Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis KUCO: 2e maal USA, rondje San Francisco.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis KUCO: 2e maal USA, rondje San Francisco.
Ja, dat is ook mooi. Dat geeft je meer tijd voor de Tioga Pass en je zou ook nog naar Bodie kunnen.
Bekijk eens wat reisverslagen voor campings, bijvoorbeeld die van formuleden Marenko en Sunshine State.
Marianne
Bekijk eens wat reisverslagen voor campings, bijvoorbeeld die van formuleden Marenko en Sunshine State.
Marianne
Dit zou het dan zowat moeten worden, Rijtijden zijn Google maps tijden, zullen nog wel wat langer uitvallen verwacht ik.
Is dit doenbaar, niet te druk?
- 30/06 t.e.m. 03/07 San Francisco.
- 03/07 camper ophalen. Overnachten in Moss Landing. KOA camping (138KM 1u30 Hwy1)
- 04/07 Whale watching – 17-mile drive. Overnachting KOA Moss Landing.
- 05/07 Overnachting KOA Moss Landing.
- 06/07 Moss Landing – Sequoia. Overnachten Lodgepole Campground. (356KM 4u20 via CA180)
- 07/07 Sequoia
- 08/07 Sequoia – Kings Canyon. Overnachten in Cedar Grove. (88,8KM 1u30)
- 09/07 Kings Canyon – Yosemite. Overnachten Pines campground. (283KM 4u10)
- 10/07 Yosemite
- 11/07 Yosemite
- 12/07 Yosemite – Lee Vining via Tioga Pass (122KM 2u)
- 13/07 Lee Vining – Lake Tahoe via Bodie. Overnachten Camp Richardson. (177KM 2u17)
- 14/07 Lake Tahoe (misschien powerboat huren)
- 15/07 Lake Tahoe – Vallejo (260KM 3u10)
- 16/07 Vallejo (6Flags)
- 17/07 Vallejo – Camper inleveren. (67,3KM 50min)
Nu hopen dat het boeken van de campings lukt.
Groetjes
Kurt
Is dit doenbaar, niet te druk?
- 30/06 t.e.m. 03/07 San Francisco.
- 03/07 camper ophalen. Overnachten in Moss Landing. KOA camping (138KM 1u30 Hwy1)
- 04/07 Whale watching – 17-mile drive. Overnachting KOA Moss Landing.
- 05/07 Overnachting KOA Moss Landing.
- 06/07 Moss Landing – Sequoia. Overnachten Lodgepole Campground. (356KM 4u20 via CA180)
- 07/07 Sequoia
- 08/07 Sequoia – Kings Canyon. Overnachten in Cedar Grove. (88,8KM 1u30)
- 09/07 Kings Canyon – Yosemite. Overnachten Pines campground. (283KM 4u10)
- 10/07 Yosemite
- 11/07 Yosemite
- 12/07 Yosemite – Lee Vining via Tioga Pass (122KM 2u)
- 13/07 Lee Vining – Lake Tahoe via Bodie. Overnachten Camp Richardson. (177KM 2u17)
- 14/07 Lake Tahoe (misschien powerboat huren)
- 15/07 Lake Tahoe – Vallejo (260KM 3u10)
- 16/07 Vallejo (6Flags)
- 17/07 Vallejo – Camper inleveren. (67,3KM 50min)
Nu hopen dat het boeken van de campings lukt.
Groetjes
Kurt
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zorg wel dat alles goed vast zit in je camper als je Bodie met de camper aandoet. Laatste stuk is dirtroad namelijk.
Hallo,
Nog een vraagje betreffende de reservatie van de kampeer plaatsen in Yosemite.
Ik was de procedure eens aan het inoefenen.
Nu zag ik telkens staan : RV Non-electric en Standard Non-electric.
Wat is het verschil juist tussen de beide en mag je beiden boeken met een RV.
Als ik nu echt de keuze zou hebben welke Pines campground zou ik dan nemen?
Of maakt het echt niet uit.
KOA Moss Landing en de camping van Camp Richardson zijn reeds geboekt.
Ik zag dat je op Lake Tahoe ook power boats kan huren.
We hebben dit 2 jaar geleden op Lake Powell ook gedaan. De kids vonden dit echt super leuk.
Heeft er iemand ervaring met de huur van een powerboat op Lake Tahoe?
In San Francisco zijn we gegaan voor het Hilton Parc 55 hotel aan Union Square.
Echter de laatste dag zitten we met nog enkele vragen.
