Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pending approval United Airlines

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Summersun
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Pending approval United Airlines

Bericht door Summersun »

Onze plannen voor Canada zijn veranderd. We gaan over een paar weken naar Hawaii! Nu vliegen we met United op San Francisco en dan de volgende dag door. Onze Esta is nog geldig want die hebben we vorig jaar aangevraagd voor onze reis toen naar Amerika en is twee jaar geldig. We hebben gecheckt en staat inderdaad goedgekeurd tot mei 2026.

Via de app van United hebben we alle gegevens ingevuld en aangeleverd en we moesten een foto maken van onze paspoorten. En sindsdien staat er bij het Travel Ready Center onze status op Pending Approval. Bij een korte uitleg staat dat tenminste één van onze documenten geverifieerd moeten worden door een medewerker. Betekent dat nu dat we niet online kunnen checken eerdaags? Iemand dit al meegemaakt? Ik ben dit niet gewend. Ik ga morgen bellen maar ik was benieuwd of dit herkenbaar is en iemand ons gerust kan stellen. Op internet vind ik verschillende antwoorden waar het aan zou kunnen liggen.

Her wordt al een crime om op Schiphol te komen als ik het zo lees, daarnaast geeft onze reisagent aan dat er verscherpte controles zijn voor vluchten naar Amerika en raadt aan om drie uur van tevoren aanwezig te zijn. En als we daar dan ook nog in de rij moeten gaan staan omdat we online niet konden inchecken, word ik daar niet heel blij van.

Ik hoor graag jullie reacties :thumbup:
mtl
Amerika-expert

Re: Pending approval United Airlines

Bericht door mtl »

Gebeurt wel meer. Je moet dan inderdaad op de luchthaven inchecken. Komt goed.
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door IngridUSA »

3 uur van te voren aanwezig is standaard advies voor intercontinentaal. Liever een uur extra te vroeg dan 2 minuten te laat moet je maar denken. Goede reis!
ontheroad2025
Amerika-ontdekker

Bericht door ontheroad2025 »

Ik had dat ook toen ik een paar dagen geleden alles invulde voor onze vlucht naar San Francisco morgen. Vandaag met inchecken moest ik nog een keer gegevens invullen en van alles opnieuw bevestigen en uiteindelijk gewoon via de app ingecheckt. Kan dus gelukkig toch gelijk door naar het geboekte security slot morgen.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Blijven proberen, maar kans is groot dat je inderdaad op luchthaven moet inchecken.
Summersun
Amerika-newbie

Bericht door Summersun »

Dank voor de reacties! Dan bereiden we ons er maar op voor dat we pas op de luchthaven kunnen inchecken en moeten we zorgen dat we inderdaad minimaal drie uur van tevoren aanwezig zijn. We gaan het weer meemaken :thumbup:
d_vdploeg
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door d_vdploeg »

@Summersun Ik weet niet of je inmiddels vertrokken bent. Maar onze reizen in juni 2024 en januari 2025 naar Texas en Florida waren ook met United en ik ervaarde hetzelfde. De hele tijd bleef dat ding op pending approval staan. Ik had me al neergelegd bij een check in aan de balie op Schiphol.

Gek genoeg krijg je wel altijd 24u van te voren een seintje dat je online kunt inchecken. Eigenwijs als ik ben ging ik dat toch proberen en warempel kwam ik toen door alle schermen heen en waren we opeens online ingecheckt. Dit gebeurd beide keren dus was geen incident. Dat systeem is gewoon een beetje raar.

Overigens: Voor United en AA is het meestal vertrek 3 en dan achteraan, maar ze kennen daar niet echt een bag drop off zoals KLM dat wel kent. Dus echt voordeel heb je niet van online inchecken want wij mochten gewoon langs de balie, onze paspoorten werden alsnog gescand (in die gleuf boven het toetsenbord) en de koffers mochten op de ouderwetse band naast de balie.

Let overigens op dat je bij United je paspoort(en) moet uploaden als je online incheckt en let op dat ie alles goed overneemt. Speciaal als je een 0 in je paspoortnummer hebt. Er circuleert hier ergens een vrij recent staartje op het forum (volgens mij in het ESTA topic) van een forumlid die in eerste instantie geweigerd werd omdat het paspoort niet overeen kwam met zijn ESTA. Uiteindelijk bleek het wel goed te zijn maar had de scan van United het verkeerd overgenomen (hij had het cijfer 0 in zijn paspoortnummer en systeem zag het aan voor de letter o.) Ook was de baliemedewerkster iets te ijverig...
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer