Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vervoer van en naar JFK - Manhattan, en tevens SFO - airport.
Vervoer van en naar JFK - Manhattan, en tevens SFO - airport.
Hoi,
wat is de makkelijkste, veiligste en goedkoopste manier om van JFK naar ons hotel te raken? We logeren in Manhattan, onze vlucht landt om 19.30u.
Ik vind wel prijzen van taxi's, shuttles, metro... Maar is de metro 's avonds met kinderen en koffers veilig en haalbaar? We reizen met 4 volwassenen en 4 kinderen.
Eigenlijk hebben we dezelfde vraag voor SFO, daar landen we wel pas rond middernacht.
Wat zijn jullie ervaringen? Op voorhand iets reserveren?
Bedankt!
wat is de makkelijkste, veiligste en goedkoopste manier om van JFK naar ons hotel te raken? We logeren in Manhattan, onze vlucht landt om 19.30u.
Ik vind wel prijzen van taxi's, shuttles, metro... Maar is de metro 's avonds met kinderen en koffers veilig en haalbaar? We reizen met 4 volwassenen en 4 kinderen.
Eigenlijk hebben we dezelfde vraag voor SFO, daar landen we wel pas rond middernacht.
Wat zijn jullie ervaringen? Op voorhand iets reserveren?
Bedankt!
Re: vervoer van en naar JFK - Manhattan, SFO - airport
Taxi nemen. OV is niet te doen met zo'n grote groep en dus heel veel bagage. En helemaal met een late aankomst.
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Shuttle busje of taxi regelen op het vliegveld of van tevoren.
http://www.supershuttle.com/Locations/J ... wYork.aspx
Wij hebben een shuttle genomen afgelopen keer ( januari ) van Newark naar Mannhatan en dit is uitstekend bevallen. Wij hebben het bij aankomst op het vliegveld geregeld, balie is geopend tussen 5 in de morgen en tot 12 uur s'nachts meen ik.
http://www.supershuttle.com/Locations/J ... wYork.aspx
Wij hebben een shuttle genomen afgelopen keer ( januari ) van Newark naar Mannhatan en dit is uitstekend bevallen. Wij hebben het bij aankomst op het vliegveld geregeld, balie is geopend tussen 5 in de morgen en tot 12 uur s'nachts meen ik.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Afgelopen keer op SFO ook gebruik gemaakt van de super shuttle service en dat werkte erg goed!
Volgens mij is op voorhand boeken goedkoper dan ter plaatse.
Volgens mij is op voorhand boeken goedkoper dan ter plaatse.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Idd vervoer nemen dmv taxi (geen yellow cab) of shuttle bus.
Wij waren afgelopen zomer ca 125 dollar kwijt van jfk naar newark voor privé taxi.
Bespaar je de stress van 4x overstappen voor een paar tientjes meer.
Even goed zoeken en recensies lezen van shuttle services, zit wat kaf tussen het koren.
Wij waren afgelopen zomer ca 125 dollar kwijt van jfk naar newark voor privé taxi.
Bespaar je de stress van 4x overstappen voor een paar tientjes meer.
Even goed zoeken en recensies lezen van shuttle services, zit wat kaf tussen het koren.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
vorig jaar vooraf van JFK naar Manhattan een shuttle geboekt via http://www.viatorcom.nl/nl/7381/search/ ... %20shuttle (private economy arrival transfer)
van te voren alles via internet doorgeven (vluchtnummer, aankomsttijd etc) Bij aankomst even moeten bellen met viator om plaats te horen waar de shuttle staat. Was prima geregeld. Wij waren voor 3 personen 43,74 euro kwijt.
van te voren alles via internet doorgeven (vluchtnummer, aankomsttijd etc) Bij aankomst even moeten bellen met viator om plaats te horen waar de shuttle staat. Was prima geregeld. Wij waren voor 3 personen 43,74 euro kwijt.
1998: New York
2014: New York
2015: rondreis Florida en New York
2018: rondreis Californië
2020: rondreis Oregon - Canada
2014: New York
2015: rondreis Florida en New York
2018: rondreis Californië
2020: rondreis Oregon - Canada
Wij landen aanstaande donderdag rond 14.00 uur op JFK airport en moeten dan met 4 personen (2 volw. en 2 kinderen van 12 en 9) naar ons hotel in Manhattan.
Ik probeer nu al dagen via Viator (via Newyork.nl) vervoer te regelen maar al onze creditcards (zowel Visa als Mastercard) worden niet geaccepteerd.
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee en heb zoiets van "we zien het daar wel".
Wat adviseren jullie? Toch vooraf al vervoer regelen en zo ja, hoe? Bij wie?
Of lukt het ons ter plekke ook wel? Is er een kans dat er taxi's staan waar we met 4 personen en bagage inpassen?
Ik probeer nu al dagen via Viator (via Newyork.nl) vervoer te regelen maar al onze creditcards (zowel Visa als Mastercard) worden niet geaccepteerd.
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee en heb zoiets van "we zien het daar wel".
Wat adviseren jullie? Toch vooraf al vervoer regelen en zo ja, hoe? Bij wie?
Of lukt het ons ter plekke ook wel? Is er een kans dat er taxi's staan waar we met 4 personen en bagage inpassen?
Misschien een beetje laat voor nu, maar goed voor een volgende keer: een hotel reserveren met een gratis shuttleservice (beetje open deur, maar wel mijn nummer één zoekcriterium als ik een hotel zoek in mijn aankomstplaats).
Hotels in het centrum bieden over het algemeen geen gratis shuttle naar/van de luchthaven. Hotels die gratis shuttle aanbieden zitten vooral in de omgeving van de luchthaven. Of weet iemand een hotel in manhattan die gratis vervoer naar/van luchthaven regelt?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Er staan gewoon taxi's. Drie jaar geleden ook met vier volwassenen plus bagage een taxi genomen. Lyft en Uber zijn ook aan te raden, maar daarvoor is een internet verbinding wel handig.
Laatst gewijzigd door CAM1984 op 15 jul 2018, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
2007/2008: Noordoosten en Zuidwesten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Naar de balie van de balie van de shuttle busjes gaan. Plaatsbewijs reserveren. Half uurtje wachten. Busje komt zo
. 1 koffer pp. Dan instappen, plaatsbewijs laten zien. Busje haalt nog meer personen op. Wij hadden met wachten en transport een klein uurtje nodig tot in het hotel. Bij uitstappen chaffeur betalen. Vergeet de tip niet. 

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Vervoer van en naar JFK - Manhattan, en tevens SFO - airport.
Wij hadden vervoer vooraf geregeld via carmellimo.com, was prima geregeld. 

Er zijn meerder vervoersbedrijven dus als je creditcard niet geaccepteerd wordt dan neem je gewoon een ander.
Bedankt voor de tip Harry! Inmiddels heb ik daar een reservering gemaakt, we betalen pas in de auto dus niets vooraf.Harry schreef:Wij hadden vervoer vooraf geregeld via carmellimo.com, was prima geregeld.
Alle anderen ook bedankt voor de reacties.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht