Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Niekie66: zuidwesten

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Niekie66
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Niekie66: zuidwesten

Bericht door Niekie66 »

[quote="PSVwally"]Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je het begin met de camper doet en daarna een huurauto neem? Maargoed.

Een camper én een auto leek ons 'het beste van 2 werelden'. Wel in de parken het buitenleven-gevoel, maar toch ook lekkere hotels én door Death Valley!
Niekie66
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Niekie66 »

Ok, ik dacht ook te gaan quoten, maar dat ziet er bij mij heel anders uit. Heb ik iets verkeerd gedaan?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je bent de eind-quote vergeten (of je hebt hem weggehaald): [/quote].De drukte in Yosemite valt erg mee als je gaat wandelen. Zorg wel dat je in het park overnacht, dat scheelt tijd en het zoeken naar een parkeerplaats. Reserveer zo snel mogelijk iets. He is wel duur in het park, een camper zou daar toch wel zo handig zijn. Zeker nu je toch geen tijd uittrekt voor DV zie ik het voordeel van de auto niet zo.
Ik zou Napa Valey vergeten, je hebt al erg weinig tijd voor Yosemite nu.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer