Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

E-ticket alleen 1e letter voornaam.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
JezzaUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

E-ticket alleen 1e letter voornaam.

Bericht door JezzaUSA »

Ik heb zojuist kunnen inchecken, maar zie op mijn boardingpass niet mijn volledige naam staan, alleen de 1e letter van mijn voornaam en dan mijn achternaam. Bijvoorbeeld ' K. Timmermans '.

Is dit een probleem? :oops: :oops: :oops:
NorwayUS
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: E ticket alleen 1e letter voornaam

Bericht door NorwayUS »

Wat staat er op de ticket? De naam moet volledig zijn, precies als paspoort. Anders wordt dit zeer mogelijk een probleem.
JezzaUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: E ticket alleen 1e letter voornaam

Bericht door JezzaUSA »

De boardingpasses via KLM alleen mijn 1e voorleter van voornaam en dan achternaam. Maar de boardingpasses via Delta hebben wel volledige naam en we vliegen met Delta dus ik neem aan dat het goed zit.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Re: E-ticket alleen 1e letter voornaam.

Bericht door harryh »

Als je vliegt met Delta heb je bovendien niets aan boardingpassen van KLM. Normaliter zou je als je probeert in te checken bij KLM moeten worden doorgestuurd naar Delta.com.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer