Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis NKA90: eerste keer rondreis USA in mei 2017.
Reis NKA90: eerste keer rondreis USA in mei 2017.
Goedemorgen allemaal,
Ik ga met mijn vriendin volgend jaar mei een mooie rondreis maken in Amerika. Het is de eerste keer dat we naar Amerika gaan en ik heb besloten zelf een schema te maken en daarbij alle hotels en vluchten zelf uit te zoeken. Als ik alles compleet heb ga ik misschien nog langs een reisbureau als VakantieExperts om te vragen of zij het voor een lagere prijs kunnen regelen.
Het schema ziet er nu als volgt uit:
15-mei Dag 1 Amsterdam - New York
16-mei Dag 2 New York
17-mei Dag 3 New York
18-mei Dag 4 New york - San Fransisco
19-mei Dag 5 San Fransisco
20-mei Dag 6 San Fransisco
21-mei Dag 7 San Fransisco - Monterey
22-mei Dag 8 Monterey - Santa Barbara/ San Luis
23-mei Dag 9 Santa Barbara/San Luis - Los Angelos
24-mei Dag 10 Los Angelos - San Diego
25-mei Dag 11 San Diego
26-mei Dag 12 San Diego - Tucson
27-mei Dag 13 Tucson
28-mei Dag 14 Tucson - Sedona
29-mei Dag 15 Sedona - Grand Canyon
30-mei Dag 16 Grand Canyon - Bryce
31-mei Dag 17 Bryce
1-jun Dag 18 Bryce - Zion
2-jun Dag 19 Zion
3-jun Dag 20 Zion - Las Vegas
4-jun Dag 21 Las Vegas
5-jun Dag 22 Las Vegas - Death Valley
6-jun Dag 23 Death Valley - Mammoth Lakes/Yosemite
7-jun Dag 24 Mammoth Lakes/Yosemite
8-jun Dag 25 Mammoth Lakes/Yosemite - Sonora
9-jun Dag 26 Sonora - San Fransisco Airport
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en eventueel tips of aanmerkingen hebben.
Groetjes, Nick
Ik ga met mijn vriendin volgend jaar mei een mooie rondreis maken in Amerika. Het is de eerste keer dat we naar Amerika gaan en ik heb besloten zelf een schema te maken en daarbij alle hotels en vluchten zelf uit te zoeken. Als ik alles compleet heb ga ik misschien nog langs een reisbureau als VakantieExperts om te vragen of zij het voor een lagere prijs kunnen regelen.
Het schema ziet er nu als volgt uit:
16-mei Dag 2 New York
17-mei Dag 3 New York
18-mei Dag 4 New york - San Fransisco
19-mei Dag 5 San Fransisco
21-mei Dag 7 San Fransisco - Monterey
22-mei Dag 8 Monterey - Santa Barbara/ San Luis
23-mei Dag 9 Santa Barbara/San Luis - Los Angelos
24-mei Dag 10 Los Angelos - San Diego
25-mei Dag 11 San Diego
26-mei Dag 12 San Diego - Tucson
27-mei Dag 13 Tucson
28-mei Dag 14 Tucson - Sedona
29-mei Dag 15 Sedona - Grand Canyon
30-mei Dag 16 Grand Canyon - Bryce
31-mei Dag 17 Bryce
2-jun Dag 19 Zion
4-jun Dag 21 Las Vegas
5-jun Dag 22 Las Vegas - Death Valley
6-jun Dag 23 Death Valley - Mammoth Lakes/Yosemite
7-jun Dag 24 Mammoth Lakes/Yosemite
8-jun Dag 25 Mammoth Lakes/Yosemite - Sonora
9-jun Dag 26 Sonora - San Fransisco Airport
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en eventueel tips of aanmerkingen hebben.
Groetjes, Nick
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Eerste keer rondreis USA in mei 2017
Mooie reis, ik ga ook mei 2017 bijna precies dezelfde reis maken! 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Eerste keer rondreis USA in mei 2017
Mooie reis, maar ik mis tijd voor Page en LA. En de tijd voor Yosemite is ook erg beperkt zo.
Wat zijn jullie plannen bij Tucson? Is het iets om dat te laten vallen? Je kunt dan een overnachting in Page meenemen, tussen de GC en Bryce. Of doe een nacht minder in Bryce; daar is 1 overnachting ook voldoende als je en tussenstop hebt in Page.
Yosemite is niet te doen vanuit Mammoth Lakes of Sonora. Na DV is een overnachting in ML prima, maar daarna zou ik twee nachten in het park of bijvoorbeeld in El Portal nemen. In die tijd van het jaar is een extra dag Yosemite ook wel erg mooi. Zie daarvoor bijvoorbeeld ons 2013- en 2015-verslag. Dat zou dus twee extra nachten betekenen ten opzichte van jouw planning.
Ik zou alles zelf boeken en zelfs nu alvast iets vastleggen. Je kunt vrijwel altijd gratis annuleren, en je hebt nu nog de meeste keus. Zie voor bijvoorbeeld de GC op http://www.grandcanyonlodges.com.
Boeken bij een reisbureau betekent meestal minder goed gelegen accommodatie en gene mogelijkheid meer tot kosteloos wijzigen.
Bedenk dat 2 dagen NY niet veel is maar dat het wel ene flinke hap uit je budget zal nemen. Het is ook wel mooi om die dagen in het zuidwesten er bij te nemen.
Marianne
Wat zijn jullie plannen bij Tucson? Is het iets om dat te laten vallen? Je kunt dan een overnachting in Page meenemen, tussen de GC en Bryce. Of doe een nacht minder in Bryce; daar is 1 overnachting ook voldoende als je en tussenstop hebt in Page.
Yosemite is niet te doen vanuit Mammoth Lakes of Sonora. Na DV is een overnachting in ML prima, maar daarna zou ik twee nachten in het park of bijvoorbeeld in El Portal nemen. In die tijd van het jaar is een extra dag Yosemite ook wel erg mooi. Zie daarvoor bijvoorbeeld ons 2013- en 2015-verslag. Dat zou dus twee extra nachten betekenen ten opzichte van jouw planning.
Ik zou alles zelf boeken en zelfs nu alvast iets vastleggen. Je kunt vrijwel altijd gratis annuleren, en je hebt nu nog de meeste keus. Zie voor bijvoorbeeld de GC op http://www.grandcanyonlodges.com.
Boeken bij een reisbureau betekent meestal minder goed gelegen accommodatie en gene mogelijkheid meer tot kosteloos wijzigen.
Bedenk dat 2 dagen NY niet veel is maar dat het wel ene flinke hap uit je budget zal nemen. Het is ook wel mooi om die dagen in het zuidwesten er bij te nemen.
Marianne
Re: Reis NKA90: eerste keer rondreis USA in mei 2017.
Bedankt voor het advies. Ik heb de route ondertussen al wat aan de route geknutseld waardoor het er nu zo uitziet:
16-mei Dag 2 New York
17-mei Dag 3 New York
18-mei Dag 4 New York
19-mei Dag 5 New york - San Fransisco
21-mei Dag 7 San Fransisco
22-mei Dag 8 San Fransisco - Monterey
23-mei Dag 9 Monterey - Santa Barbara
24-mei Dag 10 Santa Barbara - Los Angeles
25-mei Dag 11 Los Angeles - San Diego
26-mei Dag 12 San Diego
27-mei Dag 13 San Diego - Kingman
28-mei Dag 14 Kingman - Grand Canyon
29-mei Dag 15 Grand Canyon - Page
30-mei Dag 16 Page - Moab
31-mei Dag 17 Moab - Bryce
2-jun Dag 19 Zion
4-jun Dag 21 Las Vegas
5-jun Dag 22 Las Vegas
6-jun Dag 23 Las Vegas - Death Valley
7-jun Dag 24 Death Valley - Yosemite
8-jun Dag 25 Yosemite
9-jun Dag 26 Yosemite - San Fransisco
10-jun Dag 27 naar San Fransisco Airport
Los Angelos trekt ons niet zo dus vandaar dat we daar maar 1 overnachting hebben.
16-mei Dag 2 New York
17-mei Dag 3 New York
18-mei Dag 4 New York
19-mei Dag 5 New york - San Fransisco
21-mei Dag 7 San Fransisco
22-mei Dag 8 San Fransisco - Monterey
23-mei Dag 9 Monterey - Santa Barbara
24-mei Dag 10 Santa Barbara - Los Angeles
25-mei Dag 11 Los Angeles - San Diego
26-mei Dag 12 San Diego
27-mei Dag 13 San Diego - Kingman
28-mei Dag 14 Kingman - Grand Canyon
29-mei Dag 15 Grand Canyon - Page
30-mei Dag 16 Page - Moab
31-mei Dag 17 Moab - Bryce
2-jun Dag 19 Zion
4-jun Dag 21 Las Vegas
5-jun Dag 22 Las Vegas
6-jun Dag 23 Las Vegas - Death Valley
7-jun Dag 24 Death Valley - Yosemite
8-jun Dag 25 Yosemite
Los Angelos trekt ons niet zo dus vandaar dat we daar maar 1 overnachting hebben.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je hebt je route aangepast, maar er zitten nogsteeds enkele oneffenheden in. Het is overigens San Francisco...
