in 2014 hebben ik en mijn man een rondreis door ZW-Amerika gemaakt (LV, DV, Yosemite, SF, HW1, LA, GC, MV, Page, Mesa Verde, Arches, Bryce, Zion)
In 2018 willen we weer die kant op en dan nu met ons kindje van dan 1,5 jaar oud.
Het idee is om met een camper te gaan reizen en 3 weken weg te gaan in de maand september.
We denken er nu aan om Yellowstone aan te doen en Las Vegas willen we ook graag nog een keer zien.
Ik ben me nu langzaam op de route aan het oriënteren maar kom er niet helemaal uit. Oftewel: kan iemand me een beetje verder helpen?
Eerste opzet heb ik nu als volgt:
Dag 1 Amsterdam - Salt Lake City
Dag 2 Salt Lake City (camper ophalen)
Dag 3 Salt Lake City - Twin Falls
Dag 4 Twin Falls - Craters Of The Moon
Dag 5 Craters Of The Moon - Grand Teton
Dag 6 Grand Teton
Dag 7 Grand Teton - Yellowstone
Dag 8 Yellowstone
Dag 9 Yellowstone
Dag 10 Yellowstone - ?
Dag 11
Dag 12
Dag 13
Dag 14
Dag 15
Dag 16
Dag 17
Dag 18 ? - Las Vegas
Dag 19 Las Vegas
Dag 20 Las Vegas - Salt Lake City
Dag 21 Salt Lake City - Amsterdam (camper inleveren)
Dag 22 Amsterdam
De uitgangspunten: ik wil graag rechtstreeks vliegen dus denk nu aan starten en eindigen in Salt Lake City. Willen graag wel lekker weer (ongeveer 27 graden), is het dus voor Yellowstone en die omgeving niet eigenlijk al te laat?
En hoe kom ik van Yellowstone uiteindelijk in Las Vegas Of ligt Las Vegas eigenlijk te ver uit de route?
Colorado vonden we een erg mooie staat dus zouden daar best wat tijd willen doorbrengen.
Alvast bedankt voor tips! Vorige keer zijn we ook erg goed geholpen met het plannen van de route