Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via autoshuren.nl
Autohuur via autoshuren.nl
Hoi forumleden,
We zijn bezig met een reis naar Amerika aankomende september 2021 en momenteel opzoek naar een huurauto. We hebben op verschillende websites gezocht en kwamen uiteindelijk bij autoshuren.nl uit na een tip ergens op dit forum. Het is een broker die veel met alamo samenwerkt blijkbaar. De prijzen op deze website zijn echter bijna de helft van wat we aan prijzen krijgen bij alamo zelf. Daardoor vragen wij ons bijna af of het te mooi is om waar te zijn. Ook op internet komen we verder bijna geen reviews tegen ook niet op dit forum. Heeft iemand ervaring met deze partij?
We zijn bezig met een reis naar Amerika aankomende september 2021 en momenteel opzoek naar een huurauto. We hebben op verschillende websites gezocht en kwamen uiteindelijk bij autoshuren.nl uit na een tip ergens op dit forum. Het is een broker die veel met alamo samenwerkt blijkbaar. De prijzen op deze website zijn echter bijna de helft van wat we aan prijzen krijgen bij alamo zelf. Daardoor vragen wij ons bijna af of het te mooi is om waar te zijn. Ook op internet komen we verder bijna geen reviews tegen ook niet op dit forum. Heeft iemand ervaring met deze partij?
Re: Autohuur via autoshuren.nl
Let op: autohuren.nl (in Leeuwarden) en autoshuren.nl (in Maarssen) scheelt maar 1 letter maar het zijn heel verschillende sites.
Mij viel op dat autohuren.nl exact dezelfde site heeft als b.v. easyterra.
Via autohuren.nl kun je bij meerdere merken huren.
Autoshuren is gelijk aan Alamo.nl. Met een inlog krijg je aantrekkelijke tarieven voor auto's van Alamo. Je hebt wel versneld inchecken maar er is geen skip the counter meer zoals je dat bij alamo.com wel hebt.
Ik heb zitten googlen naar reviews van autoshuren.nl/Alamo.nl. Het blijkt een grote warboel. Door het onduidelijke beleid van de maatschappij loopt allles door elkaar: mensen die denken direct bij alamo.com te hebben geboekt, mensen die b.v. via easyterra/autohuren.nl bij alamo hebben geboekt enz enz. Iedereen gooit zijn klachten/tevredenheid op 1 hoop. Terwijl het verschillende bedrijven zijn.
Mij viel op dat autohuren.nl exact dezelfde site heeft als b.v. easyterra.
Via autohuren.nl kun je bij meerdere merken huren.
Autoshuren is gelijk aan Alamo.nl. Met een inlog krijg je aantrekkelijke tarieven voor auto's van Alamo. Je hebt wel versneld inchecken maar er is geen skip the counter meer zoals je dat bij alamo.com wel hebt.
Ik heb zitten googlen naar reviews van autoshuren.nl/Alamo.nl. Het blijkt een grote warboel. Door het onduidelijke beleid van de maatschappij loopt allles door elkaar: mensen die denken direct bij alamo.com te hebben geboekt, mensen die b.v. via easyterra/autohuren.nl bij alamo hebben geboekt enz enz. Iedereen gooit zijn klachten/tevredenheid op 1 hoop. Terwijl het verschillende bedrijven zijn.
Inderdaad een letter over het hoofd gezien 

@Trom dank voor je reactie. Wij zaten in eerste instantie met dezelfde verwarring en kregen daar uiteindelijk ook niet meer duidelijkheid van. We hopen eigenlijk dat er mensen op dit forum zijn die wellicht ervaring hebben met het bedrijf autoshuren.nl.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Er zijn wel mensen op dit forum met ervaring, zie topic viewtopic.php?t=27599
Je vindt daar verschillende posts van mensen die aangeven gehuurd te hebben bij Alamo.nl, hetzelfde bedrijf als autoshuren.nl.
Alamo.com (de daadwerkelijke autoverhuurder in Amerika) staat hier verder helemaal los van.
Huren bij Alamo.nl/autoshuren.nl is dus NIET hetzelfde als huren bij Alamo.com. Je moet dus specifiek kijken naar Posts van forummers die hebben aangegeven een auto te hebben gehuurd bij Alamo.nl.
Je vindt daar verschillende posts van mensen die aangeven gehuurd te hebben bij Alamo.nl, hetzelfde bedrijf als autoshuren.nl.
Alamo.com (de daadwerkelijke autoverhuurder in Amerika) staat hier verder helemaal los van.
Huren bij Alamo.nl/autoshuren.nl is dus NIET hetzelfde als huren bij Alamo.com. Je moet dus specifiek kijken naar Posts van forummers die hebben aangegeven een auto te hebben gehuurd bij Alamo.nl.
Dank voor je reactie Galapogos, we hebben vandaag de auto gereserveerd. Dit was voor ons een mooie prijs.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Denk zal eens kijken op Autoshuren.nl. Voor mij komt er met gold tarief met een hele mooie prijs uit 16 dagen een Lincoln Navigator voor 381,- Euro, wel vooruitbetalen. Betreft een huur vanaf Miami airport aanstaande november. Klinkt toch te mooi om waar te wezen...
Zie verder ook niks staan over het eigen risico of is deze ook standaard 0,- Euro, zoals normaal in de US?
Zie verder ook niks staan over het eigen risico of is deze ook standaard 0,- Euro, zoals normaal in de US?
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is inderdaad wel heel bizar zeg! Die Premium SUV kost onder ‘Fully insured’ 1831 euro, en onder ‘Gold’ plots nog maar 348 euro. (ik weet niet om welke dagen het precies gaat, dus ik heb maar iets in november gekozen)
Lijkt mij een foutje. Bij de drie autoklassen die met gold-tarief zo goedkoop zijn (Premium SUV, Luxury SUV, 15 Passenger Van) staat ‘op aanvraag’. Ik kan me zo voorstellen dat die aanvraag niet succesvol gaat zijn, maar je kunt het proberen.
Lijkt mij een foutje. Bij de drie autoklassen die met gold-tarief zo goedkoop zijn (Premium SUV, Luxury SUV, 15 Passenger Van) staat ‘op aanvraag’. Ik kan me zo voorstellen dat die aanvraag niet succesvol gaat zijn, maar je kunt het proberen.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Galapogos, ik kom ook op de 348 Euro voor de Premium SUV. Zal inderdaad een foutje zijn neem ik aan. Welke na aanvraag wordt gecorrigeerd.
Over het eigen risico kan ik verder ook niks terug vinden op de site, alleen dat je het kan afkopen voor 3,50 Euro per dag, voor maximaal 1.500,- Euro vindt ook niet echt duidelijk.
Over het eigen risico kan ik verder ook niks terug vinden op de site, alleen dat je het kan afkopen voor 3,50 Euro per dag, voor maximaal 1.500,- Euro vindt ook niet echt duidelijk.
Volgens mij doe je de aanbetaling voor dat genoemde bedrag. Als je aanbetaald hebt gaan ze kijken of ze de auto kunnen verhuren en dan ga je het totaal bedrag betalen.
In de US betaal je geen eigen risico als je in het bezit bent van een EU rijbewijs, dus dat is geldklopperij.
In de US betaal je geen eigen risico als je in het bezit bent van een EU rijbewijs, dus dat is geldklopperij.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Als ik probeer een account te maken bij autoshuren.nl moet ik 17 euro zoveel betalen.
Klopt dit of doe ik iets fout?
Klopt dit of doe ik iets fout?
Volgens hun voorwaarden betaal je 17.50 euro om lid te worden.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Volgens mij wordt deze €17,50 verrekend met de 1e reservering die je maakt. Dus je betaald pas als je bij hen boekt. Soort negatieve korting voor nieuwe klanten 

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Handig, verdien je toch wat aan mensen die niet boeken.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
@RuthdeLange @Frasi zie https://www.autoshuren.nl/members-only/
"Word nu voor eenmalig € 17,50 lid van Members Only en ontvang 5% korting op al uw prepaid autohuur via Autoshuren.nl."
Overigens, zag ook dit, annuleringskosten:
"Annulering binnen 24 uur na reserveren: EUR 0,00.
Annulering tot 14 dagen voor de aanvangsdatum van de huur: EUR 35,00.
Annulering van 14 dagen voor aanvangsdatum tot 2 dagen voor aanvangsdatum: EUR 75,00.
Annulering binnen 48 uur voor aanvang van de autohuur: 100% van de huursom."
En daarom bieden ze dan weer dit aan:
"Heeft u gekozen voor de optie afkoop annuleringskosten voor slechts € 9 per boeking en wilt u uw reservering annuleren? Dan wordt het volledige huurbedrag aan u teruggestort. Annuleren is alleen mogelijk tot 48 uur voor ophaaltijd. Deze optie is alleen af te sluiten tijdens het online reserveren van uw huurauto en kan niet worden bijgeboekt nadat de boeking is bevestigd. Er is geen restitutie mogelijk voor de premie van de afkoop annuleringskosten."
"Word nu voor eenmalig € 17,50 lid van Members Only en ontvang 5% korting op al uw prepaid autohuur via Autoshuren.nl."
Overigens, zag ook dit, annuleringskosten:
"Annulering binnen 24 uur na reserveren: EUR 0,00.
Annulering tot 14 dagen voor de aanvangsdatum van de huur: EUR 35,00.
Annulering van 14 dagen voor aanvangsdatum tot 2 dagen voor aanvangsdatum: EUR 75,00.
Annulering binnen 48 uur voor aanvang van de autohuur: 100% van de huursom."
En daarom bieden ze dan weer dit aan:
"Heeft u gekozen voor de optie afkoop annuleringskosten voor slechts € 9 per boeking en wilt u uw reservering annuleren? Dan wordt het volledige huurbedrag aan u teruggestort. Annuleren is alleen mogelijk tot 48 uur voor ophaaltijd. Deze optie is alleen af te sluiten tijdens het online reserveren van uw huurauto en kan niet worden bijgeboekt nadat de boeking is bevestigd. Er is geen restitutie mogelijk voor de premie van de afkoop annuleringskosten."
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze verdienen die lidmaatschapskosten dus alleen aan mensen die wél boeken. En eigenlijk ‘verdienen’ ze dan niet meestal niets, omdat de 5% korting die je krijgt doorgaans meer voordeel op zal leveren dan 17,50 euro.
‘Afkoop annuleringskosten’ is niet zo uniek als het lijkt. Sunny Cars heeft dat ook.
Waar je ook boekt, altijd even een kwestie van goed de voorwaarden lezen. Zeker als je bij een broker boekt
‘Afkoop annuleringskosten’ is niet zo uniek als het lijkt. Sunny Cars heeft dat ook.
Waar je ook boekt, altijd even een kwestie van goed de voorwaarden lezen. Zeker als je bij een broker boekt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1803 Weergaves
-
Laatste bericht door Boppe
-
- 2 Reacties