Monterey - Santa Barbara is erg veel voor 1 dag. Zeker als je de kustroute neemt. Laat je niet leiden door google maps, want met alle stops langs highway 1 is Morro Bay of Pismo Beach al een hele toer.
Je tijd voor LA blijft erg kort, zelfs voor de highlight, maar goed, dat is een keuze.
Ik weet niet wat Moab ineens in je route doet, maar dat is niet te doen zo. Als je Moab meeneemt vanaf Page heb je echt 3 overnachtingen daar nodig. Haal dat er uit en doe er of een nacht Grand Canyon of Page bij of doe Grand Canyon - Monument Valley en de dag erna Monument Valley - Page. Moab - Bryce en de dag erna direct door naar Zion is ook niet aan te raden als rit. Dus nogmaals, skip Moab en doe dat in een volgende reis, of haal NY uit deze reis. Dan zou het kunnen. Verder zit je in Memorial Day weekend rond de Grand Canyon en Page, reken dus op grote drukte. Ik zou deze dag overigens gebruiken tussen death valley en yosemite verder in je teip.
Dag 24 Death Valley - Yosemite is namelijk erg ver, eigenlijk wel te ver om onderweg alle mooie highlights te kunnen aandoen. Verder zit je in ontwetendheid of de tioga pass wel open is. Als je onder de Sierra Nevada door moet zou ik ook een lange rit maken van Death Valley naar bv Oakhurst. Maar als de tioga pass open is zou ik een stop maken rond Mammoth Lakes/Lee Vining.

Monterey - Santa Barbara is erg veel voor 1 dag. Zeker als je de kustroute neemt. Laat je niet leiden door google maps, want met alle stops langs highway 1 is Morro Bay of Pismo Beach al een hele toer.
Je tijd voor LA blijft erg kort, zelfs voor de highlight, maar goed, dat is een keuze.
Ik weet niet wat Moab ineens in je route doet, maar dat is niet te doen zo. Als je Moab meeneemt vanaf Page heb je echt 3 overnachtingen daar nodig. Haal dat er uit en doe er of een nacht Grand Canyon of Page bij of doe Grand Canyon - Monument Valley en de dag erna Monument Valley - Page. Moab - Bryce en de dag erna direct door naar Zion is ook niet aan te raden als rit. Dus nogmaals, skip Moab en doe dat in een volgende reis, of haal NY uit deze reis. Dan zou het kunnen. Verder zit je in Memorial Day weekend rond de Grand Canyon en Page, reken dus op grote drukte. Ik zou deze dag overigens gebruiken tussen death valley en yosemite verder in je teip.
Dag 24 Death Valley - Yosemite is namelijk erg ver, eigenlijk wel te ver om onderweg alle mooie highlights te kunnen aandoen. Verder zit je in ontwetendheid of de tioga pass wel open is. Als je onder de Sierra Nevada door moet zou ik ook een lange rit maken van Death Valley naar bv Oakhurst. Maar als de tioga pass open is zou ik een stop maken rond Mammoth Lakes/Lee Vining.
Mooie plannen!
De afstand tussen Monterey en Santa Barbara is wel flink (ongeveer 5 uur, zonder te stoppen). Er is erg veel te doen en zien op dat stuk van Highway 1 (zie hier voor een overzicht). Ik zou je aanraden wat eerder te stoppen, uiterlijk rond Pismo Beach. Je zult je tijd daar goed kunnen gebruiken.
Ik zou Moab er heel snel uithalen. Heb je je verdiept in Moab? Van Page naar Moab is al een aardig stuk rijden, waarbij je een hoop moois passeert (zoals Monument Valley). In Moab zelf heb je ongeveer twee volle dagen nodig om mooie parken als Arches, Canyonlands en Dead Horse Point SP te bezoeken. Op deze manier heeft het geen zin Moab te bezoeken, het zal je waarschijnlijk alleen maar moe maken.
