Recent tickets geboekt van en naar Los Angeles, we moeten nog een auto huren. We hebben een reisplanning gemaakt gebaseerd op de voorbeeldreis van dit forum, de exacte dag afstanden zullen nog wat wijzigen op basis van de locaties die we gaan boeken. De reis gaat uit van 21 dagen, wij hebben er 23. Gekozen voor een nacht extra San Francisco en een nacht extra Los Angeles aan het eind. Hierdoor vallen dure locaties als Las Vegas, Zion en Yosemite buiten het weekend. Dit is onze planning tot nu toe:

Graag krijg ik nog wat input, vandaar de volgende vragen:
1. Zondag 28 t/m dinsdag 30 mei verblijven we in Las Vegas. Maandag is Memorial Day, ik lees dat de zondag naar Las Vegas rijden te doen is omdat de drukte dan Las Vegas uit rijdt. Verwachten jullie met deze planning gezien de feestdag en het drukke weekend ervoor toch problemen?
2. Is het verstandig Las Vegas niet nu te boeken, maar op z'n vroegst 90 dagen van te voren via Myvegas? Of gaat dit niet lukken vanwege de feestdag en kan ik beter Myvegas punten gebruiken voor een show en eten, en dus nu al overnachtingen boeken?
3. Heeft er iemand ervaring met de paardenraces op Golden Gate Fields? En dan specifiek op dollar day. Is dit de moeite waard?
4. Hoe vind ik een mooie rodeo ergens passend in mijn route? Bij voorkeur geen typisch toeristen ding, maar echt Amerikaans.
5. Hoe vind ik een mooi sport evenement ergens passend in mijn route? Ik zit te denken aan basketbal (vanwege de snelheid van het spel) of als alternatief honkbal (kost meer tijd).
Graag hoor ik van jullie. Alvast hartelijk dank!