Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vluchtwijziging overstaptijd
- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Vluchtwijziging overstaptijd
Onze vlucht is weer gewijzigd en vraag me nu af of wij de overstap wel gaan halen met 3 kinderen.
Wij landden (terugreis) om 14.09 in Chicago en vertrekken daar om 15.35 weer.
Weet iemand of hier bepaalde tijden voor staan en met wie ik contact moet opnemen als het niet haalbaar is.
Geboekt bij Budgetair de vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines maar is van Iberia.
Wij landden (terugreis) om 14.09 in Chicago en vertrekken daar om 15.35 weer.
Weet iemand of hier bepaalde tijden voor staan en met wie ik contact moet opnemen als het niet haalbaar is.
Geboekt bij Budgetair de vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines maar is van Iberia.
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
Re: Vluchtwijziging overstaptijd
Op de terugweg zal dit denk ik geen probleem vormen. Twee jaar geleden hadden wij een overstap op Chicago van 25 minuten, en dat haalden we. Dus ik denk dat je wel goed zit. Meestal zit je ook in dezelfde terminal.
Mocht je het niet halen dan wordt je op de (een) volgende vlucht gezet. Maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken!
Mocht je het niet halen dan wordt je op de (een) volgende vlucht gezet. Maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken!
Groetjes,
Daniel
Daniel
- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Dan moet het goed komen toch!
Op zich heb ik er ook geen problemen mee als we op een latere vlucht zouden moeten worden gezet maar een paar jaar geleden was het een heel gedoe om
beschikbare plaatsen te vinden waardoor de kinderen verspreid zaten over het hele vliegtuig dat vond ik niet prettig, zeker niet voor de jongste vandaar.
Op zich heb ik er ook geen problemen mee als we op een latere vlucht zouden moeten worden gezet maar een paar jaar geleden was het een heel gedoe om
beschikbare plaatsen te vinden waardoor de kinderen verspreid zaten over het hele vliegtuig dat vond ik niet prettig, zeker niet voor de jongste vandaar.
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je eerste vlucht niet vertraagd is moet dit echt lukken; je hoeft niet door Immigrations en je hoeft je babage niet van de band te halen.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1363 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z