Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Oekiee: Rondreis 3 weken Zuidwesten
Re: Reis Oekiee: Rondreis 3 weken Zuidwesten
Of de Angels Landing Trail?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In principe hoef je voor Zion niets te reserveren. Observation point zie je vanzelf wel vlak voor de tunnel of je rechts van de weg parkeerplek hebt. Zo ja zou ik t niet laten schieten. Verder zijn er zoveel mooie wandelingen in Zion, kort en lang dat je er niet echt verkeerd kan kiezen.
Je bedoelt dan Canyon Overlook Trail denk ik. Observation Point kan alleen met de shuttlebus bereikt worden in augustus.
Op nummer 1 staat bij ons de Angels Landing Trail. Ik heb gelezen dat die begint bij Grotto Picknick Area. Ik gok dat we rond 6.00u uit Bryce moeten vertrekken om rond 8.00 aan te komen in Zion NP. Parkeren we dan het beste gewoon in Springdale om vanuit daar de shuttlebus te pakken? Of rijden we zelf door naar Grotto Picknick Area om daar te parkeren?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ehh inderdaad overkook trail
Je moet in zion de shuttlebus pakken. Je kan met je auto niet bij de grotto komen

Je moet in zion de shuttlebus pakken. Je kan met je auto niet bij de grotto komen
En waar parkeren we onze auto dan het best? En hoelaat raadt jij ons aan (voordat het vol is/kan zijn)?Je moet in zion de shuttlebus pakken. Je kan met je auto niet bij de grotto komen
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Met een beetje pech is de parkeerplaats tussen 8 en 9 wel vol.
Parkeren in het park zelf kan niet, je zal naar het visitor center nabij Springdale moeten (waar ook de parkeerplaatsen zijn).
Daar vertrekt de shuttle.
Echt uitzichtpunten zijn er niet in ZION.
Het zijn allemaal korte (10 min.) of lange wandelingen.
Parkeren in het park zelf kan niet, je zal naar het visitor center nabij Springdale moeten (waar ook de parkeerplaatsen zijn).
Daar vertrekt de shuttle.
Echt uitzichtpunten zijn er niet in ZION.
Het zijn allemaal korte (10 min.) of lange wandelingen.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou een hotel in Springdale nemen als ik jullie was. Kijk eens naar de Zion Park Motel. Geeft je veel meer rust.
Mocht je toch naar St George gaan, rij dan het park in en kijk of er bij de parking bij het visitor center nog plaats is, zo nee, zoek dan een parkeerplek in Springdale en stap op de shuttlebus naar het park.
Zie ook hier voor het shuttlebus-systeem.
Heb je de verschillende NPS-sites al eens bekeken? Of www.ontdek-amerika.nl?
Marianne
Mocht je toch naar St George gaan, rij dan het park in en kijk of er bij de parking bij het visitor center nog plaats is, zo nee, zoek dan een parkeerplek in Springdale en stap op de shuttlebus naar het park.
Zie ook hier voor het shuttlebus-systeem.
Heb je de verschillende NPS-sites al eens bekeken? Of www.ontdek-amerika.nl?
Marianne
Heb inderdaad wat informatie vergaard op de verschillende sites. We kunnen op verschillende parkeerplaatsen parkeren in Springdale, vanuit daar gaan shuttlebussen naar het visitor center (als daar zelf geen parkeerplek is). Vervolgens kunnen we vanuit het visitor center de shuttlebus het park in pakken.
Onze planning is toch om vroeg te vertrekken uit bryce (rond 8.00u aan te komen in Springdale) en dan shuttlebus richting Grotto te pakken en de angels landing trail te lopen. Lijkt ons ontzettend mooi en uitdagend.
Ik heb nog even gekeken voor hotels in springdale, maar ontzettend prijzig (wat het natuurlijk waard zal zijn). Ga het nog even bekijken.
Onze planning is toch om vroeg te vertrekken uit bryce (rond 8.00u aan te komen in Springdale) en dan shuttlebus richting Grotto te pakken en de angels landing trail te lopen. Lijkt ons ontzettend mooi en uitdagend.
Ik heb nog even gekeken voor hotels in springdale, maar ontzettend prijzig (wat het natuurlijk waard zal zijn). Ga het nog even bekijken.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar heb je gekeken naar het motel wat ik net noemde? Daar heb je voor iets meer dan 100 dollar een kamer.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Zion Park motel kun je alleen boeken via hun eigen site www.zionparkmotel.com. Je vult een reserveringsformulier in en krijgt via de mail later een bevestiging. Wij zijn er al 2 keer geweest en het is een prima motel. Lekker centraal gelegen in Springdale en de shuttlebus stopt praktisch voor het motel. Zou het echt boeken als ik jullie was. (als er een kamer vrij is)
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Maar heb je gekeken naar het motel wat ik net noemde? Daar heb je voor iets meer dan 100 dollar een kamer.
Zojuist een request ingevuld, dus even afwachten. Mocht dat lukken:Zion Park motel kun je alleen boeken via hun eigen site www.zionparkmotel.com. Je vult een reserveringsformulier in en krijgt via de mail later een bevestiging. Wij zijn er al 2 keer geweest en het is een prima motel. Lekker centraal gelegen in Springdale en de shuttlebus stopt praktisch voor het motel. Zou het echt boeken als ik jullie was. (als er een kamer vrij is)
22-aug-17 Page - Antelope Lower Canyon - Toadstool Hoodoos - Bryce
23-aug-17 Bryce - Bryce Canyon - Springdale (Zion Np)
24-aug-17 Springdale - Angels Landing Trail (Zion NP) - Las Vegas
Anders:
22-aug-17 Page - Antelope Lower Canyon - Toadstool Hoodoos - Bryce Canyon - Bryce
23-aug-17 Bryce - Zion (Angels Landing Trail) - St. George
24-aug-17 St. George - Valley of Fire - Hooverdam - Las Vegas
Ik heb zojuist een kamer gereserveerd in het Zion motel. (Die kan ik gelukkig nog cancellen)
Maar nu zie ik dat ik St. George niet kan cancellen of het kost met 75$. Is dat normaal?
Is er een manier om daar onderuit te komen?
Maar nu zie ik dat ik St. George niet kan cancellen of het kost met 75$. Is dat normaal?
Is er een manier om daar onderuit te komen?
Ik wil iedereen die mij geholpen heeft in dit topic echt ontzettend bedanken. Ik heb een fantastische en onvergetelijke reis gehad. Alles was perfect gepland, mede dankzij de ervaring van jullie. Er zat geen dag tussen waar we TE lang reden en er zat geen plek tussen waar we te lang waren en eigenlijk waren we op de meeste plekken ook niet te kort, hoewel ik natuurlijk ook wel weet dat als ik ooit nog precies dezelfde route ga rijden, ik een heel andere vakantie kan hebben en nog veel meer kan zien dan ik al gezien heb.
nogmaals BEDANKT
nogmaals BEDANKT

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ingrid, ik lees wel op een beoordelingensite dat het zo gehorig is (dat motel), was dat ook jouw ervaring?IngridZw schreef:Zion Park motel kun je alleen boeken via hun eigen site http://www.zionparkmotel.com. Je vult een reserveringsformulier in en krijgt via de mail later een bevestiging. Wij zijn er al 2 keer geweest en het is een prima motel. Lekker centraal gelegen in Springdale en de shuttlebus stopt praktisch voor het motel. Zou het echt boeken als ik jullie was. (als er een kamer vrij is)
-
- Amerika-expert
Wij hebben daar geen last van gehad. En als dat het geval was dan was het in ieder geval niet storend. Anders had ik mij dat wel herinnerd. Wij hebben zowel in 2011 als afgelopen mei hier overnacht. De eerste keer in een standaard kamer met 2 queens bedden en de laatste keer in een groot appartement met complete keuken. Qua combinatie prijs/locatie is dit hotel het meest gunstigste. Plus dat de kamers netjes en schoon zijn.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ingrid, bedankt voor je reactie. Zat jij de 1e keer boven of heeft dit motel aleen kamers op de begane vloer?
-
- Amerika-expert
Er is geen bovenverdieping. Alleen kamers op de begane grond. De auto parkeer je voor de deur. Kijk bv eens op google maps en gebruik het visuele mannetje rechtsonder om een idee te krijgen van het motel en de locatie. Heb je ook op tripadviser gekeken ?. Daar vindt je heel veel foto's van het hotel en daar krijgt het een hele goede beoordeling.
Mocht je toch twijfelen over het hotel kun je ook nog kiezen voor het motel ernaast, Bumbleberry Inn. Heeft ook goede referenties, is denk ik iets luxer maar ook duurder. Succes !
Mocht je toch twijfelen over het hotel kun je ook nog kiezen voor het motel ernaast, Bumbleberry Inn. Heeft ook goede referenties, is denk ik iets luxer maar ook duurder. Succes !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij hebben geboekt bij Quality Inn & Suites Montclair. Ook goede recensies en betaalbaar. Wel opletten, er zijn 2 quality inns blijkbaar en de andere heeft ook een RV park. Dat is wellicht wat minder. Blijkbaar stopt de shuttle exact voor de deur, handig! Vorige keer hebben we in de Hampton Inn & Suites gezeten, die was toen vrij nieuw en de prijs viel toen nog mee. Nu is het allemaal een stuk duurder geworden in Springdale lijkt het.
- bloodymarie
- Amerikafan
- Partner van: JohnDeere
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben bij Quality Inn Montclair overnacht. De kamers zijn lekker groot en schoon. De shuttle stopt idd voor de deur, je kan de auto bij het hotel laten staan. Het ontbijt stelt niet zoveel voor, maar daar geef ik niet zoveel om en ben ik ook wel van anders hotelketens gewend.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 7535 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 3 Reacties