Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Re: Reis TomJansen: 8 maart 2016 Chicago - SF

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
TomJansen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

8 maart 2016 Chicago - SF (reisschema)

Bericht door TomJansen »

Dag Iedereen.

8 maart gaan wij met zijn tweeën voor het eerst naar Amerika. Wij hebben gekozen voor een wegbrengspecial van Chicago naar San Francisco. Sinds het boeken van de reis zijn we al erg druk met onszelf inlezen. Wij hebben ondertussen ook een reisschema opgesteld en zijn erg benieuwd wat jullie hiervan vinden en of jullie nog tips hebben of bezienswaardigheden die wij vergeten zijn.

Dag 1 Amsterdam - Chicago
Dag 2 Middlebury - Springfield (Illinois) ( 300 mijlen )
Dag 3 Springfield (Illinois) - Oklahoma ( 594 mijlen )
Dag 4 Oklahoma - Albuquerque ( 541 mijlen )
Dag 5
Dag 6 Albuquerque - Monument Valley ( 323 mijlen )
Misschien via Santa Fe of Mesa Verde
Dag 7 Monument Valley - Page (met Antelope Canyon) ( 134 mijlen )
Misschien via Canyon de Chelly
Dag 8
Dag 9 Page - Grand Canyon, east entrance ( 170 mijlen )
Dag 10 Grand Canyon
Dag 11 Grand Canyon
Dag 12 Grand Canyon - Sedona ( 129 mijlen )
Dag 13 Sedona
Dag 14 Sedona
Dag 15 Sedona
Dag 16 Sedona - Las Vegas ( 264 mijlen )
Dag 17 Las Vegas
Dag 18 Las Vegas - Death Valley ( 131 mijlen )
Dag 19 Death Valley - Los Angeles ( 251 mijlen )
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 Los Angeles - Sequoia NP ( 228 mijlen )
Dag 22 Seqouia - Yosemite ( 149 mijlen )
Dag 23 Yosemite
Dag 24 Yosemite
Dag 25 Yosemite
Dag 26 Yosemite - San Francisco ( 199 mijlen )
Dag 27 San Francisco
Dag 28 San Francisco
Dag 29
Dag 30 San Francisco - Newark

De eerste vier dagen is erg veel reizen. Het interessante ligt voor ons westelijker, dus vandaar deze keuze. In andere reisverslagen hebben we gelezen dat dit haalbaar zou moeten zijn. Desalniettemin houden we voor de zekerheid een dag extra reserve, zodat we dit eventueel kunnen veranderen.

Vanaf Oklahoma wordt het wat lastiger qua keuzes. Wij twijfelen een beetje of we naar Albuquerque of Santa Fé willen. Of misschien wel beide. en of we Mesa Verde moeten aandoen. Mesa Verde kwam wat later in onze plannen naar voren, dus deze hebben wij er als misschien bijgezet. Ik vraag mij vooral af of de extra kilometers naar Santa Fe het waard zijn. Mochten we Mesa Verde aandoen en de volgende dag ook Canyon de Chelly, dan trekken wij hier uiteraard nog een extra dag voor uit.

Zion, Moab en Bryce hebben wij eruit gelaten, omdat we hier sneeuw verwachten en omdat wij de indruk kregen (foto's en verslagen) Zion en Bryce een beetje overbodig zijn wanneer je de Grand Canyon en Yosemite bezoekt. Ik kreeg echter als reactie dat er wellicht nog meer sneeuw ligt in Yosemite.

We hebben voor de reis al een lijstje met campings, maar deze leggen we niet vast, omdat we de flexibiliteit willen behouden (behalve Yosemite). Voor de camping in SF heb ik nog wel een vraag. Wij twijfelen tussen Marin RV (centrum) en Petulama. Vooral over Petulama ben ik benieuwd of dit een goede uitvalsbasis is voor meerdere dagen (+/- 3), aangezien het net wat verder weg ligt.

