Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
One way toeslag Alamo/Dollar
- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
One way toeslag Alamo/Dollar
Wie kan mij vertellen of ik bij Autoeurope een one way toeslag moet betalen voor de autohuur van Dollar.
Ik heb deze huurauto gevonden. Er staat niet bij dat de one way inclusief is maar dat er kosten bij kunnen komen.
Minivan
ophalen- LAS
retour- LAX
23 dagen minivan voor 1025 euro bij Dollar.
Ook een prijs gevonden bij Alamo.com voor 1061 maar ook dan is mij niet duidelijk of hier nog kosten bij komen.
Bij Alamo.nl en Alamo.be is een overzicht beschikbaar waarin staat dat er geen bijkomende kosten zijn voor dit traject maar bij de Britse komt er wel 200 euro bij.
Wie heeft deze route onlangs geboekt LAS-LAX en heeft geen one way/drop kosten hoeven betalen (en waar geboekt)
Ik heb deze huurauto gevonden. Er staat niet bij dat de one way inclusief is maar dat er kosten bij kunnen komen.
Minivan
ophalen- LAS
retour- LAX
23 dagen minivan voor 1025 euro bij Dollar.
Ook een prijs gevonden bij Alamo.com voor 1061 maar ook dan is mij niet duidelijk of hier nog kosten bij komen.
Bij Alamo.nl en Alamo.be is een overzicht beschikbaar waarin staat dat er geen bijkomende kosten zijn voor dit traject maar bij de Britse komt er wel 200 euro bij.
Wie heeft deze route onlangs geboekt LAS-LAX en heeft geen one way/drop kosten hoeven betalen (en waar geboekt)
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: One way toeslag Alamo/Dollar
Ik had dezelfde vraag en heb Auto europe gebeld en tegen mij zeiden ze dat er geen kosten waren bij Dollar.
Anders belje ze toch ook even als je zkerheid wil.
Had jij trouwens ook dat je bij de combinatie-LAX-LAS maar kon kiezen uit 2: Dollar en National?
Anders belje ze toch ook even als je zkerheid wil.
Had jij trouwens ook dat je bij de combinatie-LAX-LAS maar kon kiezen uit 2: Dollar en National?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Bij Alamo heb je volgens mij nooit onewayfees tussen California en Nevada/Arizona.
Zie ook deze sheetmap
Zie ook deze sheetmap
Wij zijn de laatste twee jaar twee keer tussen deze twee staten op vakantie geweest en toevallig bij beide aanbieders geboekt. Beide keren ook geen fee hoeven te betalen (dus niet bij Dollar en ook niet bij Alamo). Geboekt via Rentalcars.com, waar ook bij het boeken stond: Geen one-way fee.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Als je de route andersom boekt (LAX-LAS), dan heb je ook nog (zoals bij alle autohuur vanuit Californië) de tweede bestuurder gratis. Kan voor drie weken huren best wat schelen.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- angelique100
- Amerikafan
@asv60 ja inderdaad er is slechts keuze uit 2 verhuurders, opvallend dat hier Alamo ontbreekt.
@psVwally wanneer je op de .nl en .be site kijkt van Alamo zie je inderdaad dat er tussen LAS en LAX geen one way kosten zijn maar wanneer ik zou boeken bij Alamo.co.uk/Brits komt er wel een one way fee bij van rond de 200 euro.
Gisteren wel een mailtje gestuurd naar Alamo.com maar over de mail was het niet mogelijk om hier antwoord op te geven. Ik moest hiervoor bellen, heb het liever even op papier staan..
@mrvanilla inderdaad bij rentalcars.com staat het duidelijk omschreven per verhuurder alleen is hier de prijs zo een 90 euro hoger..
@bello had inderdaad een leuke bijkomstigheid geweest alleen zijn de tickets al geboekt.
Heb het idee dat dat het gewoon per aanbieder verschilt of je wel of geen extra kosten moeten betalen voor Dollar en Alamo, de overige verhuurders hebben naar mijn weten wel allemaal een extra fee.
@psVwally wanneer je op de .nl en .be site kijkt van Alamo zie je inderdaad dat er tussen LAS en LAX geen one way kosten zijn maar wanneer ik zou boeken bij Alamo.co.uk/Brits komt er wel een one way fee bij van rond de 200 euro.
Gisteren wel een mailtje gestuurd naar Alamo.com maar over de mail was het niet mogelijk om hier antwoord op te geven. Ik moest hiervoor bellen, heb het liever even op papier staan..
@mrvanilla inderdaad bij rentalcars.com staat het duidelijk omschreven per verhuurder alleen is hier de prijs zo een 90 euro hoger..
@bello had inderdaad een leuke bijkomstigheid geweest alleen zijn de tickets al geboekt.
Heb het idee dat dat het gewoon per aanbieder verschilt of je wel of geen extra kosten moeten betalen voor Dollar en Alamo, de overige verhuurders hebben naar mijn weten wel allemaal een extra fee.
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zover ik weet zijn er geen dropcharges tussen LAX->LAS, of dat moet veranderd zijn het laatste jaar.
https://www.alamo.be/pdf/Drop-off%20she ... a%20NL.pdf
https://www.alamo.be/pdf/Drop-off%20she ... a%20NL.pdf
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je moet gewoon alles tot aan de betaling invoeren op zowel de .nl of.be en de co.uk site. Bij de Nederlandse en Belgische site zijn er volgens mij geen dropoffkosten, bij de co.uk site heb je meer gratis bestuurders. Dan kies je toch gewoon welke het goedkoopst is? Of iig welke je het beste lijkt?
- angelique100
- Amerikafan
Alamo.com kost 1063
Alamo.uk kost 1480 ( incl one way)
Alamo.nl 1485 (free one way)
Vandaar dat ik graag wilde weten of er bij de .com site nog een one fee bijkomt van de .be en .nl weet ik dat dit niet zo is aangezien je dit kan opzoeken op de .com site kan dit helaas niet.
Ik vind het verschil erg groot met de .com vandaar dat ik denk dat er nog een fee overheen komt, mocht dit niet zo zijn is de keuze snel gemaakt...
Alamo.uk kost 1480 ( incl one way)
Alamo.nl 1485 (free one way)
Vandaar dat ik graag wilde weten of er bij de .com site nog een one fee bijkomt van de .be en .nl weet ik dat dit niet zo is aangezien je dit kan opzoeken op de .com site kan dit helaas niet.
Ik vind het verschil erg groot met de .com vandaar dat ik denk dat er nog een fee overheen komt, mocht dit niet zo zijn is de keuze snel gemaakt...
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb voor komende zomer ook via AutoEurope bij Alamo geboekt. Bij de telefonische boeking werd (uitgezocht) aangegeven, dat er bij Alamo geen one-way toeslag tussen LAX en LAS was.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Afgelopen jaar bij Autoeurope geboekt voor Alamo . San Francisco /Phoenix.
Op de site van Alamo stond dat er tussen San
Franc en Phoenix geen dropp off kosten waren . Voor alle zekerheid toch maar geinformeerd bij Autoeurope of dit wel zo was . Kreeg een iets ander antwoord: in juli augustus waren er wel drop off kosten buiten deze periode niet .
Dus voor alle zekerheid kan je het beste even navragen via mail/ telefoon.
Op de site van Alamo stond dat er tussen San
Franc en Phoenix geen dropp off kosten waren . Voor alle zekerheid toch maar geinformeerd bij Autoeurope of dit wel zo was . Kreeg een iets ander antwoord: in juli augustus waren er wel drop off kosten buiten deze periode niet .
Dus voor alle zekerheid kan je het beste even navragen via mail/ telefoon.
- angelique100
- Amerikafan
@ASV ik weet niet of jij nog op zoek bent naar een minivan,..ik vond bij uscarhire de beste prijs van 973 euro minvan 23 dagen LAS LAX (geen one way fee Alamo)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1546 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart
-
- 17 Reacties