Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over naar Florida gaan en Chevrolet Camaro huren.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Vragen over naar Florida gaan en Chevrolet Camaro huren.
Hallo,
Ik ga volgend jaar 3 weken Florida doen. Ik had graag specifiek een Chevrolet camarro gehuurd.
Weet er iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken/reserveren. bij welke verhuurfirma???
Ik heb al bij Hertz gezien dat bij de adrenaline collectie de Camarro er tussen staat, maar dan ben ik nog niet zeker.
Is er uberhaupt wel een mogelijkheid om specifiek het model te kiezen dat je wil??
merci
Christophe
Ik ga volgend jaar 3 weken Florida doen. Ik had graag specifiek een Chevrolet camarro gehuurd.
Weet er iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken/reserveren. bij welke verhuurfirma???
Ik heb al bij Hertz gezien dat bij de adrenaline collectie de Camarro er tussen staat, maar dan ben ik nog niet zeker.
Is er uberhaupt wel een mogelijkheid om specifiek het model te kiezen dat je wil??
merci
Christophe
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Vragen over naar Florida gaan en Chevrolet Camaro huren.
De 'gewone' Camaro 6-cylinder valt bij Alamo onder SSAR categorie, Alamo heeft voornamelijk Chevrolets dus de kans op een Camaro is wel Alamo wel groot. Als je de cabriolet wilt moet je deze wel specifiek reserveren (en valt ook onder een duurdere categorie dan de SSAR).
Ik had een full-size sedan (FCAR) gehuurd (de SSAR categorie kon ik niet op de website kiezen) en via een $5 fooi in de garage gevraagd of er iets sportiefs voorradig was (dus niet boven aan de balie, dan betaal je veel meer). Zonder problemen kreeg ik een Camaro mee, weliswaar niet t topmodel en ook niet de cabrio maar ik was tevreden. Dit was in Las Vegas.
Ik had een full-size sedan (FCAR) gehuurd (de SSAR categorie kon ik niet op de website kiezen) en via een $5 fooi in de garage gevraagd of er iets sportiefs voorradig was (dus niet boven aan de balie, dan betaal je veel meer). Zonder problemen kreeg ik een Camaro mee, weliswaar niet t topmodel en ook niet de cabrio maar ik was tevreden. Dit was in Las Vegas.
Re: Vragen over naar Florida gaan en Chevrolet Camaro huren.
Afgelopen zomer hebben wij er eentje gehuurd bij Nationalcar in Denver.
Was de enige convertible die ze hadden staan.
Geweldige auto, maar een vreselijk kleine kofferbak
Was de enige convertible die ze hadden staan.
Geweldige auto, maar een vreselijk kleine kofferbak

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1563 Weergaves
-
Laatste bericht door roadtrip2025
-