Het is raadzaam deze nacht te schrappen. Deze zou je goed kunnen gebruiken tussen Death Valley en Yosemite. Deze rit is ruim zes uur zonder te stoppen en je passeert zaken als Mono Lake, Bodie en de Tioga Pass. Dus ik zou een overnachting in Bishop of Mammoth Lakes plannen. 9 juni is een redelijke safe bet dat de pass open is.
Edi: great minds think alike zie ik.
De afstand tussen Monterey en Santa Barbara is wel flink (ongeveer 5 uur, zonder te stoppen). Er is erg veel te doen en zien op dat stuk van Highway 1 (zie hier voor een overzicht). Ik zou je aanraden wat eerder te stoppen, uiterlijk rond Pismo Beach. Je zult je tijd daar goed kunnen gebruiken.
Ik zou Moab er heel snel uithalen. Heb je je verdiept in Moab? Van Page naar Moab is al een aardig stuk rijden, waarbij je een hoop moois passeert (zoals Monument Valley). In Moab zelf heb je ongeveer twee volle dagen nodig om mooie parken als Arches, Canyonlands en Dead Horse Point SP te bezoeken. Op deze manier heeft het geen zin Moab te bezoeken, het zal je waarschijnlijk alleen maar moe maken.
Het is raadzaam deze nacht te schrappen. Deze zou je goed kunnen gebruiken tussen Death Valley en Yosemite. Deze rit is ruim zes uur zonder te stoppen en je passeert zaken als Mono Lake, Bodie en de Tioga Pass. Dus ik zou een overnachting in Bishop of Mammoth Lakes plannen. 9 juni is een redelijke safe bet dat de pass open is.

Groetjes,
Daniel
Daniel
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9

Groet,
Old Faithful
Old Faithful

Ik zei ook niet everyone, maar enkel great minds

Groetjes,
Daniel
Daniel
Ik heb Moab eigenlijk vooral toegevoegd zodat ik Monument Valley mee zou kunnen pakken en daarna het rondje vol maken naar Bryce. Ik heb me toen inderdaard laten leiden door Google Maps. Maar het is dus ook goed te doen om vanuit Page of Grand Canyon naar Monument Valley door te rijden en dan weer terug naar page eventueel?
Dan wordt het dus waarschijnlijk:
Grand Canyon - Monument Valley
Monument valley - Page
Page - Bryce.
We verblijven ook niet in death valley maar in Bishop, dat is vanuit Vegas wel een volle dag rijden maar daar hebben we voor gekozen. Van Bishop naar Harden flat in Yosemite viel naar mijn weten wel mee.
Dan wordt het dus waarschijnlijk:
Grand Canyon - Monument Valley
Monument valley - Page
Page - Bryce.
We verblijven ook niet in death valley maar in Bishop, dat is vanuit Vegas wel een volle dag rijden maar daar hebben we voor gekozen. Van Bishop naar Harden flat in Yosemite viel naar mijn weten wel mee.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moab is toch echt een behoorlijk eind uit de richting als je naar Monument Valley wilt.
Zoals je het nu hebt is het prima, maar overnacht dan wel in of dicht bij Monument Valley. Mogelijkheden zijn The view, Gouldings Lodge, of een cabin op de camping bij Gouldings. Of probeer Tipi Village of de San Juan Inn in Mexican Hat.
Bishop is wel een stuk verder dan Death Valley. Met maar 1 stop tussen Las Vegas en Yosemite is dat een mogelijkheid, maar je hebt wel erg weinig tijd voor dat stuk, en ook heel weinig tijd voor Yosemite zelf. Heb je al een idee wat je daar wilt doen? Wat is Harden Flat, is dat Hardin Flat in Groveland? Dan zit je op 1,5 uur rijden van de vallei, dus op dag 25 rij je erg veel heen en weer en op dag 26 zul je niet meer het park in gaan. Dan blijft er dus maar heel weinig over voor Yosemite. Ik zou iets in het park gaan zoeken, kijk daarvoor op www.travelyosemite.com. Het is niet goedkoop, maar het scheelt je erg veel tijd. Wacht niet te lang met boeken, want juni is een populaire maand voor het park. Zorg sowieso dat je gratis kunt annuleren. Stel dat de Tioga Pass nog gesloten is begin juni. dan is Bishop - Groveland niet handig, want je moet dan via Bakersfield rijden
Ik zou ook alvast iets vastleggen voor het Memorial Day weekend (27-29 mei). Het zal dan druk zijn overal. Kijk goed uit waar je boekt, laat je niet leiden door booking.com of iets dergelijks, want dan zit je vaak heel ver buiten de parken.
Marianne

Zoals je het nu hebt is het prima, maar overnacht dan wel in of dicht bij Monument Valley. Mogelijkheden zijn The view, Gouldings Lodge, of een cabin op de camping bij Gouldings. Of probeer Tipi Village of de San Juan Inn in Mexican Hat.
Bishop is wel een stuk verder dan Death Valley. Met maar 1 stop tussen Las Vegas en Yosemite is dat een mogelijkheid, maar je hebt wel erg weinig tijd voor dat stuk, en ook heel weinig tijd voor Yosemite zelf. Heb je al een idee wat je daar wilt doen? Wat is Harden Flat, is dat Hardin Flat in Groveland? Dan zit je op 1,5 uur rijden van de vallei, dus op dag 25 rij je erg veel heen en weer en op dag 26 zul je niet meer het park in gaan. Dan blijft er dus maar heel weinig over voor Yosemite. Ik zou iets in het park gaan zoeken, kijk daarvoor op www.travelyosemite.com. Het is niet goedkoop, maar het scheelt je erg veel tijd. Wacht niet te lang met boeken, want juni is een populaire maand voor het park. Zorg sowieso dat je gratis kunt annuleren. Stel dat de Tioga Pass nog gesloten is begin juni. dan is Bishop - Groveland niet handig, want je moet dan via Bakersfield rijden
Ik zou ook alvast iets vastleggen voor het Memorial Day weekend (27-29 mei). Het zal dan druk zijn overal. Kijk goed uit waar je boekt, laat je niet leiden door booking.com of iets dergelijks, want dan zit je vaak heel ver buiten de parken.
Marianne
Las Vegas - Bishop kan wel, heb ik ook wel eens gedaan. Je zult echter niet alle bezienswaardigheden kunnen zien in DV, maar dat is een keuze.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij hadden ook Las Vegas - Bishop gereden (in oktober). Wij hebben wel de belangrijkste bezienswaardigheden gezien (Dantes View, Zabriskie Point, Devils Golf Course, Badwater Basin, Artists Drive, Furnace Creek, Golden Canyon, Mesquite Flat Sand Dunes, Stovepipe Wells) en hebben nog halt kunnen houden bij Lone Pine. We zijn wel vertrokken zodra de zon opkwam en waren in ons motel als die weer onder was.
Bedankt voor alle tips en adviezen. Aan de hand daarvan hebben we besloten om MOAB en Monument Vallet voor een andere keer te laten. De route is nu als volgt geworden:
16-mei Dag 2 New York
17-mei Dag 3 New York
18-mei Dag 4 New York
19-mei Dag 5 New York - San Franscisco
20-mei Dag 6 San Francisco
21-mei Dag 7 San Francisco
22-mei Dag 8 San Francisco - Monterey
23-mei Dag 9 Monterey - Pismo Beach
24-mei Dag 10 Pismo Beach - Los Angeles
25-mei Dag 11 Los Angeles
26-mei Dag 12 Los Angeles - San Diego
27-mei Dag 13 San Diego
28-mei Dag 14 San Diego - Kingman
29-mei Dag 15 Kingman - Grand Canyon
30-mei Dag 16 Grand Canyon - Page
31-mei Dag 17 Page - Bryce
2-jun Dag 19 Zion
4-jun Dag 21 Las Vegas
5-jun Dag 22 Las Vegas
6-jun Dag 23 Las Vegas - Death Valley(Bishop)
7-jun Dag 24 Death Valley(Bishop) - Yosemite
8-jun Dag 25 Yosemite
Voor Yosemite verblijven we in een Cottage in Hardin Flat. Volgens google maps is dit 50 min rijden naar Yosemite Valley.
