Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mustang/Camaro cabrio zonder "or similar".Sixt annulatiememelding?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Mustang/Camaro cabrio zonder "or similar".Sixt annulatiememelding?
Hallo,
We hebben spijtig genoeg de auto geanuleerd die gepland was van 01 tot 20 september.
Dit was een Mustang of Camaro cabrio. Ik had toen naar Phoenix gebeld en dit waren de 2 modellen, dus we waren zeker van ons stuk.
Spijtig genoeg zijn deze nu sold out op die data (bij Sixt), blijkbaar is er geen manier om te weten wanneer een eventuele annulering van iemand zou plaatsvinden zodat de cabrio opnieuw vrij komt, zodat wij die kunnen opnieuw boeken.
Bestaat er een manier om zeker te zijn van één van deze twee modellen op de hele reis (of een deel zoals we gepland hadden) ?
Ter info, dit is waar we van auto kunnen wisselen (indien dit véél goedkoper zou uitkomen)
01/09: Phoenix
12/09: uit Las Vegas vertrekken
20/09: uit San Francisco vertrekken
25/09: van LA terug naar huis
Alvast super bedankt, dit zou een pak van mijn hart zijn, want ik blijf maar zoeken wie de meeste probabiliteit zou hebben dat we een Mustang/Camaro hebben, maar zie het bos niet meer door de bomen.
Mvg,
Ben
We hebben spijtig genoeg de auto geanuleerd die gepland was van 01 tot 20 september.
Dit was een Mustang of Camaro cabrio. Ik had toen naar Phoenix gebeld en dit waren de 2 modellen, dus we waren zeker van ons stuk.
Spijtig genoeg zijn deze nu sold out op die data (bij Sixt), blijkbaar is er geen manier om te weten wanneer een eventuele annulering van iemand zou plaatsvinden zodat de cabrio opnieuw vrij komt, zodat wij die kunnen opnieuw boeken.
Bestaat er een manier om zeker te zijn van één van deze twee modellen op de hele reis (of een deel zoals we gepland hadden) ?
Ter info, dit is waar we van auto kunnen wisselen (indien dit véél goedkoper zou uitkomen)
01/09: Phoenix
12/09: uit Las Vegas vertrekken
20/09: uit San Francisco vertrekken
25/09: van LA terug naar huis
Alvast super bedankt, dit zou een pak van mijn hart zijn, want ik blijf maar zoeken wie de meeste probabiliteit zou hebben dat we een Mustang/Camaro hebben, maar zie het bos niet meer door de bomen.
Mvg,
Ben
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Mustang/Camaro cabrio zonder "or similar".Sixt annulatiememelding?
Misschien een stomme vraag, maar als je per sé zo een wagen wil, en je hebt die gehuurd, waarom annuleer je dat dan om daarna terug op zoek te gaan ?
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerika-ontdekker
omdat het koppel waarmee we vertrokken geannuleerd heeft en ik nu aan het rondkijken ben om toch te kunnen vertrekken zonder dat koppel
Bij Hertz kan je over het algemeen vaak wel een specifiek model huren, maar dat kost je wel extra. Kijk eens op hun site.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Twee jaar geleden moest ik voor iemand autohuur regelen. Hy wilde perse en mustang en budget was onbeperkt. Wel, het is me niet gelukt. Hy reed van SF naar Vegas.
Geen enkele maatschappij kon me n mustang garanderen behalve 1 verhuurden in SF maar met die auto micht enkel binnen Californie gereden worden.
Moest het je toch lukken, geef je dan ff feedback terug want ik ben wel benieuwd
Geen enkele maatschappij kon me n mustang garanderen behalve 1 verhuurden in SF maar met die auto micht enkel binnen Californie gereden worden.
Moest het je toch lukken, geef je dan ff feedback terug want ik ben wel benieuwd

Groetjes,
Carine
Carine
- Hansi1959
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wel een late reactie maar mocht het nog van toepassing zijn; bij Herz bestaat de mogelijkheid tot het reserveren van een aantal specifieke modellen. Daaronder ook Ford Mustang en Camaro cabrio's. Heb ik een aantal jaren geleden ook eens gedaan. Heb nog even gechecked en dde optie "reserve this exact model" is nog steeds mogelijk. Echter is het aanbod niet op alle locaties gelijk en tijdig reserveren nodig. De prijs is vaak ook niet mals...
Overigens was die geannuleerde trip met twee stellen in een Mustang of Camaro cabrio waarschijnlijk sowieso geen succes geworden (of je had al zonder bagage moeten reizen
). De ruimte voor tassen (laat staan koffers) is eh...ontbreekt...
Grtz, Hans
Overigens was die geannuleerde trip met twee stellen in een Mustang of Camaro cabrio waarschijnlijk sowieso geen succes geworden (of je had al zonder bagage moeten reizen

Grtz, Hans
No guts, no glory!
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Sorry voor de late reacties, maar bij het opruimen van mijn favorieten kwam ik deze tegen.
We hebben uiteindelijk toch een Mustang gehad en hadden geboekt via Alamo via rentalcars.com.
Inderdaad, de Mustang met 4 had geen success geweest
Mvg,
Ben
PS, voor de liefhebbers:

Sorry voor de late reacties, maar bij het opruimen van mijn favorieten kwam ik deze tegen.
We hebben uiteindelijk toch een Mustang gehad en hadden geboekt via Alamo via rentalcars.com.
Inderdaad, de Mustang met 4 had geen success geweest

Mvg,
Ben
PS, voor de liefhebbers:

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1509 Weergaves