Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bagage bijkopen
- KevinAmerican
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Bagage bijkopen
Wij hebben inmiddels geboekt via Expedia bij Swiss. Op de heenweg uitgevoerd door Swiss en United en op de terugweg door United en Lufthansa.
Op de site van Expedia staat dat bagage 50 euro kost, nu hebben we een tussenstop in Zurich heen en terug in Frankfurt.
Helaas worden we niet wijs van de bagage kosten omdat het ticket zonder checked bagage is. Moeten we voor 4 vluchten bagage betalen, voor 2? En zo ja waar doen we dit en hoelang van te voren kan het?
Op de site van Expedia staat dat bagage 50 euro kost, nu hebben we een tussenstop in Zurich heen en terug in Frankfurt.
Helaas worden we niet wijs van de bagage kosten omdat het ticket zonder checked bagage is. Moeten we voor 4 vluchten bagage betalen, voor 2? En zo ja waar doen we dit en hoelang van te voren kan het?
Laatst gewijzigd door KevinAmerican op 22 sep 2018, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: Bagage bijkopen
Over het algemeen kun je bij het online inchecken aangeven dat je bagage hebt en er dan voor betalen. Normaliter betaal je per richting, niet per vlucht. Dus 1 keer richting Amerika en 1 keer terug. Kijk anders of je bij Swiss kan inloggen, zie je daar misschien ook al wat over het inchecken en de bagage.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- KevinAmerican
- Amerikafan
De vlucht naar Zurich is met Swiss maar de tweede vlucht richting SFO is uitgevoerd door United dus kunnen we niks vinden over bagage.
Ik zag op site van Swiss continentale vluchten 25 euro maar verder komen we helaas niet. Kan je dit pas met check in 48 uur van te voren bijboeken?
Site van Swiss is helaas erg ongebruiksvriendelijk
Update: United meld via Facebook dat we maar 1x voor bagage zullen betalen richting SFO en terug nogmaals 1x dus daar gaan we dan maar van uit
Ik zag op site van Swiss continentale vluchten 25 euro maar verder komen we helaas niet. Kan je dit pas met check in 48 uur van te voren bijboeken?
Site van Swiss is helaas erg ongebruiksvriendelijk
Update: United meld via Facebook dat we maar 1x voor bagage zullen betalen richting SFO en terug nogmaals 1x dus daar gaan we dan maar van uit
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Misschien even bellen met 0900-2020232 = Swiss Schiphol
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
- KevinAmerican
- Amerikafan
Oh super. Dat is een goede tip.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Is dat een viercijferig United-nummer voor de vlucht van Zurich naar SF? Is dat niet gewoon een Swiss-vlucht?KevinAmerican schreef:De vlucht naar Zurich is met Swiss maar de tweede vlucht richting SFO is uitgevoerd door United dus kunnen we niks vinden over bagage.
- KevinAmerican
- Amerikafan
Vlucht Dusseldorf naar Zurich heeft nummer LX1029. Zurich naar San Francisco heeft vlucht nummer LX3208 uitgevoerd door UA45. Terug is dat vlucht UA926 van San Francisco naar Frankfurt. Van Frankfurt naar Dusseldorf is het LH84.
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
@Division, nu ben ik nieuwsgierig. Verklaar je nader aub!
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Vandaar dat ik hem buiten het seizoen niet kon vinden. Bij Swiss rekenen ze 40 euro voor een koffer per enkeltje. Als ik bij United jouw vlucht boek, dan krijg ik te zien dat er 100$ voor een koffer wordt gerekend, per retour. Das nu zo'n 85 euro, dus komt onder de streep een beetje op hetzelfde neer als bij Swiss.
- KevinAmerican
- Amerikafan
Het is wel zo dat bij inloggen op de Swiss app/site ik de melding krijg dat ik geen bagage kan bijkopen omdat het uitgevoerd wordt door United. Op de United app zie ik $50 voor Dusseldorf naar SFO staan en terug hetzelfde. Betekend dit dat ik alle bagage moet kopen via de United site en dit dan ook geld voor de vlucht van Swiss richting Zurich en de Lufthansa vlucht van Frankfurt naar Dusseldorf?
Ook konden we via United gewoon kostenloos onze stoelen wijzigen welke ons al waren aangewezen terwijl dit niet zou moeten kunnen via Light fare.
Ook konden we via United gewoon kostenloos onze stoelen wijzigen welke ons al waren aangewezen terwijl dit niet zou moeten kunnen via Light fare.
- KevinAmerican
- Amerikafan
Inmiddels contact gehad met de airline. Het moet op de luchthaven gekocht worden. Iemand hier ervaring mee?
Je betaalt gewoon bij het inchecken het geldende tarief, per segment. Een segment is de route van de plaats van vertrek tot je eindbestemming. Dus nee, je betaalt niet per vlucht, maar gewoon een keer voor de hele heenreis. En op de terugweg weer hetzelfde.
Als je de volgende keer een ticket koopt en sowieso van plan bent om bagage in te checken dan is het meestal voordeliger om gewoon het normale economy tarief te kopen ipv het unbundled tarief zonder bagage.
Als je de volgende keer een ticket koopt en sowieso van plan bent om bagage in te checken dan is het meestal voordeliger om gewoon het normale economy tarief te kopen ipv het unbundled tarief zonder bagage.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3075 Weergaves
-
Laatste bericht door kevin123