16-mei Dag 2 New York
17-mei Dag 3 New York
18-mei Dag 4 New York
19-mei Dag 5 New York - San Franscisco
20-mei Dag 6 San Francisco
21-mei Dag 7 San Francisco
22-mei Dag 8 San Francisco - Monterey
23-mei Dag 9 Monterey - Pismo Beach
24-mei Dag 10 Pismo Beach - Los Angeles
25-mei Dag 11 Los Angeles
26-mei Dag 12 Los Angeles - San Diego
27-mei Dag 13 San Diego
28-mei Dag 14 San Diego - Kingman
29-mei Dag 15 Kingman - Grand Canyon
30-mei Dag 16 Grand Canyon - Page
31-mei Dag 17 Page - Bryce
2-jun Dag 19 Zion
4-jun Dag 21 Las Vegas
5-jun Dag 22 Las Vegas
6-jun Dag 23 Las Vegas - Death Valley(Bishop)
7-jun Dag 24 Death Valley(Bishop) - Yosemite
8-jun Dag 25 Yosemite
Voor Yosemite verblijven we in een Cottage in Hardin Flat. Volgens google maps is dit 50 min rijden naar Yosemite Valley.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Ziet er mooi uit! Enkel voor Yosemite zou ik proberen kijken of er niets vrij is in het park aangezien je beperkte tijd daar. Je verschiet ervan hoeveel tijd je ermee zal winnen. Het is er ook vaak druk op de weg. Dus als je al in het park overnacht, heb je minder last van de traffic.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die 50 minuten zal in de praktijk el wat meer zijn. En hoe rekening met de tijd voor het vinden van ene parkeerplaats. Je bent er in een hele populaire periode, dus het zal druk zijn.
Kijk eens naar ons 2013- en 2015-verslag voor Yosemite in juni; het is er prachtig, en je hebt er hoe dan ook erg weinig tijd.
Marianne
Kijk eens naar ons 2013- en 2015-verslag voor Yosemite in juni; het is er prachtig, en je hebt er hoe dan ook erg weinig tijd.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Eigenlijk zonde van New York ook te willen aandoen, met die dagen zou je ook Moab en Monument Valley kunnen meepikken. Je tijd in NY is nu ook beperkt en het noordoosten heeft zoveel meer te bieden dan allen NY.
Dit gezegd zijnde vind ik het stukje LA - San Diego toch wat gehaast, uiteraard afhankelijk van de plannen. San Diego laten vallen zou meer ruimte bieden.
Las Vegas - Bishop via Death Valley kan uiteraard, doch dit is toch en flink gevulde dag die weinig meer tijd biedt dan voor de standaard zaken. Na het missen van een zonsondergang en opgang bij Monument Valley mis je natuurlijk ook deze in Death Valley.
Als het voor Yosemite de Sunset Inn cabins zijn dan haal je het wel in 50 min.
Dit gezegd zijnde vind ik het stukje LA - San Diego toch wat gehaast, uiteraard afhankelijk van de plannen. San Diego laten vallen zou meer ruimte bieden.
Las Vegas - Bishop via Death Valley kan uiteraard, doch dit is toch en flink gevulde dag die weinig meer tijd biedt dan voor de standaard zaken. Na het missen van een zonsondergang en opgang bij Monument Valley mis je natuurlijk ook deze in Death Valley.
Als het voor Yosemite de Sunset Inn cabins zijn dan haal je het wel in 50 min.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
@marianne,
Ik kan via de website van travelyosemite.com alleen nog de big trees lodge reserveren voor de periode dat we daar zijn. Is dit een goede locatie? Volgens google maps is dit ook nog ongeveer een uur rijden naar Yosemite Valley?
Ik kan via de website van travelyosemite.com alleen nog de big trees lodge reserveren voor de periode dat we daar zijn. Is dit een goede locatie? Volgens google maps is dit ook nog ongeveer een uur rijden naar Yosemite Valley?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, dat zou ik niet doen, dat is erg uit de richting als je het park binnenkomt, en ook voor de dag erna zit je daar niet geweldig.
Ik zie wel beschikbaarheid in Half Dome Village voor 7-9 juni. Als je dat doet, neem dan een heated tent, ook al zijn ze niet meer verwarmd. Je hebt dan wel een stopcontact. En een extra bed is lekker voor je koffers.
Marianne
Ik zie wel beschikbaarheid in Half Dome Village voor 7-9 juni. Als je dat doet, neem dan een heated tent, ook al zijn ze niet meer verwarmd. Je hebt dan wel een stopcontact. En een extra bed is lekker voor je koffers.
Marianne
Mijn vriendin heeft zojuist de recensies hiervan gelezen op Tripadvisor en die wilt hier niet verblijven vanwege de aparte en vieze(zacht uitgedrukt) sanitaire voorzieningen.
Ik houdt nu voorlopig mijn eerste keuze (Yosemite de Sunset Inn cabins) aan en hou de beschikbaarheid van de andere lodges in gaten.

Ik houdt nu voorlopig mijn eerste keuze (Yosemite de Sunset Inn cabins) aan en hou de beschikbaarheid van de andere lodges in gaten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1725 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 23 Reacties