Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Android auto
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Android auto
Hebben de meeste suv die je via alamo huurt android car zodat je via je gsm kan navigeren op een groter scherm op de auto ?
Kan het niet vinden op de site van alamo, en chatten lukt nu niet
Kan het niet vinden op de site van alamo, en chatten lukt nu niet
Re: Android auto
Als je bij alamo skip the counter doet, kun jezelf kiezen. Dus check vooral op jouw aandachtspunten zoals android auto. Voor de zekerheid heb ik altijd wel een kabeltje mee. Drie jaar geleden had ik die in een Honda Passport nodig. Alles was hightech in die auto maar android auto met een kabel!
Een ander aandachtspunt waar ik naar kijk, is of er een reservewiel aanwezig is.
Een ander aandachtspunt waar ik naar kijk, is of er een reservewiel aanwezig is.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Alamo houd niet bij of hun auto's Android Auto hebben.
Voor het geval ik ergens keuze heb, houd ik voor mezelf een overzichtje met auto's (mid/std SUV) bij een aantal karakteristieken. Zoals motoruitvoering/vermogen en of het model Android Auto heeft. Weinig vermogen of geen Android = rood (oranje is acceptabel, groen = voorkeur). Dus een kwestie van uitzoeken welke merken/modellen bij de verschillende verhuurders in gebruik zijn en op de website van de fabrikanten de details uitpluizen.
Voor het geval ik ergens keuze heb, houd ik voor mezelf een overzichtje met auto's (mid/std SUV) bij een aantal karakteristieken. Zoals motoruitvoering/vermogen en of het model Android Auto heeft. Weinig vermogen of geen Android = rood (oranje is acceptabel, groen = voorkeur). Dus een kwestie van uitzoeken welke merken/modellen bij de verschillende verhuurders in gebruik zijn en op de website van de fabrikanten de details uitpluizen.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
Dank je, die skip the counter moet ik nog eens bekijken
We hebben een ford escape of iets dergelijk, dus zullen we wel kunnen kiezen
We hebben een ford escape of iets dergelijk, dus zullen we wel kunnen kiezen
Skip the counter vind ik een belangrijk onderdeel van de huur. Het kan een lange wachtrij en een deskmedewerker die je van alles aan probeert te smeren voorkomen. Bovendien kun je zelf uit jouw categorie kiezen. Om het te krijgen kun je het beter bij een affiliate boeken zoals alamo.de (met code THPPS15), ustravel.nl of usatogo.de. Bij brokers moet je vaak maar afwachten of het wel of niet kan.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zolang de broker jou een Alamo reserveringsnummer geeft, kun je Skip the Counter vooraf regelen. Sommige brokers hanteren een eigen reserveringsnummer (usareisen.de bijv, althans dat was wel altijd zo) en dan lukt het niet.
Roland
Je kunt een mail sturen naar Alamo, maar die gaan je geen garantie geven. De meeste moderne auto's, zeker de SUV-klasse, zullen Apple Carplay en Android Auto hebben. Al dan niet draadloos. Maar er zullen misschien nog enkele auto's tussen staan waarbij het ontbreekt. Zoals gezegd: bij Alamo kun je zelf je auto kiezen, dus vooral zelf goed opletten.
Off-topic: usareisen.de werkt met verschillende partijen, waaronder Sunny Cars. Ik heb zelf een boeking bij usareisen.de waarbij de reservering via Flamingo loopt en op de bevestiging staat keurig het Alamo reserveringsnummer. Met dat nummer kan ik op alamo.com mijn reservering opzoeken, zag ik. Ik ga ervan uit dat ik tzt ook accelerated check-in en skip-the-counter kan doen.
-
- Amerika-ontdekker
wij hebben de auto via booking.com geregeld. die waren een pak goedkoper
usa ging niet omdat we eigenlijk naar canada gaan, maar ik heb de vraag hier wel gesteld omdat ze algemeen was
usa ging niet omdat we eigenlijk naar canada gaan, maar ik heb de vraag hier wel gesteld omdat ze algemeen was
Goedkoper, duurder…alllemaal relatieve begrippen, dus dat zegt heel weinig: het is maar waar je de prijs mee vergelijkt….. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een losse autohuur in de US via Booking.com goedkoper was dan rechtstreeks bij de verhuurder, maar misschien jij wel.
Rond de €30 voor een midsize SUV vind ik redelijk, goedkoper is altijd welkom (heb nu nog geen €23 betaald voor een midsize SUV), maar dat is goed speuren en blijven herboeken bij een lagere prijs. Afgeronde weken of een maand zijn veelal goedkoper dan een losse dagprijs, dus dit kan ook schelen in de overall prijs.

Rond de €30 voor een midsize SUV vind ik redelijk, goedkoper is altijd welkom (heb nu nog geen €23 betaald voor een midsize SUV), maar dat is goed speuren en blijven herboeken bij een lagere prijs. Afgeronde weken of een maand zijn veelal goedkoper dan een losse dagprijs, dus dit kan ook schelen in de overall prijs.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 982 Weergaves
-
Laatste bericht door HennyCox
-
- 22 Reacties