Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur in LA + hotel.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Schmitzcuracao
Amerika-ontdekker

Autohuur in LA + hotel.

Bericht door Schmitzcuracao »

Wij komen de 21 november aan in LA ('s nachts).
De volgende dag willen we met een huurauto naar Bakersfield rijden, om daar dan een aantal dagen later de auto weer in te leveren.

Iemand een economische tip voor de eerste overnachting in LA? (airporthotel bv zal best prijzig zijn) en dan een autoverhuurbedrijf met redelijke prijzen? Neem aan dat ook dit op de airport zelf flink duurder zal zijn.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Autohuur in LA + hotel.

Bericht door Trom »

Wij waren erg tevreden over Holiday Inn Express Lax op de Airport Boulevard 8620. We werden opgehaald door een gratis shuttle en liepen in ca 15 minuten naar Avis. Lekker wandelingetje over goede voetpaden. Overige verhuurders zijn ook dichtbij.
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tinus1955 »

Waarom niet meteen auto ophalen op airport bij aankomst, een klein uurtje rijden en dan hotel?
Ondanks dat je dan redelijk moe bent (tip: Redbull ;) ) is het voordeel dat het 's nachts ook rustig is op de 'hectische' LA wegen en je een wat goedkoper hotel kan kiezen, buiten LA of in een buitenwijk (met free parking). Je kan dan ook meteen door de volgende dag.
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

@Tinus1955 Als niet topic starter toch een opmerking.
Jouw voorstel kan ik me indenken als je in de loop van de middag aankomt. Maar niet als je in de nacht aankomt. Je hebt dan al een hele lange dag achter de kiezen. En zelf slaap ik vrijwel niet in het vliegtuig. Als ik dan ook nog zou moeten rijden in een onbekende auto, in een onbekende stad en in het donker zou ik het gevoel hebben dat ik door de ondergrens van veiligheid heen zak. Liever dan een lekker bed en de volgende dag uitgerust en in de 'vakantiestand' op weg. Maar iedereen maakt natuurlijk zijn eigen afweging.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Schmitzcuracao schreef:
15 okt 2023, 23:28
een economische tip ,airporthotel bv zal best prijzig zijn,een autoverhuurbedrijf met redelijke prijzen .
Neem aan dat ook dit op de airport zelf flink duurder zal zijn.
Wanneer jij concreet wordt , is het voor ons makkelijker om zinvol op jou te reageren. :wink:
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Schmitzcuracao
Amerika-ontdekker

Hoe concrete moet ik worden.
Snap het niet.
Vraag om tips voor autohuur en hotel.
Kom middel in de nacht aan.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Heb je trivago al geprobeerd?
tanteto
Amerikafan

Bericht door tanteto »

Schmitzcuracao schreef:
16 okt 2023, 16:16
Hoe concrete moet ik worden.
Snap het niet.
Bijvoorbeeld, wat zijn “redelijke prijzen” voor jou?
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

Bv via alamo.de met skip the counter en code THPPS30 178 euro voor een week vanaf 21 november inclusief alle verzekeringen. Voor midsize suv bv Nissan Rogue.
Schmitzcuracao
Amerika-ontdekker

Trom schreef:
16 okt 2023, 18:09
Bv via alamo.de met skip the counter en code THPPS30 178 euro voor een week vanaf 21 november inclusief alle verzekeringen. Voor midsize suv bv Nissan Rogue.
kijk... daar hebben we wat aan.
dat is op de airport?
ik ga gelijk effe kijken
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

De grote verhuurders liggen allemaal dichtbij elkaar en hebben shuttles naar hun parkeerplaatsen. Er is via booking al voor 95 euro een hotel op 2 minuten rijden/15 minuten lopen: skyways hotel. Lijkt me een simpel hotel maar ik weer niet wat je zoekt. In de buurt diverse hotelopties tussen 100-200 dollar via booking. Vaak zijn hotels via hun eigen site nog goedkoper.
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tinus1955 »

Trom schreef:
16 okt 2023, 14:46
@Tinus1955 Als niet topic starter toch een opmerking.
Jouw voorstel kan ik me indenken als je in de loop van de middag aankomt. Maar niet als je in de nacht aankomt. Je hebt dan al een hele lange dag achter de kiezen. En zelf slaap ik vrijwel niet in het vliegtuig. Als ik dan ook nog zou moeten rijden in een onbekende auto, in een onbekende stad en in het donker zou ik het gevoel hebben dat ik door de ondergrens van veiligheid heen zak. Liever dan een lekker bed en de volgende dag uitgerust en in de 'vakantiestand' op weg. Maar iedereen maakt natuurlijk zijn eigen afweging.
Poessie.. ;) :lol:
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

:lol: Inderdaad lekker ontspannen vakantie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer