Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegticket met dreumes van bijna 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Mega
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Vliegticket met dreumes van bijna 2

Bericht door Mega »

Hallo,

Wij willen graag eind december of begin januari 3 weken naar San Fransisco. (Een goeie vriend gaat trouwen) Heeft iemand tips voor het boeken van de vliegtickets?

- extra stoel boeken voor dreumes?
- directe vlucht
- is er veel verschil met bv KLM en andere maatschappijen?

Ik twijfel tickets te boeken via KLM 2 volwassen, 1 dreumes (1 jaar), retour en directe vlucht rond de €1800 is dit een mooie prijs?

Iemand nog tips voor een vakantiehuis/appartement etc.?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Vliegticket met dreumes van bijna 2

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!
Kijk eens rond bij vervoer in en naar Amerika, daar is een heel topic over tickets. Je vindt dan ook allerlei sites die je kunt gebruiken om te kijken wat de mogelijkheden en de prijzen zijn.
Zoeken jullie een rechtstreekse vlucht? Als een overstap geen probleem is heb je meer mogelijkheden. Als je voor die 1800 euro een zitplaats voor jullie dreumes is, is het niet zo'n gekke prijs lijkt me.
Wat willen jullie die 3 weken doen? Is het de bedoeling om op dezelfde plaats te blijven? En mag dat buiten de stad zijn?
Je zou ook eens kunnen kijken naar vluchten op LA. Dat kan goedkoper zijn, en voor een langer verblijf in die periode is LA qua weer wel aangenamer.

Marianne
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

@Mega ; Het mooiste is natuurlijk een vlucht te vinden met aankomst en vertrektijden die een beetje passen in het slaapritme van je kindje.
De KLM vlucht naar SFO heeft als voordeel dat het een directe vlucht is.
T.O,V. andere maatschappijen is dat ook het enige voordeel.
Daarnaast zijn er wat service en prijs gerichte nadelen.
Tis maar wat voor jou het zwaarste telt.
Bij een vlucht waarbij je moet overstappen krijg je overal alle voorrang als reiziger met klein kind
Waarom een extra stoel ?
Effectief gebruik door een kindje van die leeftijd ??
Het is wat je belangrijk vind in relatie tot je budget.
Dat zal behoorlijk zijn als je 3 weken in San Francisco of omgeving wilt verblijven.
3 weken op dezelfde plek ??
Wintersport/ ski liefhebbers ?
Dan is bijv Truckee en omgeving een hele leuke plek.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Pepito
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pepito »

Geen stoel boeken betekent dat je je kind op schoot mag houden. Dat lijkt me met evenkind van bijna 2 een behoorlijke opgave. Wat als je dat doet nog wel een idee is, is dan economy comfort/plus te nemen zodat er op de grond bij de voeten nog net wat speelruimte is. (En als je van plan bent te shoppen, je mag voor de dreumes zonder stoel ook maar 10kg aan bagage mee.)
Toen we met onze dochter van toen 2 jaar en 3 maanden via Seattle naar San Diego vlogen heb ik wel besloten om zo lang ze klein is, niet meer in de VS over te stappen. De eerste vlucht AMS- SEA ging best goed, maar na immigrations, customs en security was ze gewoon te moe voor de tweede vlucht. Zielig voor haar, en de overige passagiers, en voor ons ook niet leuk. Dit jaar weer een directe vlucht.
Maar een overstap in Europa zou ik ook nog wel willen proberen, heen is iedereen nog fit. En terug is er dan toch een soort van nacht geweest, dus hopelijk ook wat minder moe.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Wij namen vroeger voor de kleintjes wel eens een extra stoel, maar toen waren de tickets goedkoper. Bij nr 3 hebben we het niet meer gedaan. Maar het hangt ook wat van het kind af, in ons geval ging het om een dreumes die graag op schoot zat, overal makkelijk sliep en vrij klein was voor zijn leeftijd, dat scheelt. Heb je een hele grote dreumes, of een kind waarvan je verwacht dat op schoot slapen lastig wordt, dan is een extra stoel aantrekkelijker. Als je een extra stoel neemt, ik weet niet of een 1-jarige daar ook tijdens opstijgen en landen in mag zitten, en de gordel zal sowieso veel te ruim zijn. Wij namen daarom een CARES gordel mee, maar je kunt ook een autostoel gebruiken onderweg.
Inderdaad is economy comfort/plus wel lekker als je besluit de kleine op schoot te houden, geeft je wat meer ruimte. Op de grond spelen doen wij dan eigenlijk weer niet, omdat ik ze zo snel mogelijk wil leren in de gordel te blijven zitten.

Overigens vind ik KLM met kinderen wel heel fijn, ze zijn veel kindvriendelijker dan Amerikaanse maatschappijen, en je krijgt ook vaker wat te eten, wat de reis ook weer wat breekt. Maar ik zou er niet veel meer voor betalen. Zelfde voor de overstap, een rechtstreekse vlucht is fijn, maar als het veel scheelt in prijs ga ik gewoon voor een overstap. Nu scheelt het dat onze kinderen altijd veel hebben gevlogen, dus die waren wel wat gewend.

Gezien de periode waarin jullie gaan zou ik goed kijken naar welke data je kunt/wilt vliegen. De tickets zijn rond de feestdagen schrikbarendd duur, maar als je net een paar dagen voor de kerstvakantie kunt vertrekken bijvoorbeeld kan dat veel schelen.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer