Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis TienKS: eerste rondreis Amerika.
Re: Reis TienKS: eerste rondreis Amerika.
Ga ik doen, Thanks! In eerste instantie bij Lone Pine gekeken maar kon daar niet iets bijzonders vinden dacht ik, ik zal jullie verhalen er eens op napluizen!
Had inderdaad ook gekeken naar de lodges, maar de laatste keer kon ik niets meer vinden voor april? Nu zie ik er wel weer wat tussenstaan, dus ga dat overwegen!
Had inderdaad ook gekeken naar de lodges, maar de laatste keer kon ik niets meer vinden voor april? Nu zie ik er wel weer wat tussenstaan, dus ga dat overwegen!
Re: Reis TienKS: eerste rondreis Amerika.
Het is official! Van de week tickets gekocht voor ams-ks en sanfran-ams! Nu alleen nog een mooie vlucht zoeken voor naar vegas.
Volgende dilemma: we vertrekken half april en komen begin mei terug. Aan wat voor soort kleding moet ik denken? Winter? Voorjaar? Beetje van beide?
Volgende dilemma: we vertrekken half april en komen begin mei terug. Aan wat voor soort kleding moet ik denken? Winter? Voorjaar? Beetje van beide?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2139 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 23 Reacties