Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Extra aansprakelijkheidsverzekering afsluiten

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
schrijfmap
Amerika-newbie

Extra aansprakelijkheidsverzekering afsluiten

Bericht door schrijfmap »

Beste Allen,

Over een paar weken vertrekken wij naar Amerika voor een rondreis van 3 weken met de auto. Nu vroeg ik mij af, is het nodig om nog een extra aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten voor het geval je daar een ongeluk veroorzaakt (wat ik uiteraard niet hoop mee te maken :shock: ) en de tegenpartij claimt letselschade? De toegekende bedragen voor letsel liggen daar nogal wat hoger dan in Ned natuurlijk. Zijn natuurlijk wa verzekerd in Ned, dat is voor 1.5 miljoen volgens mij.
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Extra aansprakelijkheidsverzekering afsluiten

Bericht door SanFran »

Ik zou eerst even goed de voorwaarden van je huidige aansprakelijkheids- en reisverzekering checken. Kan heel goed zijn dat je al verzekerd bent met je huidige aansprakelijkheidsverzekering. Ik wel in elk geval.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Extra aansprakelijkheidsverzekering afsluiten

Bericht door Hinko »

Voor de auto sluit je altijd een extra aanvullende aansprakelijkheidsverzekering af ter waarde van 1 miljoen dollar. Dit regel altijd bij je autohuur en zit er standaard bij. Voor het autoverhaal is dit echt voldoende.

Die 1,5 miljoen is echt voldoende voor de normale toerist.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer