Deze zomer is het zover en gaan ik en mijn beste vriend een rondreis maken door de VS. De tickets zijn al gekocht en we vliegen op 6 juni vanaf Düsseldorf naar LA -met een tussenstop van 10u in Chicago- komen om 12 u 's nachts aan en vertrekken op 6 augustus weer terug richting Düsseldorf, Nederland.
We zijn beide 24 jaar en zitten vol in het studentenleven. Dat betekent dus dat we naast de schitterende natuur ook wat vertier willen opzoeken

We lopen nu alleen een beetje vast met de planning. Het lijkt ons ook mooi om gewoon in een wat minder bekend dorpje te overnachten als we er doorheen rijden en het ziet er luik uit.. Daarnaast zien we veel mensen naar Flagstaff en/of Kingman gaan, alleen heb ik geen flauw idee wat daar te doen is? Of weet iemand anders nog iets heel leuks wat we niet hebben. opgenomen in onze planning? Of misschien Joshua Tree of Kings Canyon? Al hadden we het idee dat Kings Canyon/ Grand Canyon allemaal nogal hetzelfde is.. ?
Een leuk Collegedorpje lijkt ons ook leuk trouwens, waar we misschien een plaatselijk feestje mee kunnen pakken?

Daarnaast zijn sowieso alle tips of evt aanpassingen welkom

6 Juli: Dusseldorf – Los Angeles --- Zijn nog op zoek naar een goed(koop) hotel, komen midden in de nacht aan, Auto volgende ochtend ophalen LAX--
7 Juli: auto ophalen; Los Angeles- Monterey
8 juli: Monterey– SF
9 juli: San Fransisco
10 juli: San Fransisco
11 juli: San Fransisco
12 juli: San Fransisco- Lake Tahoe
13 juli Lake Tahoe
14 juli: Lake Tahoe - Yosemite
15 juli: Yosemite
16 juli: Yosemite – Mammoth Lakes
17 juli: Mammoth Lakes –Sequioa Np
18 juli: Sequioa Np