Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Transfer hotel JFK Manhattan eind juli.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
tamram
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Transfer hotel JFK Manhattan eind juli.

Bericht door tamram »

Graag willen wij transfer voor 4 personen van en naar JFK New York / hotel van tevoren regelen. Over 12 weken begint onze mooie reis ... lees heel veel slechte reviews over shuttle busjes.
Iemand tips of ervaring? Wij kunnen niet met yellow cab begreep ik, die gaan tot 3 personen met bagage mee.
Alvast bedankt! :)
Gast

Re: transfer hotel JFK Manhattan eind juli

Bericht door Gast »

Waar is je hotel?
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Transfer hotel JFK Manhattan eind juli.

Bericht door Division »

Uber?
Afbeelding
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

auto met privé chauffeur reserveren, geen busjesgevoel, geen stops onderweg, zie bvb
https://www.carmellimo.com/
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

tamram schreef: Wij kunnen niet met yellow cab begreep ik, die gaan tot 3 personen met bagage mee.
Alvast bedankt! :)
Wij hebben toch wel een taxi gehad met 4 personen en bagage. Waar zie je dat het maar tot 3 personen gaat?

Marianne
Gast

Bericht door Gast »

lsl schreef:auto met privé chauffeur reserveren, geen busjesgevoel, geen stops onderweg, zie bvb
https://www.carmellimo.com/
Uber doet hetzelfde, met keus uit Uber X of Uber VAN. Ook privé chauffeur, geen stops onderweg... waarschijnlijk ook nog eens goedkoper.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Ik sluit me aan bij de suggestie van @Terpies. Uber is your friend. Een UberXL of UberVAN is meestal wel fors duurder dan UberX, dus ligt er een beetje aan hoeveel bagage je bij hebt.

Het OV is ook altijd een optie en sowieso goedkoper. Met z'n vieren ben je $33 kwijt naar Manhattan.
tvdvrd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door tvdvrd »

Hoi, vanaf JFK naar Manhattan hadden we gewoon een taxi met 4 personen en bagage ( 4 x Large North Face duffel ) - in een gewone Toyota Prius.

Van Manhattan naar Newark via het hotel vervoer laten regelen, dan krijg je een mini van met chauffeur en ben je $100 kwijt, en nog een tip. Is voor zover ik begreep net zo duur als een taxi, maar wel gewoon goed geregeld. Als je het zelf boekt is het idd afwachten wat je krijgt. Het hotel kan het vaak voor je regelen. Uber hbben wij niet gedaan, daar heb ik dus geen ervaring mee.
jess85
Amerikafan

Bericht door jess85 »

Zou taxi nemen. Bij jfk is er specifieke lijn. Er staat eerst iemand die vraagt waar je naartoe moet en met hoeveel. Die wijst dan een auto aan die geschikt is. Wij waren met 3 maar kregen grotere taxi omdat we veel bagage hadden. Er zijn er ook die voor 4 of zelfs 5 geschikt zijn. Prijs ligt vast. 60 of 63 usd denk ik. Plus fooi zit je aan iets van 75 usd.
Metro zal goedkoper zijn. Gingen we ook eerst doen. Maar bedacht toen we op jfk waren. Yellow cab is ervaring en echt wel heel comfortabel.
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

jess85 schreef:Prijs ligt vast. 60 of 63 usd denk ik.
Flat rate JFK-Manhattan (en andersom) is zelfs nog goedkoper, 52 dollar exclusief tol (buiten de spits om).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer