Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis reiskids: LA-LA 21 dagen met kids

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis reiskids: LA-LA 21 dagen met kids

Bericht door Martin & Marianne »

reiskids schreef:Voor Grand Canyon komen we uit op Williams, iemand hier ervaringen mee?
Voor Yosemity welke plaats zouden we het beste kunnen aanhouden voor overnachting die nog enigzins betaalbaar is? Google komt met Oakhurst.
Waarom kijk je voor de GC niet op http://www.grandcanyonlodges.com? De Maswik Lodge South is heel betaalbaar. Als er nu niets vrij is, dan regelmatig checken of er annuleringen zijn.
Rondom Yosemite is alles duur; ik zou een tent in Housekeeping Camp of Half Dome village nemen, dan zit je op een prachtige locatie. Het is duur voor wat je er voor krijgt, maar het scheelt je wel 1 tot 1,5 uur rijden. Zie http://www.travelyosemite.com.
Ik had het al eerder gezegd; waarom niet een tent aanschaffen en in de parken kamperen?

Als je voldoende tijd hebt zijn 2 stops tussen LV en Yosemite heel mooi, maar in jullie geval is één stop, in Lone Pine of Bishop, beter. Ook goedkoper dan DV.

Marianne
reiskids
Amerika-ontdekker

Bericht door reiskids »

Dat kamperen heb ik voorgesteld, maar manlief ziet het niet zitten telkens een tent op te zetten en met dekens enz. te slepen....
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Jammer. :wink: Je hoeft toch niet veel te slepen? Een dun slaapzakje mee, dat is meer dan voldoende. En doe het alleen als je ergens 2 nachten staat, hoewel het opzetten en afbreken van een koepeltent ook zo gebeurd is.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer