Graag willen wij transfer voor 4 personen van en naar JFK New York / hotel van tevoren regelen. Over 12 weken begint onze mooie reis ... lees heel veel slechte reviews over shuttle busjes.
Iemand tips of ervaring? Wij kunnen niet met yellow cab begreep ik, die gaan tot 3 personen met bagage mee.
Alvast bedankt!
Ik sluit me aan bij de suggestie van @Terpies. Uber is your friend. Een UberXL of UberVAN is meestal wel fors duurder dan UberX, dus ligt er een beetje aan hoeveel bagage je bij hebt.
Het OV is ook altijd een optie en sowieso goedkoper. Met z'n vieren ben je $33 kwijt naar Manhattan.
Hoi, vanaf JFK naar Manhattan hadden we gewoon een taxi met 4 personen en bagage ( 4 x Large North Face duffel ) - in een gewone Toyota Prius.
Van Manhattan naar Newark via het hotel vervoer laten regelen, dan krijg je een mini van met chauffeur en ben je $100 kwijt, en nog een tip. Is voor zover ik begreep net zo duur als een taxi, maar wel gewoon goed geregeld. Als je het zelf boekt is het idd afwachten wat je krijgt. Het hotel kan het vaak voor je regelen. Uber hbben wij niet gedaan, daar heb ik dus geen ervaring mee.
Zou taxi nemen. Bij jfk is er specifieke lijn. Er staat eerst iemand die vraagt waar je naartoe moet en met hoeveel. Die wijst dan een auto aan die geschikt is. Wij waren met 3 maar kregen grotere taxi omdat we veel bagage hadden. Er zijn er ook die voor 4 of zelfs 5 geschikt zijn. Prijs ligt vast. 60 of 63 usd denk ik. Plus fooi zit je aan iets van 75 usd.
Metro zal goedkoper zijn. Gingen we ook eerst doen. Maar bedacht toen we op jfk waren. Yellow cab is ervaring en echt wel heel comfortabel.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.