Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe huur ik een Dodge Ram 1500 pick-up?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
petra houbrechts
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Hoe huur ik een Dodge Ram 1500 pick-up?

Bericht door petra houbrechts »

Het is al heel mijn leven een droom om eens een rondrit in Amerika te doen in een dodge ram 1500 pick-up. De reis ligt vast. We doen een rondreis van Los Angeles naar Las Vegas. Maar nu nog mijn droomauto huren. Iemand tips ??
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Dodge Ram 1500 pick-up

Bericht door laguna62 »

Hoi,
Bij USA reisen.de kun je voor niet al teveel geld een pickup huren.
Albert.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Je zou eens op www.turo.com kunnen kijken. Hou er wel rekening mee dat als je via amerikaanse brokers huurt je wrs veel meer kwijt gaat zijn aan de diverse verzekeringen. Ik weet met deze verhuurder ook niet zeker of je de auto dan kan inleveren in Las Vegas. Maar je zou daar een mailtje aan kunnen wagen?

ook via https://www.enterprise.com/en/car-renta ... ickup.html is het mogelijk om trucks te huren. Bij deze ben ik wel zeker dat je het in Las Vegas kunt inleveren. Ook hier geen idee van de precieze kosten en of je goed verzekert bent.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Wil je per se een kleine Dodge, of is elke pick up truck goed?
M'n man heeft een Nederlandse kennis geholpen een pick up truck te huren in Miami, maar ze hadden geen kleintjes. Gelukkig was dat geen probleem, die kennis was juist blij met een F350.

Enterprisetrucks.com heeft pick ups, maar de kleinste is een 1/2 ton, dus groter dan de 1500. Maar op de Amerikaanse snelwegen zal je je echt geen reus voelen :)
Pas met een 3500 dually moet je echt beter opletten omdat je achterkant zo groot is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer