Geen digitaal reisverslag (maar dat is wellicht een goed idee voor volgende reis), wel in een schriftje zodat ik daarna een mooi fotoboek ervan kon maken en de plaatsen waar we zijn geweest erbij kon zetten. Fotoboek is inmiddels klaar, was nog een werk om alle foto's uit te zoeken.
Moeilijk ook om te kiezen wat ik het mooiste vond, Zion en Yosemite vond ik echt heel erg mooi. (Oh en niet te vergeten dead horse state park, geweldig!) Ook heb ik een enorm mooie (lange en snelle) buitenrit gemaakt in Monument Valley op een mustang, enorm gaaf om op een paard zo dichtbij te komen, ook een erg mooi park. Een spontane stop en overnachting bij Valley of Fire was ook prachtig!
Maar alle parken hadden zo hun charme! De reis zelf was ook goed gegaan gelukkig, ik heb letterlijk op mijn sokken de overstap gehaald in Las Vegas (scheelde geen halve minuut), geen tijd om mijn schoenen aan te trekken na de controles

. En wat betreft het weer, slechts 1 dag en een ochtend regen (helaas wel in Bryce, dus daar hebben we niet veel van gezien), maar de rest heerlijk warm en een zonnetje!
Een van jullie toevallig ooit in Chili/ Argentinië (Patagonia) geweest? Ik heb de vraag gesteld of iemand daar ook een forum voor weet, het heeft mij namelijk echt geholpen bij het plannen van de reis, maar tot nu toe nog niet echt een geschikt forum kunnen vinden op internet, dus mocht iemand tips hebben daarvoor, zijn ze welkom!