Wij beschikken niet over een printer

Zodra de CBP officer de mrz van je paspoort leest, ziet hij (oa) al deze gegevens inclusief je reisverleden (indien v toepassing) naar/van de VS voor zich op zijn scherm.
Goede vraag. Gaat bij mij dusdanig automatisch dat ik het eerlijk gezegd even niet weet. Volgens mij zeg ik meestal gewoon 'good morning/afternoon/evening' en als het erop zit 'thank you sir/madam' maar het is niet bewust dat ik per se dat zeg, haha. Ik probeer gewoon beleefd te zijn en kort en bondig antwoord te geven op zijn/haar vragen. Als ze dan meer willen weten ('you mentioned you're visiting family, who are you visiting') dan komt dat vanzelf wel aan bod.
Mmmm bij mij was het in 2017 geen grap maar een zeer domme actie van mij. Oeps.... ik vroeg of de bolletjes ook mee mochten door dr douane. Ik had bolletjes met boterhamworst gesmeerd. De vrouw reageerde met Tjemig je laat me schrikken en moest lachen. Toch was ik erna wel aan de beurt met extra controle. Of dat ermee te maken had weet ik niet
Dan mag ik mijn getal blijkbaar nu al op 3 zetten? Als ik eenmaal in Amerika ben pas ik dat wel aan, ik ga voor mijn derde keer maar ik ga dat nu niet aanpassen. Volgens mij is het de bedoeling dat het aantal x in de VS zo veel mogelijk waarheidsgetrouw wordt ingevuld. Vooral voor mensen die incidenteel reizen en op vakantie gaan.