Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Budget of Avis in Orlando
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Budget of Avis in Orlando
Omdat Alamo zo duur is, heb ik voor mijn volgende trip (juli 2018) bij Avis gehuurd, 23 dagen, premium SUV, Orlando International, voor 1380 euro
Ik kreeg nu net een aanbieding van Hollidaycars, zelfde periode, zelfde verzekeringen voor ong 50 euro minder, maar is wel bij Budget.
Wat zijn jullie ervaringen met Budget (in vergelijking met Avis of Alamo).
Ik kreeg nu net een aanbieding van Hollidaycars, zelfde periode, zelfde verzekeringen voor ong 50 euro minder, maar is wel bij Budget.
Wat zijn jullie ervaringen met Budget (in vergelijking met Avis of Alamo).
-
- Amerikafan
Re: Budget of Avis in Orlando
Let je op de verzekeringen? Het is niet zo dat je altijd verzekerd bent als je vanuit Nederland reserveert!
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
@Richard033: geen onnodige paniek schoppen.
Als je vanuit Europa boekt (en dus bij je boeking aangeeft uit NL te komen), zijn alle noodzakelijke verzekeringen inclusief.
Wel kan er tussen aanbieders/brokers wat kleine verschillen zijn in extra cover voor banden/bodem/glas.
@kustbewoner: Het is nog erg vroeg voor een autohuur in juli. Als je nu iets gaat boeken zorg er dan voor dat je -gratis- kan annuleren of wijzigen. Prijzen zijn aan verandering onderhevig; wellicht zijn zelfs nog niet overal de zomerprijzen bekend. Dus ze kunnen nog zakken.
Als je vanuit Europa boekt (en dus bij je boeking aangeeft uit NL te komen), zijn alle noodzakelijke verzekeringen inclusief.
Wel kan er tussen aanbieders/brokers wat kleine verschillen zijn in extra cover voor banden/bodem/glas.
@kustbewoner: Het is nog erg vroeg voor een autohuur in juli. Als je nu iets gaat boeken zorg er dan voor dat je -gratis- kan annuleren of wijzigen. Prijzen zijn aan verandering onderhevig; wellicht zijn zelfs nog niet overal de zomerprijzen bekend. Dus ze kunnen nog zakken.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- kustbewoner
- Amerikafan
- Contacteer:
@Frasi : Bedankt voor de info. Ik boek normaal steeds bij Alamo, was enkel benieuwd of er een kwaliteitsverschil was tussen beide. Heb voorlopig een wagen geboekt met gratis annulering (autoeurope) bij Avis
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 25
wij komen meestal ook bij Alamo uit maar de laatste tijd idd. vaak een te dure optie en soms is dan Dollar of Hertz goedkoper.
onze enige ervaring met Budget, na vele vele Alamo ervaringen, was direct een slechte. de 1e keer dat het bonnetje niet op 0 kwam te staan, terwijl alles pre-paid was. bij het inleveren deed de handheld terminal het niet.... moesten even naar het kantoortje, daar werd als eerste om de CC gevraagd. dat maar even niet gedaan omdat ik ze die ook al gegeven had bij het ophalen van de auto. wat bleek er zou een rekening van een paar honderd dollar open staan. na hemel en aarde bewogen te hebben en er wat leidinggevenden bij gehaald (we hadden gelukkig wat tijd over op de airport) is het toch op 0 gezet.
voor ons dus eens maar nooit weer al kan het natuurlijk gewoon pech zijn.
onze enige ervaring met Budget, na vele vele Alamo ervaringen, was direct een slechte. de 1e keer dat het bonnetje niet op 0 kwam te staan, terwijl alles pre-paid was. bij het inleveren deed de handheld terminal het niet.... moesten even naar het kantoortje, daar werd als eerste om de CC gevraagd. dat maar even niet gedaan omdat ik ze die ook al gegeven had bij het ophalen van de auto. wat bleek er zou een rekening van een paar honderd dollar open staan. na hemel en aarde bewogen te hebben en er wat leidinggevenden bij gehaald (we hadden gelukkig wat tijd over op de airport) is het toch op 0 gezet.
voor ons dus eens maar nooit weer al kan het natuurlijk gewoon pech zijn.
Bij Alamo (Brits) heb je vaak een gratis 2e bestuurder die bij anderen toch snel 200 dollar extra kost.
Vergeet in Florida ook niet de kosten voor Toll die per verhuurder anders is:
https://www.sunpass.com/rentalcar
Vergeet in Florida ook niet de kosten voor Toll die per verhuurder anders is:
https://www.sunpass.com/rentalcar
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Normaal hebben we altijd Alamo, maar laatste zomer eerste keer Budget. Dat was op Miami dus geen ervaring met Orlando. Op zich is onze ervaring positief. Je moet alleen opletten bij de balie dat ze niet de extra verzekering roadside assistence zelf aanvinken.....wat bij ons gedaan was, maar ik zag dat en zei dat ik die niet wilde en toen werd deze er weer afgehaald.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Verklaar je nader ?
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Waarom is Budget minder?
Het enige nadeel vind ik dat je niet zelf mag kiezen. Niks aan te merken op de auto die we meekregen, beviel goed. Alleen zelf kiezen is fijner.
Het enige nadeel vind ik dat je niet zelf mag kiezen. Niks aan te merken op de auto die we meekregen, beviel goed. Alleen zelf kiezen is fijner.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Heb al meerdere malen via Budget gehuurd (zowel Europa als deze zomer Florida). Nooit problemen gehad, vriendelijk medewerkers, geen opdringerigheid... Maar dat zijn natuurlijk persoonlijke ervaringen.
Wij hadden in Florida wel gehuurd via een kleiner, lokaal kantoor. Niet aan de luchthaven.
Wij hadden in Florida wel gehuurd via een kleiner, lokaal kantoor. Niet aan de luchthaven.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1823 Weergaves
-
Laatste bericht door tanteto
-
- 118 Reacties