Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Slaaptabletten (Temazepam) + Douane
- Daniel82
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Slaaptabletten (Temazepam) + Douane
Voor de terug vlucht vanuit ATL naar AMS word een nachtvlucht. Dus ik heb aan mijn dokter een slaap tablet gekregen.
Nu heb ik ook een brief "To whome it may concern........." en een geneesmiddelpassport.
nu vroeg ik me af of ik dit bij de douane moet laten zien die brief (ik neem aan bij de heren/dames waar je de blauwe briefjes inlevert)?
of moet ik het gewoon stilzwijgend mee nemen?
Nu heb ik ook een brief "To whome it may concern........." en een geneesmiddelpassport.
nu vroeg ik me af of ik dit bij de douane moet laten zien die brief (ik neem aan bij de heren/dames waar je de blauwe briefjes inlevert)?
of moet ik het gewoon stilzwijgend mee nemen?
Zie http://www.daanski.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor verslagen van onze roadtrip (Orlando - New York, New York - Chicago) en andere verslagen ;-).
Re: Slaap tabletten (Temazepam) + Douane
Wij hebben er al 25 jaar een stuk of 8 bij ons en er is nog nooit iets mee gedaan.
Re: Slaap tabletten (Temazepam) + Douane
Alleen laten zien als er expliciet naar gevraagd wordt. Niks om je zorgen over te maken.
Re: Slaaptabletten (Temazepam) + Douane
Bij terug vlucht kom je niet voorbij douane.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Jawel; op Schipholpbuyse1 schreef:Bij terug vlucht kom je niet voorbij douane.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Dan zijn de tabletten allang ingeslikt.
Mijn antwoord ging natuurlijk over Amerikaanse douane, daar de OP het over blauwe formulier heeft.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht