Wel toevallig dat je over de tijdzones begint. Hier had ik gisteren net naar gekeken.Ik begrijp je keuze voor Williams, maar misschien moet je het doortrekken tot Valle, Tusayan of GCvillage. Het is een uur verder. Dan de volgende dag ipv nogmaals bij de GC overnachten al naar Tuba City of Kayenta rijden. Niet de meest aantrekkelijke plekken, maar je zit een stuk dichterbij Monument Valley en al in de juiste tijdzone.
Wat ik echter had gevonden was dat Tusayan, Page en Monument Valley allemaal in dezelfde tijdzone liggen.
Alleen van Palm Spring naar Williams gaan we een uur vooruit in de tijd en van Zion naar LV weer een uur terug in de tijd. Correct me if i'm worng.
Op zich is dit nog wel het afwegen waard. De twijfel zit nog een beetje dat de dag van Palm Springs naar Williams al vrij fors is, waarbij we ook nog een uur vooruit gaan in de tijd.
Dat betekent dat we dus 's avonds laat aankomen. Vandaar de keuze voor Williams, want Tusayan is nog weer een uur verder rijden en na zo'n lange rit zie ik niet dat we echt nog naar de GC gaan. Vandaar dat we hier een dag voor hebben uitgetrokken en daar dan ook willen blijven slapen (zonsondergang en volgende ochtend zonsopgang) Dat betekent dat we er al weer vroeg bij zijn en dan de lange rit via MV naar Page kunnen doen.
Wanneer we wat gaan doen bij Page is ook een beetje zien hoe het loopt. Op zich als we tijd hebben willen we daar al wel wat dingen gaan bekijken 's middags, want dit geeft de volgende dag meer tijd voor Bryce en daarna ook weer voor Zion.
Hoover dam kunnen we op zich wel schrappen is beslist geen must. We hebben dan in LV 2 dagen, dus dan even niet reizen en daar genieten, rondkijken en even "tot rust komen".
Al met al hebben we dus niet veel tijd over en als het kon waren we ook graag 2 dagen langer gegaan, zodat we het allemaal net iets ruimer kunnen plannen, maar helaas hebben we niet langer vakantie

We gaan er de komende dagen nog eens naar kijken wat we gaan doen.
Daar kwamen we al achter inderdaad. Met name SF is erg duur! We hebben overal al een hotel vastgelegd (of meerdere) die allemaal nog gratis te annuleren zijn via booking.com. We kunnen dus altijd nog wisselen of wat wijzigingen.Houdt er in San Francisco rekening mee dat je ook op tijd een hotel zoekt. De hotels zijn er (soms) aardig prijzig en vaak moet je flink
betalen om je auto bij het hotel te kunnen parkeren.