Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
High Speed WIFI op transatlantische vluchten Delta
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
High Speed WIFI op transatlantische vluchten Delta
Ik kreeg zojuist een nieuwsbrief binnen van Delta dat vanaf heden op alle transatlantische vluchten high speed WIFI beschikbaar zonder extra kosten. Dat klinkt goed. Afgelopen zomer vlogen wij ook met Delta en hadden we wel WIFI aan boord, maar die was echt tergend langzaam. Ik hoop dan ook dat het vanaf nu wel snel is.... we zullen zien 19 september 

NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
Re: High Speed WIFI op transatlantische vluchten Delta
Denk alsnog dat je er niet te veel van moet verwachten. Internet via satelliet is over het algemeen stukken trager. Denk alsnog dat je geen NetFlix kan gaan streamen
Wij vliegen over een maandje met Delta. Ik zal dan vanuit het vliegtuig laten weten hoe het werkt
Tenzij het een code sharing toestel is, natuurlijk.

Tenzij het een code sharing toestel is, natuurlijk.

Zonder extra kosten wordt bedoelt fdt je 1 van de standaard paketten moet aanschaffen neem ik aan?
Als je op voorhand een delta 24 hrs pass koppt betaal je 16 usd.
Is aanschaf in het vliegtuig net zo duur?
Gr
Als je op voorhand een delta 24 hrs pass koppt betaal je 16 usd.
Is aanschaf in het vliegtuig net zo duur?
Gr
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Huh, lees ik nou zo schuin? Ik haalde uit de nieuwsbrief dat de portal gratis is, dat zijn de Delta sites, maar dat je voor de rest van het internet moet betalen.
En volgens mij kun je entertainment naar je eigen device streamen of zo.
En volgens mij kun je entertainment naar je eigen device streamen of zo.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Mijn laatste international vlucht van Chicago naar Tokio vloog ik met AA. Het was $12 voor 24 uur geloof ik of meer zelfs. WhatsApp deed het, email etc. AA forum, en nieuws paginas. Toen dacht ik laten we eens zien of ik NetFlix kan kijken. Dat was geblokkeerd. Hier was mijn NetFlix antwoord beetje op gefocused. Ik heb mijn dacht niet -_-' zucht
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik gebruik Delta's wifi wel vaker. De internet snelheid is best ok voor mail, Whatsapp en dat soort dingen maar niet om live video te streamen en zo.
Je kunt idd ook films streamen, dat werkt prima, maar die komen van binnen het vliegtuig, dus keuze is beperkt.
Je kunt idd ook films streamen, dat werkt prima, maar die komen van binnen het vliegtuig, dus keuze is beperkt.
heb het ook een keer gebruikt, was alleen op binnenlandse vlucht. Dit ging prima verder zoals harryh beschrijft.
Eind augustus ook weer met Delta, misschien wel even proberen op de weg naar Minneapolis.
Eind augustus ook weer met Delta, misschien wel even proberen op de weg naar Minneapolis.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Met het streamen van films/series word bedoelt dat dit de films zijn die het entertainment systeem zelf aan boord heeft. Dit kan je tegenwoordig afspelen op je eigen tablet ipv op het schermpje in de stoel. Hiervoor heb je wel vaak de app van de betreffende maatschappij nodig.
Het gebruik van internet via WiFi kan soms goed werken, maar over het algemeen moet je er niet veel van verwachten. Beetje mailen/surfen en dan heb je het wel gehad.
Het gebruik van internet via WiFi kan soms goed werken, maar over het algemeen moet je er niet veel van verwachten. Beetje mailen/surfen en dan heb je het wel gehad.
En betalen natuurlijk. Ik meen iets van $6,00 voor 2 uur.
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik lees net dat Emirates vanaf heden gratis WiFi aanbiedt aan alle passagiers, inclusief economy class. Beetje jammer dat dat soort service alleen maar op vliegmaatschappijen uit/in Azië van toepassing lijkt te zijn. Wat dat betreft komen we er op vluchten tussen Europa en Amerika bekaaid vanaf...!
Of 16 usd voor 24 uur, ik heb begrepen dat jet het ook zou moeten kunnen delen met bluetooth hotspot of usb kabel naar meerdere apparatenErniebert schreef:En betalen natuurlijk. Ik meen iets van $6,00 voor 2 uur.
internet gaat al vrij traag en dan nog via Bluetooth tetheren. 56k modem snelheden. Verwacht er niet veel van.
Maar de snelheid gaat toch omhoog? 20 keer zo snel volgens deze pagina
http://pointsmilesandmartinis.boardinga ... 00-planes/
http://pointsmilesandmartinis.boardinga ... 00-planes/
Snelheid gaat omhoog van wat, dat staat niet aangegeven in dat artikel. 20 keer zo snel thats it.
Hier is een meer interressant verhaal: http://www.airlinereporter.com/2015/12/ ... -internet/
70Mbps voor een geheel vliegtuig. Share dat met 200 personen voor een intercontinentale vlucht. Dan tether dat door via Bluetooth....... Persoonlijk hou ik het wel bij inflight entertainment of een goed dutje.
Hier is een meer interressant verhaal: http://www.airlinereporter.com/2015/12/ ... -internet/
70Mbps voor een geheel vliegtuig. Share dat met 200 personen voor een intercontinentale vlucht. Dan tether dat door via Bluetooth....... Persoonlijk hou ik het wel bij inflight entertainment of een goed dutje.
Precies, of lekker ouderwets een boek lezen.
Wel grappig trouwens al die reacties: "het is niet gratis", "het is te langzaam", "naar Azië hebben ze het wel".

Wel grappig trouwens al die reacties: "het is niet gratis", "het is te langzaam", "naar Azië hebben ze het wel".

mooi, als iedereen een boek leest heb ik 70 mbps
maar ik gebruik het alleen voor mijn 2 dochters die willen wahtsappen enzo, dan lijkt me 70 mbps verdeeld over mischien 50 passagiers (als dat al gehaald wordt) ruim voldoende (ook met een tether)

maar ik gebruik het alleen voor mijn 2 dochters die willen wahtsappen enzo, dan lijkt me 70 mbps verdeeld over mischien 50 passagiers (als dat al gehaald wordt) ruim voldoende (ook met een tether)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
vorig jaar met united ook eens gebruik gemaakt van hun wifi service. werkt vlotjes voor fora, nieuwsapps en whatsapp idd. skypen of facetimen ging niet :p aangezien ik veel op whatsapp en fora vertoef vond ik het een leuke afwiselling met het inflight entertainement voor de tijd om te krijgen.
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Gisteren nog gebruikt op een Lufthansa vlucht (IAD-MUC), 23 april met Air Canada en regelmatig met Delta. Steeds vergelijkbare ervaringen: Goed te gebruiken voor Whatsapp, mail (zonder grote attachments), websites etc. Het wordt minder als er veel foto's op een webpagina of in een app staan (Facebook etc). Video streamen (Youtube etc), downloaden etc is niet te gebruiken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1723 Weergaves
-
Laatste bericht door joinke_47
-
- 4 Reacties