Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Ohio met baby
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Vliegen naar Ohio met baby
Hallo iedereen!
Zoals het onderwerp al zegt: Ik wil graag met mijn baby naar Columbus Ohio vliegen. Dit komend oktober. De baby zal dan 2,5 maand oud zijn.
Hebben jullie enige ervaring met baby's en vliegen naar deze staat, of Amerika überhaupt, en welke vliegtuigmaatschappij dan het fijnst is?
Ik hoop van jullie te horen!
Groet,
Chantal
Zoals het onderwerp al zegt: Ik wil graag met mijn baby naar Columbus Ohio vliegen. Dit komend oktober. De baby zal dan 2,5 maand oud zijn.
Hebben jullie enige ervaring met baby's en vliegen naar deze staat, of Amerika überhaupt, en welke vliegtuigmaatschappij dan het fijnst is?
Ik hoop van jullie te horen!
Groet,
Chantal
K1 : applied 02/01/16 - approved 09/22/16
CRBA & passport daughter (born 07/29/16) : approved 11/01/16 - arrived by mail 11/17/16
AOS : applied 07/15/17 - approved 10/10/17
CRBA & passport daughter (born 07/29/16) : approved 11/01/16 - arrived by mail 11/17/16
Re: Vliegen naar Ohio met baby
Bij KLM zijn ze altijd wel erg behulpzaam als je met een baby of jong kind vliegt, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen, dus ik zou niet meer voor gaan betalen. Overigens is 2,5 een relatief makkelijke leeftijd, dan slapen ze nog best veel en willen ze nog niet rondlopen of -kruipen.
Terug in Texas!
Je kun vaak voor de internationale vluchten bellen dat je met een baby vliegt en dan krijg je een bassinet plaats toegewezen. Ik ons geval zijn die economy plus plaatsen die normaal 150-200 dollar per persoon per vlucht kosten.
Hou wel rekening mee dat je voor Columbus in Ohio minstens één keer moet overstappen en vrijwel altijd op een US-luchthaven. Ook kunnen ticketprijzen aan de hoge kant zijn. Gebruik ook de zoekfunctie, er zijn vele topics over vliegen met een baby.
Gefeliciteerd met je baby! Alles goedgekomen met de papieren voor jullie kind? Ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen, ook voor andere vrouwen in jouw situatie.
Vliegen met een kind van 2,5 maand oud is zo'n beetje de makkelijkste leeftijd: dat breekbare van een pasgeborene is eraf, maar ze slapen nog veel en zijn volledig content met bij je op schoot hangen. Ga in ieder geval niet lopen slepen met kinderwagens, maxicosi's, luiertassen en losse handtassen: check alles wat kan alvast in, pak je handbagage in één rugzak of schoudertas en draag je baby in een ergonomische buikdrager of draagdoek. Zo'n drager is ook een life saver als het slapen niet wil lukken: een paar keer ijsberen door het gangpad en baby's zijn vertrokken. Vergeet niet om behalve voor je kind ook een schoon t-shirt voor jezelf in te pakken (niet dat mij dat ooit is overkomen natuurlijk, een kind dat je décolleté volspuugt met nog tien uur vliegen te gaan
)
Vliegen met een kind van 2,5 maand oud is zo'n beetje de makkelijkste leeftijd: dat breekbare van een pasgeborene is eraf, maar ze slapen nog veel en zijn volledig content met bij je op schoot hangen. Ga in ieder geval niet lopen slepen met kinderwagens, maxicosi's, luiertassen en losse handtassen: check alles wat kan alvast in, pak je handbagage in één rugzak of schoudertas en draag je baby in een ergonomische buikdrager of draagdoek. Zo'n drager is ook een life saver als het slapen niet wil lukken: een paar keer ijsberen door het gangpad en baby's zijn vertrokken. Vergeet niet om behalve voor je kind ook een schoon t-shirt voor jezelf in te pakken (niet dat mij dat ooit is overkomen natuurlijk, een kind dat je décolleté volspuugt met nog tien uur vliegen te gaan

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
- Amerika-ontdekker
Iedereen dank voor de reacties!
Wat betreft het fiancee visa: is nog in behandeling. Ik heb 22 september het interview!!!! Vorige week de brief ontvangen. Kijk er erg naar uit. Morgen zal ik even een afspraak voor de medical exam maken!
En wat betreft de CRBA: vriendlief is zijn documenten aan het invullen, hij zal deze komende week opsturen. Aan de hand daarvan kan ik ook hiervoor een afspraak maken!
Planning is dat ik in oktober naar Amerika zal vliegen! Mits ik het visum krijg natuurlijk.....
Dus moet ik hiervoor vóórdat ik boek met ze bellen? Of kan dit achteraf nog geregeld worden? En dit betekend dus een telefonische reservering. Gewoon met de Nederlandse luchtvaartmaatschappij neem ik aan?dirkmuis schreef:Je kun vaak voor de internationale vluchten bellen dat je met een baby vliegt en dan krijg je een bassinet plaats toegewezen. Ik ons geval zijn die economy plus plaatsen die normaal 150-200 dollar per persoon per vlucht kosten.
Klopt, ik ben al twee keer eerder naar Columbus gevlogen en moest inderdaad overstappen, in Washington DC. Dit zal de derde en laatste keer worden.mtl schreef:Hou wel rekening mee dat je voor Columbus in Ohio minstens één keer moet overstappen en vrijwel altijd op een US-luchthaven. Ook kunnen ticketprijzen aan de hoge kant zijn. Gebruik ook de zoekfunctie, er zijn vele topics over vliegen met een baby.
Leuk dat je het je nog herinnerd bello! Qua papieren via de notaris en erkenning bij het gemeentehuis: nope. Eerst zeggen ze dat het mogelijk is om op die manier een kind te erkennen, de laatste keer gehoord dat het helemaal niet zo kan, en we het maar in Amerika moeten regelen. We zijn klaar met al het gedoe, en zullen het wel zelf uitzoeken daar. We weten beiden dat het ons kind is en daar gaat het om.bello schreef:Gefeliciteerd met je baby! Alles goedgekomen met de papieren voor jullie kind? Ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen, ook voor andere vrouwen in jouw situatie.
Vliegen met een kind van 2,5 maand oud is zo'n beetje de makkelijkste leeftijd: dat breekbare van een pasgeborene is eraf, maar ze slapen nog veel en zijn volledig content met bij je op schoot hangen. Ga in ieder geval niet lopen slepen met kinderwagens, maxicosi's, luiertassen en losse handtassen: check alles wat kan alvast in, pak je handbagage in één rugzak of schoudertas en draag je baby in een ergonomische buikdrager of draagdoek. Zo'n drager is ook een life saver als het slapen niet wil lukken: een paar keer ijsberen door het gangpad en baby's zijn vertrokken. Vergeet niet om behalve voor je kind ook een schoon t-shirt voor jezelf in te pakken (niet dat mij dat ooit is overkomen natuurlijk, een kind dat je décolleté volspuugt met nog tien uur vliegen te gaan)
Wat betreft het fiancee visa: is nog in behandeling. Ik heb 22 september het interview!!!! Vorige week de brief ontvangen. Kijk er erg naar uit. Morgen zal ik even een afspraak voor de medical exam maken!
En wat betreft de CRBA: vriendlief is zijn documenten aan het invullen, hij zal deze komende week opsturen. Aan de hand daarvan kan ik ook hiervoor een afspraak maken!
Planning is dat ik in oktober naar Amerika zal vliegen! Mits ik het visum krijg natuurlijk.....
Nadat je je ticket hebt geboekt kun je met de maatschappij bellen en om een bassinet vragen. Ze hebben er niet veel, dus ik zou dat zsm doen. Voor een baby van die leeftijd vind ik de bassinets nog wel handig, lijkt me zeker zo als je alleen vliegt.
Terug in Texas!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Zal best wel moeilijk zijn voor jou en voor je verloofde dat die afstand zo groot is nu. Succes met de rest van het emigratieproces en alle rompslomp eromheen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Dank je wel voor de update! Ik wens jullie heel veel succes met alle loodjes. Laat ons vooral weten hoe het je vergaat in de VS. Hopelijk wordt het je happy ever after!
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Eerst (online) boeken en dan er achteraan bellen.Dus moet ik hiervoor vóórdat ik boek met ze bellen? Of kan dit achteraf nog geregeld worden? En dit betekend dus een telefonische reservering. Gewoon met de Nederlandse luchtvaartmaatschappij neem ik aan?
-
- Amerika-ontdekker
hemmie schreef:Nadat je je ticket hebt geboekt kun je met de maatschappij bellen en om een bassinet vragen. Ze hebben er niet veel, dus ik zou dat zsm doen. Voor een baby van die leeftijd vind ik de bassinets nog wel handig, lijkt me zeker zo als je alleen vliegt.
Dat zal ik dan inderdaad doen. Kan dat ook als je bijvoorbeeld met cheaptickets boekt? Neem aan van wel toch, aangezien je gewoon met die maatschappij vliegt.dirkmuis schreef:Eerst (online) boeken en dan er achteraan bellen.
Dank je wel, gaat zeker lukken! Het is inderdaad lastig. Vooral voor hem, dat hij er niet kan zijn om voor haar te zorgen en zelfs vast te houden. Maar gelukkig hebben we de rest van ons leven om dit wel te kunnen doen.Dutchess schreef:Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Zal best wel moeilijk zijn voor jou en voor je verloofde dat die afstand zo groot is nu. Succes met de rest van het emigratieproces en alle rompslomp eromheen.
Thanks bello ga ik zeker doen. Ik plaats sowieso nog wel een post over hoe het hele proces gegaan is!bello schreef:Dank je wel voor de update! Ik wens jullie heel veel succes met alle loodjes. Laat ons vooral weten hoe het je vergaat in de VS. Hopelijk wordt het je happy ever after!
Ik boek altijd direct, want dat is altijd goedkoper. Skip the middle man.Dat zal ik dan inderdaad doen. Kan dat ook als je bijvoorbeeld met cheaptickets boekt? Neem aan van wel toch, aangezien je gewoon met die maatschappij vliegt.
Maar goed, vermoedelijk bel je dan gewoon naar de airline zelf. Met je reserveringsnummer bij de hand kunnen ze je boeking opvragen.
Ik had eerst zelf stoelen gekozen, daarna gebeld. Vervolgens kon ik na inloggen zien dat ik gratis economy plus heb gekregen.
Let wel op, dit krijg je alleen bij internationale vluchten. Dus bij een overstap in USA heb je op de 2e vlucht geen bassinet mogelijkheid.
-
- Amerika-ontdekker
Oh echt? want als ik via de site van united airlines vliegreizen bekijk (daar heb ik de afgelopen twee keer mee gevlogen) dan kosten ze meer dan wat ik voorheen betaald heb.dirkmuis schreef: Ik boek altijd direct, want dat is altijd goedkoper. Skip the middle man.
Maar goed, vermoedelijk bel je dan gewoon naar de airline zelf. Met je reserveringsnummer bij de hand kunnen ze je boeking opvragen.
Ik had eerst zelf stoelen gekozen, daarna gebeld. Vervolgens kon ik na inloggen zien dat ik gratis economy plus heb gekregen.
Let wel op, dit krijg je alleen bij internationale vluchten. Dus bij een overstap in USA heb je op de 2e vlucht geen bassinet mogelijkheid.
En inderdaad de tweede vlucht niet, amar dat is zo'n 1 a 1,5 uur dus dat valt mee. Dan kan ze wel op schoot.
Rechtstreeks bij de maatschappij boeken is zeker niet altijd goedkoper, hoor. Maar je kunt volgens mij waar dan ook boeken, en dan de maatschappij bellen voor een bassinet. Dat is trouwens heel wat anders dan een economy plus/comfort plaats, dat zijn ruimere plekken in een apart deel van het vliegtuig. Daarnaast moet je vaak extra betalen voor plaatsen bij de nooduitgang of de bulkhead, en, dat zal de verwarring zijn, sommige van die bulkhead plaatsen zijn dan bassinet plaatsen.
Terug in Texas!
Een nooduitgang plaats krijg je niet met een baby, daar mag je alleen zitten als je in staat bent te assisteren in geval van nood.
Het lijkt mij ook sterk dat een aanbieder als expedia of talloze anderen goedkoper zijn dan de airline op dat moment. Waar verdienen ze dan aan?
Mijn vlucht kwam ook bij vliegtickets.nl of tix.nl ofzo als goedkoopste. Bij united scheelde het alsnog 30 euro per vlucht. Geen vetpot maar goed. Bijkomend voordeel is dat ik op de site van united kan inchecken en stoelen kan kiezen, ik weet niet of dat kan als je via via boekt?
Het lijkt mij ook sterk dat een aanbieder als expedia of talloze anderen goedkoper zijn dan de airline op dat moment. Waar verdienen ze dan aan?
Mijn vlucht kwam ook bij vliegtickets.nl of tix.nl ofzo als goedkoopste. Bij united scheelde het alsnog 30 euro per vlucht. Geen vetpot maar goed. Bijkomend voordeel is dat ik op de site van united kan inchecken en stoelen kan kiezen, ik weet niet of dat kan als je via via boekt?
Komt mij vaak voor dat boeken bij een ticketboer goedkoper is dan bij de airline zelf. Daarom boek ik altijd bij de ticketboer. En met het boekingsnummer kun je de informatie ook weer terugzien op de website van de airline.
Ik had het dan ook over bulkhead.dirkmuis schreef:Een nooduitgang plaats krijg je niet met een baby, daar mag je alleen zitten als je in staat bent te assisteren in geval van nood.
Terug in Texas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht