Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto niet op vliegveld aankomst boeken maar elders.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
KrekelJapie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Auto niet op vliegveld aankomst boeken maar elders.

Bericht door KrekelJapie »

Wij willen in december/januari 14 dagen naar Washington Dulles vliegen en daar een auto huren. Via de bekende sites kom ik op een bedrag van zo'n 1000 euro. Nu zag ik op Kayak een mogelijkheid om op de 2e dag een vergelijkbare auto te huren op Ronald Reagan airport voor 500 euro. Dat is wel een groot verschil. Ik dacht om op Dulles een über te pakken voor ong. 70 dollar om ons verblijf in Arlington te brengen en de volgende ochtend de bus of een über te pakken om de huurauto op te halen. Op de terugweg kunnen we met de metro van Reagan airport naar Dulles voor ongeveer 10 dollar met de metro.

Zouden jullie dit overwegen?
Laatst gewijzigd door KrekelJapie op 26 jan 2024, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
mtl
Amerika-expert

Re: Auto niet op vliegveld aankomst boeken

Bericht door mtl »

O ja, waarom niet. Dat verschil is mooi meegenomen. Weet alleen niet welke voorwaarden er zijn?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

@KrekelJapie Daarvoor hoef je geen nieuw draadje te openen, die vraag kan en hoort hier viewtopic.php?f=30&t=75544

Ik vraag het @Moderatorteam om het te verplaatsen, thx
IngridUSA
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door IngridUSA »

Daar was de vraag vandaag al eerder gesteld, dus beter dit draadje verwijderen.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Ik zie nu dat hij/zij het bericht daar nu juist verwijderd heeft.
Dit forum houdt de onderwerpen liever zoveel mogelijk centraal, zeker als het in een bestaand onderwerp past @KrekelJapie. Quote uit de forum regels:

"Je mag eenzelfde bericht niet in meer dan één forum plaatsen; kies het forum uit waarin jouw onderwerp het beste past en plaats je bericht uitsluitend daar."
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer