Marcel van der Broek, 40 lentes jong. Wonende te Nieuw Buinen, Drenthe.
Al een jaar ben ik bezig om een reis te plannen naar de VS. Of het uit kan of niet, en of het wil of niet laat ik terzijde, en die discussie wil ik niet aan omdat ik het toch voor mijzelf bepaal. Iets met kosten - baten

Ik ben erg geïnteresseerd in WW2 en heb daar mijn reis op gepland. Zoals die nu staat gaat het door VA (Dulles International), GA, OK, IL, MD, PA, DE en terug naar Dulles (even ruig kijkend).
De trip staat nu voor 3 weken, waarvan ik 10 dagen in Oklahoma ben. Vanwege dat kl*tenvirus (sorry) ben ik afhankelijk wanneer het reizen weer redelijk vrij word, al heb ik er gaan haast mee, maar goed ook leeftijd kan een rol spelen. Ik ga echt niet acht uur gemuilkorfd in een vliegtuig zitten.
Ik zit te denken om mijn eigen personenauto mee te nemen. Er heen heb ik inclusief formulieren, mede ook dankzij dit forum, maar de terugweg kan ik niet vinden qua regelen.
Het gaat mij niet om de prijzen, zoals ik al zei of het uit kan of niet, maar om te zien of het mogelijk is. Ik lees alleen maar alleen over de camper en dat is wat anders dan een personenauto.