Mijn vriend en ik hebben voor april/mei een rondreis door het Zuidwesten op de planning staan. De tickets (retour Schiphol-LA) zijn al geboekt (voor 430 euro

Ik heb me de laatste dagen verdiept in het maken van een reisschema, maar dat valt nog niet mee. De voorbeeldroute op de site hier vond ik erg nuttig, daar ben ik dus vanuit gegaan. Verder willen we ook graag naar San Diego. We doen het rondje tegen de klok in, omdat we zo laat mogelijk in Yosemite willen zijn (ivm het weer). Willen jullie je kritische blik eens over deze planning laten glijden?
20/4 - aankomst LA
21/4 - LA
22/4 - LA
23/4 - LA naar San Diego
24/4 - San Diego
25/4 - San Diego naar Joshua tree?? Of Kingman of Needles of iets anders??
26/4 - Joshua tree naar Grand Canyon
27/4 - GC naar Page
28/4 - Page
29/4 - Page naar Bryce
30/4 - Bryce naar Zion
1/5 - Zion
2/5 - Zion naar LV
3/5 - LV
4/5 - LV naar Death Valley
5/5 - Death Valley naar Lone Pine
6/5 - Lone Pine naar Yosemite
7/5 - Yosemite
8/5 - Yosemite naar SF
9/5 - SF
10/5 - SF
11/5 - SF naar Monterey
12/5 - Monterey naar Pismo beach
13/5 - Pismo beach naar Santa Barbara
14/5 - Santa Barbara naar LAX naar huis (we vliegen om 15.30)
Mijn twijfels: het stuk van San Diego naar GC willen we misschien wel in 1 dag doen, omdat we het idee hebben dat Kingman/Needles of iets dergelijks niet echt de moeite waard is om te overnachten. Is deze afstand te doen in 1 dag?
Verder vind ik het stuk van Lone Pine naar Yosemite ook best lastig (ik ga er vanuit dat de Tioga pass dicht is). Is daar nog een oplossing voor? We wilden eigenlijk heel graag naar Mammoth lakes, maar ik denk dat dat er niet inzit.
Ten slotte is het einde (Santa Barbara naar LAX) misschien onhandig en krap? We zijn gewend de nacht voor vertrek in de buurt van het vliegveld te slapen.
Alvast bedankt voor het lezen van deze enorme lap tekst en ik kijk uit naar jullie op- en aanmerkingen