usareisen.de/drive-usa.de heeft creditcard gegevens niet meer
Geplaatst: 11 jul 2016, 22:54
Binnenkort vertrekken mijn man en ik voor onze 3e USA reis. Op 31-12 hebben we via drive-usa.de een auto gehuurd.
Nou hebben we alleen voor de creditcard die we opgegeven hebben een nieuwe kaart ontvangen en die heeft een nieuwe 'geldig tot' datum en een nieuwe veiligheidscode (die code achterop de kaart).
Omdat het bedrag nog niet is afgeschreven heb ik ze even gemaild over wat te doen met deze wijziging.
Vanavond heb ik een reactie terug ontvangen en geven ze aan dat ze helemaal geen creditcard gegevens meer van ons hebben ivm wijzigingen in hun security system. Omdat het bedrag nog afgeschreven moet worden vragen ze nu of we via de mail of telefonisch de gegevens opnieuw willen doorgeven.
Ik vind dit allemaal een beetje raar. Op zich heb ik gewoon vertrouwen in ze, we hebben immers voor onze andere reizen ook via usareisen.de de auto gehuurd, maar ik vraag me af waarom ik dit nu pas hoor nu ik naar hun gemaild heb (dit heb ik in mijn reactie terug ook gevraagd, wacht nog op reactie)
Zijn er hier nog andere die binnenkort ook een auto huren via usareisen.de/drive-usa.de of net hebben gedaan en die ook de cc gegevens opnieuw hebben moeten opgeven?
Wat is jullie mening over het via mail doorgeven van deze gegevens? Ik kan misschien beter telefonisch contact opnemen, maar ik ben dan weer een beetje bang dat er een foutje in sluipt omdat ik alles in het engels of duits moet doorgeven.
Mascha
Nou hebben we alleen voor de creditcard die we opgegeven hebben een nieuwe kaart ontvangen en die heeft een nieuwe 'geldig tot' datum en een nieuwe veiligheidscode (die code achterop de kaart).
Omdat het bedrag nog niet is afgeschreven heb ik ze even gemaild over wat te doen met deze wijziging.
Vanavond heb ik een reactie terug ontvangen en geven ze aan dat ze helemaal geen creditcard gegevens meer van ons hebben ivm wijzigingen in hun security system. Omdat het bedrag nog afgeschreven moet worden vragen ze nu of we via de mail of telefonisch de gegevens opnieuw willen doorgeven.
Ik vind dit allemaal een beetje raar. Op zich heb ik gewoon vertrouwen in ze, we hebben immers voor onze andere reizen ook via usareisen.de de auto gehuurd, maar ik vraag me af waarom ik dit nu pas hoor nu ik naar hun gemaild heb (dit heb ik in mijn reactie terug ook gevraagd, wacht nog op reactie)
Zijn er hier nog andere die binnenkort ook een auto huren via usareisen.de/drive-usa.de of net hebben gedaan en die ook de cc gegevens opnieuw hebben moeten opgeven?
Wat is jullie mening over het via mail doorgeven van deze gegevens? Ik kan misschien beter telefonisch contact opnemen, maar ik ben dan weer een beetje bang dat er een foutje in sluipt omdat ik alles in het engels of duits moet doorgeven.
Mascha