Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren, wanneer reserveren?
Auto huren, wanneer reserveren?
Vliegtickets worden vaak duurder hoe dichter je bij de vertrekdatum komt.
Hoe zit dat met autohuur?
Ver van tevoren reserveren? Of kan je dat ook een week voor vertrek doen, maakt dat uit qua tarieven bedoel ik dan?
Hoe zit dat met autohuur?
Ver van tevoren reserveren? Of kan je dat ook een week voor vertrek doen, maakt dat uit qua tarieven bedoel ik dan?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Auto huren wanneer reserveren
Mijn ervaring is dat vaak hoe langer van te voren, hoe goedkoper. Ik reserveerde 10 augustus en nu is de auto al vele duurder, voor vertrekdatum 18 februari.
Ik reserveer annuleerbaar en kijk gewoon regelmatig of ik een mooiere prijs vind. Deze reservering is annuleerbaar tot 48 uur voor aanvang, kosteloos.
Ik reserveer annuleerbaar en kijk gewoon regelmatig of ik een mooiere prijs vind. Deze reservering is annuleerbaar tot 48 uur voor aanvang, kosteloos.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@Ellamo je kunt deze vraag beter in het Autohuur topic stellen viewtopic.php?f=30&t=72702 dan hier
Thanks, heb ik gedaan.harryh schreef: ↑07 sep 2019, 12:59@Ellamo je kunt deze vraag beter in het Autohuur topic stellen viewtopic.php?f=30&t=72702 dan hier
Opmerking moderator
Inmiddels is dit oorspronkelijke topic verplaatst naar het subforum "Vervoer in en naar Amerika".
Wij hebben tot nu toe steeds Sunnycars/Alamo gebruikt. Via wie huur jij?nieuwenoord schreef: ↑07 sep 2019, 12:40Mijn ervaring is dat vaak hoe langer van te voren, hoe goedkoper. Ik reserveerde 10 augustus en nu is de auto al vele duurder, voor vertrekdatum 18 februari.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar ik een goede prijs kan vinden en dat is voor mij sowieso nog nooit Sunnycars geweest.
Ni al voor de tweede keer bij Hertz uitgekomen, waar je als (gratis) Gold Member niet hoeft te betalen voor je partner als tweede bestuurder. Hertz.es is vaak goedkoper dan .nl en aangezien we toch in Spanje wonen ...
Vergeet niet dat je vaak ook kortingscodes kan toepassen. ANWB, Flying Blue en nog veel meer.
Ni al voor de tweede keer bij Hertz uitgekomen, waar je als (gratis) Gold Member niet hoeft te betalen voor je partner als tweede bestuurder. Hertz.es is vaak goedkoper dan .nl en aangezien we toch in Spanje wonen ...
Vergeet niet dat je vaak ook kortingscodes kan toepassen. ANWB, Flying Blue en nog veel meer.
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Auto huren, wanneer reserveren?
Niet vergeten .co.uk en met name .fr mee te nemen in de prijsvergelijking !nieuwenoord schreef: ↑07 sep 2019, 13:37Ni al voor de tweede keer bij Hertz uitgekomen, waar je als (gratis) Gold Member niet hoeft te betalen voor je partner als tweede bestuurder. Hertz.es is vaak goedkoper dan .nl ....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Auto huren, wanneer reserveren?
Klopt! Maar .es is ook vaak goedkoop en voor ons niet de meest onlogische keuze natuurlijk 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1386 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi
-
- 5 Reacties