Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto huren via Skyscanner

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Achterba
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Auto huren via Skyscanner

Bericht door Achterba »

Beste allemaal,

Wij gaan juli/augustus volgend jaar naar het Zuidwesten met onze 2 zoons van 10 en 13. Mega veel zin in natuurlijk! De tickets zijn geboekt, hotels liggen vast alleen de autohuur nog. Nu las ik ergens dat autohuur via Skyscanner een aanrader was. Is dat ook jullie ervaring? Ik ben wel bekend met Hertz, Alamo en Avis maar nu zie ik ook aanbiedingen bij Sixt, Enterprise, Dollar, National, Thrifty en exclusive. Wat zijn jullie ervaringen met deze organisaties?

Dat de volgende vraag, we dachten zelf aan een standard SUV, de Equinox werd ons aangeraden door reisbureau maar hebben uiteindelijk alles zelf geboekt en lees wisselende verhalen. We hebben 1 koffer pp nodig en een puber mee die wil shoppen (en ik sluit mezelf ook niet geheel uit). Er moet natuurlijk een koelbox in en boodschappen voor onderweg.

En dan als laatste hoe doen jullie het met de verzekering, waar moet deze volgens jullie aan voldoen?

Ik hoop dat jullie ons willen helpen met bovenstaande vragen,

Groetjes Barbara en Jasper
mtl
Amerika-expert

Re: auto huren via skyscanner

Bericht door mtl »

Ik zou dat vragen in het topic Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10, hier zijn de experts en krijg je vaker antwoord. :thumbup:
Hockey
Amerika-expert

Re: Auto huren via Skyscanner

Bericht door Hockey »

Je huurt geen auto via Skyscanner. Skyscanner is een zoekmachine die je allerlei deals laat zien van organisaties met wie je wel de overeenkomst sluit. En die overkomst is bijvoorbeeld via EasyTerra een huur bij Sixt.

Skyscanner is net zoals Momondo en Kayak en tig anderen vooral een zoekmachine.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer