Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hertz gold family cdp gebruiken
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hertz gold family cdp gebruiken
Hallo iedereen,
Ik ga in augustus naar los angeles en wou daar graag een auto huren bij hertz. Nou ben ik nog maar 21 en zag ik dat de hertz gold family cdp de under age fee era haalt. Alleen vroeg ik me af hoe verstandig is om dit te doen? Heeft iemand misschien recente ervaringen met deze cdp? En het klopt toch als ik gewoon via de Nederlandse hertz website boek dat alle verzekeringen gewoon goed geregeld zijn? Ookal zou ik de cdp code gebruiken.
Ik ga in augustus naar los angeles en wou daar graag een auto huren bij hertz. Nou ben ik nog maar 21 en zag ik dat de hertz gold family cdp de under age fee era haalt. Alleen vroeg ik me af hoe verstandig is om dit te doen? Heeft iemand misschien recente ervaringen met deze cdp? En het klopt toch als ik gewoon via de Nederlandse hertz website boek dat alle verzekeringen gewoon goed geregeld zijn? Ookal zou ik de cdp code gebruiken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Hertz gold family cdp gebruiken
Chris,
Familie van mij heeft dit recent nog gedaan (Was toen 23) en was geen punt verder. Hij kreeg alleen te horen dat zijn CDP niet meer gebruikt werd. Waarschijnlijk had hij een iets oudere.
De kortingscode heeft in principe alleen invloed op je "rate" en niet op verzekeringen. Dus dat is verder goed geregeld. Dus ja lijkt me verstandig om te doen. Die underage fee kan best aantikken.
Voor meer tips en truuks kijk ook hier:
http://www.flyertalk.com/forum/hertz-go ... -24-a.html
Familie van mij heeft dit recent nog gedaan (Was toen 23) en was geen punt verder. Hij kreeg alleen te horen dat zijn CDP niet meer gebruikt werd. Waarschijnlijk had hij een iets oudere.
De kortingscode heeft in principe alleen invloed op je "rate" en niet op verzekeringen. Dus dat is verder goed geregeld. Dus ja lijkt me verstandig om te doen. Die underage fee kan best aantikken.
Voor meer tips en truuks kijk ook hier:
http://www.flyertalk.com/forum/hertz-go ... -24-a.html
- bedeve
- Amerika-expert
De CDP code die bedoelt 1826991 is nog gewoon geldig.
als je direct bij Hertz wilt huren is het zinvol om in verschillende landen te kijken.
Ik boekte in mei voor iemand een auto die met gebruikmaking van de ANWB cdp code bij de Ierse Hertz veel goedkoper was dan bij de Nederlandse Hertz.
Blijft er de vraag of je bij Hertz, en zeker rechtstreeks boekend bij Hertz, het beste uit bent ???
En dan niet alleen omdat Hertz LAX wel heel vervelend volk achter de balie heeft staan.
Alles al nagezocht ?
Hier al naar gekeken?
http://www.drive-usa.de/rental-cars/ala ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;
als je direct bij Hertz wilt huren is het zinvol om in verschillende landen te kijken.
Ik boekte in mei voor iemand een auto die met gebruikmaking van de ANWB cdp code bij de Ierse Hertz veel goedkoper was dan bij de Nederlandse Hertz.
Blijft er de vraag of je bij Hertz, en zeker rechtstreeks boekend bij Hertz, het beste uit bent ???
En dan niet alleen omdat Hertz LAX wel heel vervelend volk achter de balie heeft staan.
Alles al nagezocht ?
Hier al naar gekeken?
http://www.drive-usa.de/rental-cars/ala ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Als ik nog niet te laat ben,
Ik heb ook met het gold program en de cdp bij hertz een auto geboekt (22 jaar).
Boek hem trouwens via de site van de Emiraten, daar is het aanzienlijk goedkoper. (en gaat ook gewoon via Ierland, net als de andere Europese websites).
Ik heb ook met het gold program en de cdp bij hertz een auto geboekt (22 jaar).
Boek hem trouwens via de site van de Emiraten, daar is het aanzienlijk goedkoper. (en gaat ook gewoon via Ierland, net als de andere Europese websites).
Ik heb er anderhalve maand geleden heel veel tijd ingestoken, en rechtstreeks via Hertz met de gold CDP is duidelijk goedkoper dan alle andere opties, inclusief Alamo U25bedeve schreef: Blijft er de vraag of je bij Hertz, en zeker rechtstreeks boekend bij Hertz, het beste uit bent ???
Alles al nagezocht ?
Hier al naar gekeken?
- bedeve
- Amerika-expert
MDeckers schreef: Ik heb er anderhalve maand geleden heel veel tijd ingestoken, en rechtstreeks via Hertz met de gold CDP is duidelijk goedkoper dan alle andere opties, inclusief Alamo U25

Prijs is altijd variabel.
Wat / Waar/Wanneer.
Mooi is dat he'; beetje rondkijken en zien wat de verschillen zijn
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Inderdaad, in deze internettijden kan je nooit meer de eerste de beste nemen, goed rondkijken is altijd de beste optiebedeve schreef:MDeckers schreef: Prijs is altijd variabel.
Wat / Waar/Wanneer.
Mooi is dat he'; beetje rondkijken en zien wat de verschillen zijn
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bedankt voor alle reacties! Ik zal nog eens kijken bij verschillende hertz site. Goede tip. Ga de cdp zeker gebruiken. Tevens kom ik aan bij santa anna ipv LAX dus zal wel even zien hoe het volk daar is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2094 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85