 maand voor een paar euro)
Ps., van de 2.5gb heb ik nog de helft over na 14 dagen.
Groeten,
Rudy
je kunt beter naar officele att winkel gaanONYX666 schreef:Hoi Anton,
Ik ben gewoon in las vegas, op het eerste att standje in een mall afgestapt, heb daar een gophone 60 gekocht ( de 60 heeft de hotspot functie, kan mijn vrouw ook leuk facebook gebruiken op haar iphone), en direct door hun laten activeren. Kostte iets van een 8$5 inclusief de simkaart en hun werk. Was me de paar extra $ wel,waard, er waren toch enkele details,waar ik anders weer had moeten naar zoeken, en had geen zin in dergelijke complicaties
Ik zit op dit ogenblik in de vs, en ervaar het overal kunnen internetten als een enorme vrijheid (aanpassen reisschema, info over wat to do's enzovoort)
En uiteraard, de verkeersinfo heb je dan ook (koop in de tot app 1 maand voor een paar euro)
Ps., van de 2.5gb heb ik nog de helft over na 14 dagen.
Groeten,
Rudy
daar kost "hun" werk niets en ook sim gratis dus maar 60 usd
voor 5 usd meer heb je ook 250 belminuten naar nederland erbij
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij hebben de TomTom op de iPhone en dat werkt perfect. Ik kan het iedereen aanbevelen.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hier na 2,5 week touren door de VS met Sygic een fan. Had wat vraagtekens aan het begin, maar oefening baart kunst. De app werkt perfect.
Sygic zelf is gratis. Voor de kaart van volledig Noord-Amerika (VS, CA, MEX) betaalde ik 19.90€. Dan hoef je enkel nog de kaarten van de staten waar je doorheen gaat rijden te downloaden zodat ze op je telefoon staan en je bent good to go, zonder databundel.
Je gebruikt of een volledig adres, of je zoekt een bestemming op door te zoeken in de lijsten met POI. Die zijn behoorlijk uitgebreid, tot aan de lokale nagelsalon aantoe
Sygic zelf is gratis. Voor de kaart van volledig Noord-Amerika (VS, CA, MEX) betaalde ik 19.90€. Dan hoef je enkel nog de kaarten van de staten waar je doorheen gaat rijden te downloaden zodat ze op je telefoon staan en je bent good to go, zonder databundel.
Je gebruikt of een volledig adres, of je zoekt een bestemming op door te zoeken in de lijsten met POI. Die zijn behoorlijk uitgebreid, tot aan de lokale nagelsalon aantoe

Na het lezen van het forum hebben wij ook sygic op onze telefoon gezet. Hij heeft ons nog nooit in de steek gelaten. Wat een super navigatie. Een echte aanrader dus!!
Ik gebruik mijn telefoon altijd waar die voor bedoeld is...bellen.
Koop een goedkope navigatie in Amerika, voor ongeveer 50 dollar heb je er al 1 en dit werkt altijd beter en sneller dan welke telefoon dan ook.
Eens in de 3 of 4 jaar koop ik weer een nieuwe met de nieuwste kaart updates. Je kan thuis alvast je route en of de adressen van je hotels e.d. in je favorieten zetten.
Koop een goedkope navigatie in Amerika, voor ongeveer 50 dollar heb je er al 1 en dit werkt altijd beter en sneller dan welke telefoon dan ook.
Eens in de 3 of 4 jaar koop ik weer een nieuwe met de nieuwste kaart updates. Je kan thuis alvast je route en of de adressen van je hotels e.d. in je favorieten zetten.
Menig gewone navigatie (Tomtom Rider en Tomtom one) hebben me in Nederland vaker in de steek gelaten dan deze navigatie op mijn telefoon in Amerika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 961 Weergaves
-
Laatste bericht door Maritabma
-
- 4 Reacties