Mvg,
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: 8 maart 2016 Chicago - SF (reisschema)

Bericht door PSVwally »

Zion, Moab en Bryce hebben wij eruit gelaten, omdat we hier sneeuw verwachten en omdat wij de indruk kregen (foto's en verslagen) Zion en Bryce een beetje overbodig zijn wanneer je de Grand Canyon en Yosemite bezoekt. Ik kreeg echter als reactie dat er wellicht nog meer sneeuw ligt in Yosemite.
Eerst even een paar vraagtekens ?????????????????????????????
Hoe kom je erbij dat Zion en Bryce overbodig zijn als je de GC en Yosemite bezoekt? Dat zijn echt alle 4 compleet andere parken?
Eerlijk gezegd acht ik de kans op sneeuw in Zion en Bryce niet zo heel erg groot. In Yosemite daarentegen zal echt heel veel nog niet toegankelijk zijn. Maar ook in Sequoia heb je nog kans op afsluitingen.

Zijn jullie wandelaars? Er kan makkelijk 1, misschien wel 2 nachten GC af. Ook zoveel dagen Sedona? Daar kan het ook nog fris zijn.
Verder heb je helemaal geen tijd voor Chicago? Wil je daar ook niet een dag of 3 (incl aankomstdag) om wat te zien van die wereldstad?

Ik zou echt een aantal dagen meer uittrekken voor de eerste paar ritten. Verder zijn dagen van 600mijl met een camper echt geen pretje. Dat zijn rijdagen van zeker non stop rond de 10u. Met wat stops is dat zo 11u reistijd. Wanneer wil je onderweg dan nog iets bekijken in BV Oklahoma City of Albuquerque?
Schrap echt dagen bij de GC, Sedona en Yosemite. En dan zoveel dagen San Francisco en eigenlijk 1 dag voor LA en Las Vegas? Ik zou die dag 29 ook echt elders inzetten.

Voor Mesa Verde moet je rekenen op minimaal een halve dag, mocht je die toe willen voegen.

Het zal misschien iets kostentechnisch zijn, maar met deze route snap ik eerlijk gezegd niet waarom je geen camper huurt vanuit Las Vegas of Phoenix, aangezien hier blijkbaar je prioriteiten liggen. Het is leuk, zo'n wegbrengcamper, maar die eerste dagen is het echt alleen maar rijden, rijden en rijden. Ik ben ook altijd wel in voor een avontuur en rij ook best wat af, maar ik denk dat je als je het in kunt passen toch echt beter Bryce en Zion wel kunt doen in die tijd van het jaar.

Ik zou eerlijk gezegd denk ik eerder MV - Grand Canyon - Page - Bryce - Zion - Las Vegas - LA - Kustroute - San Francisco doen dan Yosemite en Sequoia. Al lijken de watervallen in Yosemite me dan echt ook heel mooi. Alleen is het te hopen dat je er bij kunt komen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Tom, welkom op het forum!
Ik vind een aantal keuzes wel opvallend. Je trekt veel tijd uit voor Yosemite maar je zegt dat je niet naar Moab en Zion gaat vanwege het weer. Je kunt natuurlijk het weer niet voorspellen maar ik denk dat de parken bij Moab en Zion ook beter toegankelijk zijn dan Yosemite in maart.
Verder leg je behoorlijke afstanden af. Van Albuquerque naar Monument Valley is al een behoorlijk eind, het lijkt me niet mogelijk om dan onderweg nog Mesa Verde aan te doen.
Wat zijn je plannen bij de Grand Canyon en Sedona?
In Yosemite zal de vallei wellciht te doen zijn als er geen verde nseeuw valt/is geallen. Je zou ook Hetch Hetchy kunnen bezoeken, dat ligt lager en is dus aangenamer qua temperatuur. Maar het hangt van de lengte van de camper of dat mogelijk is.

Alle parken hebben iets unieks; anders waren het geen nationale parken. Bryce lijkt me prachtig in de sneeuw. Kijk eens op de verschillende NPS-sites voor meer informatie over de parken en de weersomstandigheden.
En lees eens wat verslagen van Kalaman om een idee te krijgen van het zuidwesten in het voorjaar.
Het zal niet direct heel vol zijn denk ik, maar je kunt op november reserveren voor Yosemite. Zie http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/camping.htm voor meer informatie.

Marianne
TomJansen
Amerika-ontdekker

Bericht door TomJansen »

Bedankt voor jullie reacties.

Blijkt toch maar weer dat het fijn is om reacties te krijgen van meer ervaren reizigers, aangezien ik dacht het toch aardig goed voor elkaar te hebben :geek:

Dat van Bryce en Zion had ik gelezen in een verslag en daar conclusies uit getrokken, maar ik ga er toch nog eens goed zelf naar kijken. Yosemite lijkt me echt heel mooi en ik hoop dan ook dat er geen sneeuw ligt. Mijn vriendin wil ook graag de kustroute rijden dus wanneer er toch sneeuw ligt lijkt me dat een goed alternatief. Zojuist ook Angels Landing gezien in Zion NP en die lijkt me ook erg mooi. Zou die in die periode open zijn?

LA en Las Vegas willen we echt alleen de hotspots zien. We willen namelijk het liefst op campings overnachten met wat natuur om ons heen, daarnaast is het makkelijker om later nog eens specifiek een stad te bezoeken.

Ik zal binnenkort eens een aangepaste route plaatsen, als ik wat beter naar jullie opties gekeken heb.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Moab in die periode lijkt me geweldig. Maar je moet daar echt 2 dagen, dus 3 nachten voor uittrekken om Arches, Canyonlands en Dead Horse SP echt goed te kunnen bekijken.

Angels Landing is in principe altijd geopend. Het is even afwachten of je dan met je eigen auto het park in kunt of al gebruik moet maken van de shuttlebus. Zion is het afgelopen jaar zoveel drukker geworden dat het shuttlebus systeem dit jaar al bijna een maand langer doorgaat dan vorig jaar. En ze beginnen er volgend seizoen waarschijnlijk ook eerder mee dan 15 maart. Het hangt van het weer af of je zowel Angels Landing als the Narrows kunt doen. Laatste zal nog wel erg koud zijn denk ik.

LA is met een camper niet de handigste stad. Je kan niet zomaar overal de camper parkeren. Zoek dit dus vooraf uit. Verder is het onmogelijk om de hotspots van LA op 1 dag te zien. Maak daar dus echt keuzes. Dat geldt min of meer ook voor Vegas, maar in die stad kan je gebruik maken van de bus/Monorail en verder de bekende zaken ook te voet redelijk doen. Dat is in LA en SF onmogelijk. Maar SF heeft dan weer een goed OV systeem en dat heeft LA ook (nog) niet.

-Grand Canyon kan je op 1 middag en een ochtend daarna en evt. een deel vd middag goed bekijken. Behalve als je echt omlaag wilt lopen (of een groot deel), dan kan je daar beter 2 nachten voor nemen.
-Monument Valley is 1 nacht ruim voldoende.
-Page is afhankelijk van wat je wilt doen. Voor de bekende highlights als de Horseshoe bend, Antelope Canyon en de dam/het meer kan je aan 1 nacht voldoende hebben. Afhankelijk waar je vandaan komt en de volgende dag weer heengaat. Als (mocht deze al varen) je bv de excursie naar de Rainbow Bridge wilt doen (duur 6/7u) dan is het misschien handig om een extra nacht te blijven. Het meer zelf is iig nog wel veel te koud om in te zwemmen. Je zou evt wel een bootje of kano kunnen huren.
-Bryce heb je in principe met 1 nacht wel voldoende tijd voor.
-Zion 2 nachten als je beide wandelingen wilt doen. Dus 1 volle dag.
-Yosemite is echt een groot vraagteken. Ik was er in 2012 (zie mijn onderschrift) midden April en de Glacier Point road was net een paar dagen open. De tioga pass was nog gesloten. Maar veel wandelingen hingen nog linten voor, m.a.w. verboden in te gaan (ook met borden). Je hebt er in 2016 ook nog de afgesloten Mariposa Grove bij. Dus ik zou daar max 2 nachten voor uittrekken, afhankelijk hoe ver je er vanaf zit.
-Sequoia ben ik zelf nog niet geweest, maar ik heb het idee dat dat qua bereikbaarheid een beetje in dezelfde categorie valt als Yosemite.

Zoek vooraf, als je op de bonnefooi wilt gaan, al wel goed uit welke campings open zijn. Ik weet niet of ze in dezelfde periode als jullie zijn geweest, maar bekijk oa eens de verhalen van Marenko en Michelly
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

In het begin neem je wel erg veel hooi op je vork. De eerste dag nog 300 mijl rijden lijkt me niet echt haalbaar. Wat ik ervan heb begrepen is het toch gauw 1 of 2 uur in de middag voordat je kunt vertrekken. Ik neem aan dat je nog wat boodschappen wilt doen.
Wij hebben eerder (in 2013) een camper weggebracht en vonden 650 tot 700 km op een rijdag toch wel het maximum. Hou er rekening mee dat een camper veel windgevoeliger is dan een auto. Het is veel vermoeiender rijden. Wij gaan ook een camper ophalen in Chicago begin maart en proberen zoveel mogelijk de snelwegen te vermijden omdat je dan ook nog veel ingehaald wordt door vrachtwagens.
Houdt er ook rekening mee dat nog niet alle campings open zijn.
Wij gaan overigens een hele andere route rijden maar misschien heb je wat aan ons topic voor bijvoorbeeld het dewinterizen van je camper.
Succes met plannen!
TomJansen
Amerika-ontdekker

Bericht door TomJansen »

Nogmaals heel erg bedankt voor al jullie reacties.

Voor onze reis hebben we 3500 vrije miles. In eerste instantie wilden wij ons hieraan houden, maar we gaan dit toch niet doen. Er is zoveel moois te zien dat we liever uiteindelijk wat meer bijbetalen. We hebben er daarom voor gekozen bijvoorbeeld ook Moab in onze reis te betrekken. Wij verwachten dat onze reis nu een stuk realistischer is en zijn erg benieuwd naar jullie reacties op dit schema.

Dag 1 Amsterdam - Chicago
Dag 2 Chicago - Middlebury - Kankakee ( 157 )
Dag 3 Kankakee - St. Louis ( 297 )
Dag 4 St. Louis - Springfield (Missouri) ( 247 )
Dag 5 Springfield (Missouri) - Oklahoma ( 286 )
Dag 6 Oklahoma - Amarillo ( 259 )
Dag 7 Amarillo - Santa Fe ( 280 )
Dag 8 Santa Fe - Mesa Verde ( 272 )
Dag 9 Mesa Verde - Arches NP ( 129 )
Dag 10 Arches NP - Canyonlands
Dag 11 Canyonlands - Dead Horse SP
Dag 12 Dead Horse SP - Monument Valley ( 138 )
Dag 13 Monument Valley - Grand Canyon (east entrance) ( 176 )
Dag 14 Grand Canyon - Antelope Canyon - Page ( 144 )
Dag 15 Page - The Wave - Bryce ( 170 )
Dag 16 Bryce - Zion NP ( 84 )
Dag 17 Zion NP
Dag 18 Zion NP - Valley of Fire ( 137 )
Dag 19 Valley of Fire - Las Vegas ( 53 )
Dag 20 Las Vegas - Death Valley ( 131 )
Dag 21 Death Valley - Los Angeles ( 251 )
Dag 22 Los Angeles
Dag 23 Los Angeles - Sequoia ( 228 )
Dag 24 Seqouia - Yosemite ( 149 )
Dag 25 Yosemite
Dag 26 Yosemite - San Francisco ( 199 )
Dag 27 San Francisco
Dag 28 San Francisco
Dag 29 Extra in te delen dag
Dag 30 San Francisco - Newark

Het laatste gedeelte blijft afhankelijk van het weer. Bij teveel sneeuw kiezen we voor de kustroute.
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Om het te visualiseren heb ik van het tweede gedeelte van je route een kaartje gemaakt.

Afbeelding

Er zitten toch wel wat rare kronkels in maar vanwege het winterweer is dat misschien onontkoombaar. De North Rim van de Grand Canyon zal geen optie zijn in maart en je moet ook onderlangs Sequoia omdat de Tioga Pass dicht is dus dan komt Los Angeles toch wel weer in de buurt.

Weet je dat je voor de Wave moet loten? En stel dat je ingeloot wordt dan zal het nog niet meevallen om met een (splinternieuwe :lol: ) camper over de House Rock Valley Road te rijden.
TomJansen
Amerika-ontdekker

Bericht door TomJansen »

Het is inderdaad af en toe een stukje terugrijden door de kronkels, maar ik zie zo snel geen andere routes zonder dat ik daarvoor parken links moet laten liggen. De route naar GC en Sequoia was ik inderdaad van op de hoogte, maar dat is niet zo'n probleem i.v.m. de route die toch die kant opgaat.

De loting van de Wave wist ik, de House Rock Valley Road niet... Net even afbeeldingen opgezocht en dat ziet er niet best uit. Iemand hier een oplossing voor, mochten we ingeloot worden uiteraard?
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

michelly schreef:Om het te visualiseren heb ik van het tweede gedeelte van je route een kaartje gemaakt.
:offtopic: Hoe maak je zo'n kaartje, Elly?
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Streets & Trips van Microsoft. Volgens mij is dit niet meer te koop.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind het wel een vrij drukke route nu. Maar je kunt het als leidraad gebruiken en ter plekke kijken wat je wel en niet doet. Mocht je meer tijd nodig hebebn voor het eerst stuk dan zou je LA over kunnen slaan. Of rechtstreeks van LA naar Yosemite rijden.
TomJansen schreef: De loting van de Wave wist ik, de House Rock Valley Road niet... Net even afbeeldingen opgezocht en dat ziet er niet best uit. Iemand hier een oplossing voor, mochten we ingeloot worden uiteraard?
Ik vond het met een auto al niet prettig. :wink: Je zou het vanaf het zuiden kunnen bereiken, dat stuk is beter denk ik. Een andere mogelijkheid is een auto huren in Page.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Santa Fe - Mesa Verde met een camper lijkt me een route van ong een uur of 6 aan de km's te zien. Met lunch erbij 6,5u. Dat is met een auto al een fikse rit, maar ket de camper nog wat meer. Maar dat beperkt je tijd voor Mesa Verde ook wel. Arches is opzich een flink park. Canyonlands en Dead Horse SP zijn wat kleiner, al liggen die weer wat verder van Moab af. Voor Canyonlands en Dead Horse SP heb je iets meer dan een halve dag nodig voor de viewpoints en een korte wandeling naar Mesa Arch. Toch zal de rit van Mesa Verde naar de ingang van Canyonlands Island in the sky ook alweer een rit van een uur of 4 zijn.
TomJansen
Amerika-ontdekker

Bericht door TomJansen »

Ik ben inmiddels bezig met het maken van een roadmap, zodat ik wat meer inzicht krijg in de activiteiten per dag en de tijd dat deze gaan innemen. Ik heb echter een vraag over de route van Las Vegas naar Death Valley. Op dit moment heb ik de onderstaande route, omdat deze mij het meest logisch lijkt. Ik hoor echter graag van jullie of deze route realistisch is op één dag en eventuele alternatieven.

Las Vegas (Sam's RV Town) - Badwater Basin (via de NV-160 W naar Shoshone)
Badwater Basin - Devils Golf Course
Devils Golf Course - Artist Drive
Artist Drive - Furnace Creek Campground

De volgende dag staan de hoogtepunten aan de CA 190 op het programma. Ik ben ervan op de hoogte dat Artist Drive en Dante's View alleen mogen met een camper kleiner dan 25 ft, dus nu maar hopen dat ik een "kleinere" camper meekrijg.

Hieronder staat een link naar google maps.

https://www.google.nl/maps/dir/Sam's+To ... 95!1m0!3e0
Mrvanilla
Moderator

Bericht door Mrvanilla »

Ja dat is wel logisch hoor. Vanuit Furnace Creek kun je dan rond zonsondergang nog de 10 minuten naar Zabriskie Point rijden.
Groetjes,
Daniel
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je er heen mag zou ik die dag ook al Dantes View en inderdaad Zabriskie Point meepakken, dan hoef je dat de volgende dag niet meer te doen. En dan kan je nog op het einde vd middag lekker aan het zwembad gaan liggen bij de Furnace Creek ranch
TomJansen
Amerika-ontdekker

Bericht door TomJansen »

Bedankt voor de reacties. Had niet verwacht dat het allemaal in 1 dag zou passen, maar dat komt goed uit.
Mrvanilla
Moderator

Bericht door Mrvanilla »

Nou, het kost gewoon niet zoveel tijd. Je kan even bij Badwater Basin rondlopen, maar heel veel is er niet te zien. Overigens moet je wel een onverharde weg rijden om bij Devils Golfcourse te komen. Maar ook daar zul je geen uur spenderen.

Omdat jullie in een koelere periode gaan is het misschien wel interessant om de wandeling door Mosaic Canyon te doen. Dat vonden wij heel leuk!
Groetjes,
Daniel
TomJansen
Amerika-ontdekker

Bericht door TomJansen »

Nog een vraag over onze route.

Tussen Springfield (Missouri) en Oklahoma ligt een tolweg, een stuk I-44 W blijkbaar.

Ik vraag mij af of het waard is om hier om te rijden via binnenwegen. Dit kost me uiteindelijk meer dan een uur extra en natuurlijk extra benzine.

Is het eigenlijk in zijn algemeen handig om tolwegen te vermijden of zijn deze prima te betalen?
TomJansen
Amerika-ontdekker

Bericht door TomJansen »

Wij zitten nog steeds te puzzelen met onze route. Op dit moment hebben wij twee routes waar wij graag feedback van jullie op zouden willen hebben :D

Route 1
Dag 01 Amsterdam - Chicago
Dag 02 Chicago - Remington
Dag 03 Remington - St. Louis
Dag 04 St. Louis - Springfield (Missouri)
Dag 05 Springfield (Missouri) - Oklahoma
Dag 06 Oklahoma - Amarillo
Dag 07 Amarillo - Gallup
Dag 08 Gallup - Grand Canyon
Dag 09 Grand Canyon - Page
Dag 10 Page - Monument Valley
Dag 11 Monument Valley - Moab
Dag 12 Moab
Dag 13 Moab
Dag 14 Moab - Capitol Reef
Dag 15 Capitol Reef - Bryce
Dag 16 Bryce - Zion
Dag 17 Zion
Dag 18 Zion - Valley of Fire
Dag 19 Valley of Fire - Las Vegas
Dag 20 Las Vegas
Dag 21 Las Vegas - Death Valley
Dag 22 Death Valley - Los Angeles
Dag 23 Los Angeles
Dag 24 Los Angeles - Morro Bay
Dag 25 Morry Bay - Monterey Bay
Dag 26 Monterey Bay - San Francisco
Dag 27 San Francisco
Dag 28 San Francisco
Dag 29 -
Dag 30 San Francisco - New York

Route 2
Dag 01 Amsterdam - Chicago
Dag 02 Chicago - Davenport
Dag 03 Davenport - Kearney
Dag 04 Kearney - Denver
Dag 05 Denver - Rifle
Dag 06 Rifle - Moab
Dag 07 Moab
Dag 08 Moab
Dag 09 Moab - Monument Valley
Dag 10 Monument Valley - Capitol Reef
Dag 11 Capitol Reef
Dag 12 Capitol Reef - Bryce
Dag 13 Bryce - Zion
Dag 14 Zion
Dag 15 Zion - Page
Dag 16 Page - Grand Canyon
Dag 17 Grand Canyon - Valley of Fire
Dag 18 Valley of Fire - Las Vegas
Dag 19 Las Vegas
Dag 20 Las Vegas - Death Valley
Dag 21 Death Valley - Los Angeles
Dag 22 Los Angeles
Dag 23 Los Angeles - Morro Bay
Dag 24 Morry Bay - Monterey Bay
Dag 25 Monterey Bay - San Francisco
Dag 26 San Francisco
Dag 27 San Francisco
Dag 28 -
Dag 29 -
Dag 30 San Francisco - New York

In route 1 hebben we nog 1 dag over en in route 2 hebben wij nog 2 dagen over.

- Ik weet niet zeker of dit de optimale route is voor route 2? Op googlemaps ziet het er nogal omslachtig uit.
- Route 2 gaat noordelijker en oa langs/door RMNP. Is dit rond 11 maart een probleem?

Ik ben benieuwd
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer