Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Roadtrippin: GC naar LV
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Reis Roadtrippin: GC naar LV
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik gaan van eind april tot eind mei 3,5 week rondreizen door het Zuidwesten. Met jullie hulp hebben we al een hele mooie reis kunnen samenstellen, maar nu heb ik nog wat vragen over het stuk tussen de Grand Canyon en Las Vegas.
De planning was als volgt:
GC - Page
Page - Monument Valley
Monument Valley - Bryce
Bryce - Zion
Zion
Zion - Las Vegas
Nu hebben we besloten een nachtje minder in Las Vegas te blijven en hebben we dus in bovengenoemd stuk een nachtje extra (overnachting in GC is al geboekt). Waar is het volgens jullie de moeite om een nachtje extra te blijven? Of kunnen we beter de route nog iets aanpassen en een mooie nieuwe bestemming toevoegen?
We zijn ook nog op zoek naar tips voor overnachtingen. Ik vind zelf de kosten in en om Zion erg hoog, denk aan 150-200 euro per nacht (we zijn er in een weekend, dat speelt wellicht ook mee).
Mijn vriend en ik gaan van eind april tot eind mei 3,5 week rondreizen door het Zuidwesten. Met jullie hulp hebben we al een hele mooie reis kunnen samenstellen, maar nu heb ik nog wat vragen over het stuk tussen de Grand Canyon en Las Vegas.
De planning was als volgt:
GC - Page
Page - Monument Valley
Monument Valley - Bryce
Bryce - Zion
Zion
Zion - Las Vegas
Nu hebben we besloten een nachtje minder in Las Vegas te blijven en hebben we dus in bovengenoemd stuk een nachtje extra (overnachting in GC is al geboekt). Waar is het volgens jullie de moeite om een nachtje extra te blijven? Of kunnen we beter de route nog iets aanpassen en een mooie nieuwe bestemming toevoegen?
We zijn ook nog op zoek naar tips voor overnachtingen. Ik vind zelf de kosten in en om Zion erg hoog, denk aan 150-200 euro per nacht (we zijn er in een weekend, dat speelt wellicht ook mee).
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Reis Roadtrippin: GC naar LV
Je kunt tussen Monument Valley en Bryce een overnachting in Capitol Reef (Torrey) doen. Dan rijd je over de mooie 95. Wij hebben die route wel eens andersom gereden. Hier ons verslag.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Via Capitol Reef is inderdaad erg mooi! Wil je niet meer kilometers maken dan is een extra dag Page ook mooi, er is genoeg te zien in de omgeving.
Zoals je het nu hebt is het eigenlijk niet logisch, of was je al van plan om tussen MV en Bryce via Capitol Reef te rijden? Zonder Capitol Reef is de volgorde GC - MV - Page - Bryce logischer.
Zie voor de route via Capitol Reef ons 2013 (ook met de UT 95) en ons 2015-verslag.
In Springdale heb je ook wel betaalbare mogelijkheden, zoals de Canyon Ranch Motel of de Zion Park Motel. Wij zaten vorig jaar in de Canyon ranch Motel, zie daarvoor ons 2015-verslag.
Marianne
Zoals je het nu hebt is het eigenlijk niet logisch, of was je al van plan om tussen MV en Bryce via Capitol Reef te rijden? Zonder Capitol Reef is de volgorde GC - MV - Page - Bryce logischer.
Zie voor de route via Capitol Reef ons 2013 (ook met de UT 95) en ons 2015-verslag.
In Springdale heb je ook wel betaalbare mogelijkheden, zoals de Canyon Ranch Motel of de Zion Park Motel. Wij zaten vorig jaar in de Canyon ranch Motel, zie daarvoor ons 2015-verslag.
Marianne
- Nordschleife
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nabij Escalante kan je je wel een dagje vermaken en het is niet ver uit de route. Hier heb je de UT12, Spooky & Peekaboo, Zebra & Tunnel en Calf Creek Falls
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014
Reisverslag ZW-USA 2014
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Met een dag extra op dat stuk van de reis zou ik ook overwegen om een stop tussen MV en Bryce te doen in bv Torrey.
Ofwel een volle dag bij Page. Kan je je wat vermaken op en rond Lake Powell.
(dan wel GC - MV - Page - Bryce - Zion - Las Vegas)
Groetjes,
Ingrid
Ofwel een volle dag bij Page. Kan je je wat vermaken op en rond Lake Powell.
(dan wel GC - MV - Page - Bryce - Zion - Las Vegas)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Bedankt nog voor alle reacties. We hebben uiteindelijk besloten om voor een nachtje extra in Page te gaan. We zouden dan vanuit GC eerst naar Monument Valley gaan om vervolgens twee nachten in Page te blijven.
Ik heb nog wel een vraagje over Monument Valley. Wat is een goede plek om (in de buurt van het park) te overnachten? Ik vind de opties in het park eigenlijk te prijzig. Als de route de moeite waard is, mag het best wel op een uurtje rijden van MV liggen.
Ik heb nog wel een vraagje over Monument Valley. Wat is een goede plek om (in de buurt van het park) te overnachten? Ik vind de opties in het park eigenlijk te prijzig. Als de route de moeite waard is, mag het best wel op een uurtje rijden van MV liggen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je op ene uur van MV zit kun je net zo goed naar Page gaan. Het is juist mooi om daar een overnachting te hebben zodat je een zonsondergang mee kunt maken.
Wij hebben eens in een cabin op Gouldings Campgournd overnacht (zie ons 2008-verslag). die zijn inmiddels ook niet meer heel goedkoop maar nog altijd beter dan de view of Gouldings Lodge. Verder heb je Tipi Village. Of je rijdt naar Mexican Hat (San Juan Inn).
Misschien goed om je hele planning nog even te plaatsen? Of laat dit even samenvoegen met je routetopic.
Marianne
Wij hebben eens in een cabin op Gouldings Campgournd overnacht (zie ons 2008-verslag). die zijn inmiddels ook niet meer heel goedkoop maar nog altijd beter dan de view of Gouldings Lodge. Verder heb je Tipi Village. Of je rijdt naar Mexican Hat (San Juan Inn).
Misschien goed om je hele planning nog even te plaatsen? Of laat dit even samenvoegen met je routetopic.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1705 Weergaves
-
Laatste bericht door LaurensE
-