Na het inleveren van de RV in de voormiddag hebben we pas onze vlucht om 19u30.
Heeft er iemand soms nog tips voor wat we nog zouden kunnen doen , we zitten echter wel met de bagage,wat het lastig maakt.
Of zijn er soms lockers in de luchthaven?
Nog een vraagje betreffende de reservatie van de kampeer plaatsen in Yosemite.
Ik was de procedure eens aan het inoefenen.
Nu zag ik telkens staan : RV Non-electric en Standard Non-electric.
Wat is het verschil juist tussen de beide en mag je beiden boeken met een RV.
Als ik nu echt de keuze zou hebben welke Pines campground zou ik dan nemen?
Of maakt het echt niet uit.
KOA Moss Landing en de camping van Camp Richardson zijn reeds geboekt.
Ik zag dat je op Lake Tahoe ook power boats kan huren.
We hebben dit 2 jaar geleden op Lake Powell ook gedaan. De kids vonden dit echt super leuk.
Heeft er iemand ervaring met de huur van een powerboat op Lake Tahoe?
In San Francisco zijn we gegaan voor het Hilton Parc 55 hotel aan Union Square.
Echter de laatste dag zitten we met nog enkele vragen.
Na het inleveren van de RV in de voormiddag hebben we pas onze vlucht om 19u30.
Heeft er iemand soms nog tips voor wat we nog zouden kunnen doen , we zitten echter wel met de bagage,wat het lastig maakt.
Of zijn er soms lockers in de luchthaven?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het maakt niet uit welke sites je kiest, zolang je maar geen tent only site kiest. Als je aangeeft dat je met een RV bent en de lengte opgeeft zie je alleen de sites die voor jou geschikt zijn. Daaruit moet je een keuze maken (ca 20 sites). De RV non electric sites zijn vooral voor RV's geschikt, de standard non-electric ook voor tenten.
Zie ook hier voor uitleg: https://www.nps.gov/yose/planyourvisit/campingfaq.htm
Wij stonden dit jaar op North Pines, en dat beviel prima. Rustig en overzichtelijk. Maar alle campings zijn prima, ze liggen ook vlak bij elkaar.
Wat het reserveren betreft; ik denk dat dit voor jullie toch wel lastig gaat worden. Misschien is het niet onverstandig om voor de zekerheid een camping buiten het park te boeken. Of zet ook een paar plaatsen op Crane Flat open, dat is een mooi alternatief in het park.
Als er geen snelle wifi is in je hotel kun je misschien vragen of het mogelijk is om een vaste verbinding te gebruiken? Je zou een kabeltje mee kunnen nemen.
Marianne
Zie ook hier voor uitleg: https://www.nps.gov/yose/planyourvisit/campingfaq.htm
Wij stonden dit jaar op North Pines, en dat beviel prima. Rustig en overzichtelijk. Maar alle campings zijn prima, ze liggen ook vlak bij elkaar.
Wat het reserveren betreft; ik denk dat dit voor jullie toch wel lastig gaat worden. Misschien is het niet onverstandig om voor de zekerheid een camping buiten het park te boeken. Of zet ook een paar plaatsen op Crane Flat open, dat is een mooi alternatief in het park.
Als er geen snelle wifi is in je hotel kun je misschien vragen of het mogelijk is om een vaste verbinding te gebruiken? Je zou een kabeltje mee kunnen nemen.
Marianne
Marianne, bedankt voor de info.
Wat is het toch leuk als je hier steeds op kan terugvallen.
Ik heb gisteren ook eens via de smarthphone op 4G geprobeerd, dit blijk vrij goed te lukken.
Opbouw van de site ziet er zowat hetzelfde uit als op een PC.
Ja kan hier ook verschillende tabbladen op openzetten.
Al denk ik wel dat het misschien toch best zal zijn dat er iemand op het thuisfront ook mee helpt om een plaatsje te bemachtigen.
Kan dit op mijn naam als ik mijn login gegevens geef?
We kunnen inderdaad ook misschien reeds een camping buiten het park, moet je hier niet altijd een voorschot betalen?
En welke dan best?
Kurt
Wat is het toch leuk als je hier steeds op kan terugvallen.

Ik heb gisteren ook eens via de smarthphone op 4G geprobeerd, dit blijk vrij goed te lukken.
Opbouw van de site ziet er zowat hetzelfde uit als op een PC.
Ja kan hier ook verschillende tabbladen op openzetten.
Al denk ik wel dat het misschien toch best zal zijn dat er iemand op het thuisfront ook mee helpt om een plaatsje te bemachtigen.
Kan dit op mijn naam als ik mijn login gegevens geef?
We kunnen inderdaad ook misschien reeds een camping buiten het park, moet je hier niet altijd een voorschot betalen?
En welke dan best?
Kurt
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je je login-gegevens en je CC gegevens doorgeeft kan iemand anders ook voor jou reserveren.
Buiten het park zou je naar Indian Flat kunnen kijken. En in het park is Crane Flat mooi, die raakt minder snel vol dan de Pines-campings. Een voorschot betalen betekent niet dat je je geld kwijt bent als je annuleert; je moet goed naar de camcelation policies kijken. Dat zal per camping verschillen.
Marianne
Buiten het park zou je naar Indian Flat kunnen kijken. En in het park is Crane Flat mooi, die raakt minder snel vol dan de Pines-campings. Een voorschot betalen betekent niet dat je je geld kwijt bent als je annuleert; je moet goed naar de camcelation policies kijken. Dat zal per camping verschillen.
Marianne
Marianne,
Komt de shuttle service ook tot in Crane Flat?
Is Bridelveil ook een optie, of is deze niet interessant?
Komt de shuttle service ook tot in Crane Flat?
Is Bridelveil ook een optie, of is deze niet interessant?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, er gaan geen shuttlebussen naar Crane Flat. Kijk eens op de NPS sites voor de routes.
Bridalveil ligt mooi maar nog verder van de vallei. Ik dacht dat dat een fcfs camping was?
Marianne
Bridalveil ligt mooi maar nog verder van de vallei. Ik dacht dat dat een fcfs camping was?
Marianne
Aangezien we zaterdag de reservatie kunnen maken voor de Lodgepole campground in Sequoia was ik nog eens wat aan het rondsnuffelen op de NPS site.
Nu schrok ik wel even even als ik las dat de Lodgepole campground op een hoogte ligt van boven de 2000m, klopt dit?
Dit zou voor ons een probleem kunnen zijn, aangezien onze oudste zoon een hart patiënt is.
Omwille van de ijlere lucht raad de cardioloog ons af om boven de 2000m te logeren.
Hij mag hier wel boven komen om te wandelen en dergelijke maar voor zijn nachtrust raad hij dit af.
Zijn er eventuele goede alternatieven in de buurt?
Is het te doen om bijvoorbeeld vanuit Kings Canyon(campground ligt op 1400m hoogte) en stuk Sequoia te doen?
Zijn Kings canyon en Sequoia erg verschillend of lijken beide erg op elkaar zodat we anders Sequoia bijvoorbeeld zouden kunnen overslagen en 2 dagen Kings canyon doen?
Als iemand tips zou hebben voor een alternatief, altijd welkom.
Ik zou het wel jammer vinden als we Sequoia niet zouden kunnen doen, maar de gezondheid gaat boven alles natuurlijk.
Alvast bedankt.
Grtz
Kurt
Nu schrok ik wel even even als ik las dat de Lodgepole campground op een hoogte ligt van boven de 2000m, klopt dit?

Dit zou voor ons een probleem kunnen zijn, aangezien onze oudste zoon een hart patiënt is.
Omwille van de ijlere lucht raad de cardioloog ons af om boven de 2000m te logeren.
Hij mag hier wel boven komen om te wandelen en dergelijke maar voor zijn nachtrust raad hij dit af.
Zijn er eventuele goede alternatieven in de buurt?
Is het te doen om bijvoorbeeld vanuit Kings Canyon(campground ligt op 1400m hoogte) en stuk Sequoia te doen?
Zijn Kings canyon en Sequoia erg verschillend of lijken beide erg op elkaar zodat we anders Sequoia bijvoorbeeld zouden kunnen overslagen en 2 dagen Kings canyon doen?
Als iemand tips zou hebben voor een alternatief, altijd welkom.
Ik zou het wel jammer vinden als we Sequoia niet zouden kunnen doen, maar de gezondheid gaat boven alles natuurlijk.
Alvast bedankt.
Grtz
Kurt
Sequoia en Kings Canyon NP zijn zeker verschillend. Een stukje van Kings Canyon (het gedeelte waar je Grant Grove kunt vinden) ligt zowat in Sequoia NP en lijkt dan ook op dat gelijknamige park. Veel prachtige, hoge bomen en meadows.
Maar het deel dat daadwerkelijk in de (Kings) Canyon ligt is wel degelijk anders. Je daalt hier met de auto zigzaggend de canyon in met prachtige uitzichten, bloemenweiden en mooie granieten rotswanden.
Aan het einde van de weg ligt een mooi vlak stuk met meadows, watervallen en een mooie rivier. Je kunt daar de leuke hike om Zumwalt Meadow maken. Dit deel deed mij een beetje denken aan Yosemite NP.
Voor een idee kun je eens mijn 2015 en 2016 verslagen bekijken.
Beide parken liggen in de Sierra Nevada, dus alles daar ligt op een hoge(re) altitude. 2000 meter is dan ook niet zo gek.
Als jullie een andere campground vinden die lager ligt dan is het wel te doen om Sequoia vanuit daar te doen. Ik veronderstel dat je het over de Cedar Grove campground hebt? Het ligt niet ideaal voor Sequoia, maar misschien kun je dit park dan onderweg meepakken. En anders gaat gezondheid natuurlijk voor en moet je gewoon wat extra rijden. Geen straf in die regio!
Succes.
Maar het deel dat daadwerkelijk in de (Kings) Canyon ligt is wel degelijk anders. Je daalt hier met de auto zigzaggend de canyon in met prachtige uitzichten, bloemenweiden en mooie granieten rotswanden.
Aan het einde van de weg ligt een mooi vlak stuk met meadows, watervallen en een mooie rivier. Je kunt daar de leuke hike om Zumwalt Meadow maken. Dit deel deed mij een beetje denken aan Yosemite NP.
Voor een idee kun je eens mijn 2015 en 2016 verslagen bekijken.
Beide parken liggen in de Sierra Nevada, dus alles daar ligt op een hoge(re) altitude. 2000 meter is dan ook niet zo gek.
Als jullie een andere campground vinden die lager ligt dan is het wel te doen om Sequoia vanuit daar te doen. Ik veronderstel dat je het over de Cedar Grove campground hebt? Het ligt niet ideaal voor Sequoia, maar misschien kun je dit park dan onderweg meepakken. En anders gaat gezondheid natuurlijk voor en moet je gewoon wat extra rijden. Geen straf in die regio!
Succes.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oei, wat lastig!
Ik neem aan dat je met Kings Canyon het Cedar Grove-deel bedoelt? Zoals hierboven al aangegeven lijkt het Grant Grove deel op Sequoia. Zie voor beide ons 2013-verslag. Grant Grove is ook prima als startpunt voor Sequoia, maar daar zit je ook al op 2000 meter.
Check ook eens hoe het in Lake Tahoe zit; daar zit je ook aardig hoog. En hoe precies is het met die 2000 meter? Zit daar wat marge in, maakt het nog wat uit of je langer op enige hoogte verblijft? Is het iets om aan de cardioloog voor te leggen?
Potwisha ligt een stuk lager, maar dan zit je aan de Generals Hyw en dat is met de camper weer niet handig (of niet toegestaan).
Een andere mogelijkheid is Hume Lake, net buiten het park tussen Grant Grove en Cedar Grove.
Marianne
Ik neem aan dat je met Kings Canyon het Cedar Grove-deel bedoelt? Zoals hierboven al aangegeven lijkt het Grant Grove deel op Sequoia. Zie voor beide ons 2013-verslag. Grant Grove is ook prima als startpunt voor Sequoia, maar daar zit je ook al op 2000 meter.
Check ook eens hoe het in Lake Tahoe zit; daar zit je ook aardig hoog. En hoe precies is het met die 2000 meter? Zit daar wat marge in, maakt het nog wat uit of je langer op enige hoogte verblijft? Is het iets om aan de cardioloog voor te leggen?
Potwisha ligt een stuk lager, maar dan zit je aan de Generals Hyw en dat is met de camper weer niet handig (of niet toegestaan).
Een andere mogelijkheid is Hume Lake, net buiten het park tussen Grant Grove en Cedar Grove.
Marianne
Dank je wel voor de informatieve antwoorden.
Het is inderdaad lastig, ik had er echt niet bij stil gestaan dat het daar zo hoog is.
Ook Lake Tahoe ligt op bijna 1900m, dat was me ook nog niet opgevallen.
Wat de 2000m betreft, hij mag daar gerust boven komen. Op skivakantie doet hij dat ook.
Je ziet bij hem wel dat hij sneller in de problemen komt als hij daar een inspanning moet doen.
Het effect van minder zuurstof in de lucht is bij hem veel sneller merkbaar omdat hij minder zuurstof opneemt in zijn bloed door zijn hartafwijking.
Vandaar dat de cardioloog aanraad om onder de 2000m te overnachten, om daar dan toch te bekomen en een normale nachtrust te hebben..
Met Kings Canyon bedoel ik inderdaad het Cedar Grove deel. Welke campground kan je daar best nemen? Sheep Creek, Sentinel of Canyon View?
Is de Campground van Hume Lake ook te reserveren via de NPS.com site? Is deze goed bereikbaar met een RV?
De Mariposa Grove in Yosemite is misschien ook nog een beetje een alternatief voor Sequoia?
Misschien moeten we in plaats van 2 nachten Sequoia er 1 van maken en 1 nacht Kings Canyon.
Al zal dat dan al een korte dag zijn in Sequoia. We moeten dan eerst nog een rit vanuit Moss Landing uitvoeren.
Maar we gaan dan toch al een impressie hebben van hoe het er daar uitziet.
Het wordt nog even puzzelen denk ik, al moet ik morgen wel beslissen natuurlijk om te reserveren.
Nogmaals dank voor de info,
Groetjes
Kurt
Het is inderdaad lastig, ik had er echt niet bij stil gestaan dat het daar zo hoog is.
Ook Lake Tahoe ligt op bijna 1900m, dat was me ook nog niet opgevallen.
Wat de 2000m betreft, hij mag daar gerust boven komen. Op skivakantie doet hij dat ook.
Je ziet bij hem wel dat hij sneller in de problemen komt als hij daar een inspanning moet doen.
Het effect van minder zuurstof in de lucht is bij hem veel sneller merkbaar omdat hij minder zuurstof opneemt in zijn bloed door zijn hartafwijking.
Vandaar dat de cardioloog aanraad om onder de 2000m te overnachten, om daar dan toch te bekomen en een normale nachtrust te hebben..
Met Kings Canyon bedoel ik inderdaad het Cedar Grove deel. Welke campground kan je daar best nemen? Sheep Creek, Sentinel of Canyon View?
Is de Campground van Hume Lake ook te reserveren via de NPS.com site? Is deze goed bereikbaar met een RV?
De Mariposa Grove in Yosemite is misschien ook nog een beetje een alternatief voor Sequoia?
Misschien moeten we in plaats van 2 nachten Sequoia er 1 van maken en 1 nacht Kings Canyon.
Al zal dat dan al een korte dag zijn in Sequoia. We moeten dan eerst nog een rit vanuit Moss Landing uitvoeren.
Maar we gaan dan toch al een impressie hebben van hoe het er daar uitziet.
Het wordt nog even puzzelen denk ik, al moet ik morgen wel beslissen natuurlijk om te reserveren.
Nogmaals dank voor de info,
Groetjes
Kurt
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb geen ervaring met de campings bij Cedar grove. Ze liggen dicht bij elkaar, ik denk niet dat het veel uitmaakt.
Voor Hume Lake kun je kijken op www.recreation.gov. Je kunt daar altijd zoeken op plaats of park; dan zie je vanzelf of het er bij staat.
Als je Sequoia overslaat is de Mariposa Grove een alternatief. Maar Kings Canyon is een beter alternatief.
Marianne
Voor Hume Lake kun je kijken op www.recreation.gov. Je kunt daar altijd zoeken op plaats of park; dan zie je vanzelf of het er bij staat.
Als je Sequoia overslaat is de Mariposa Grove een alternatief. Maar Kings Canyon is een beter alternatief.
Marianne
Ok, dank je wel voor de info.
Ik bekijk het even.
Kings Canyon gaan we zeker al meenemen.
Kurt
Ik bekijk het even.

Kings Canyon gaan we zeker al meenemen.
Kurt
Ik heb daarstraks toch 1 nachtje geboekt op de Lodgepole Campground, plekje 046.
We gaan het nog eens navragen aan de cardioloog en moest het echt niet mogelijk zijn dan kunnen we altijd nog annuleren.
Morgen ga ik dan de Kings Canyon campground in Cedar Grove boeken.
Ik twijfel hier nog of ik 1 nacht of 2 nachten zou nemen.
Normaal waren er 2 voorzien voor Sequoia.
We kunnen ook 1 nacht nemen en dan de volgende ochtend/vroege namiddag nog in het park blijven en daarna doorrijden tot bijvoorbeeld Mariposa.
Daar dan een Camping vastleggen en de volgende ochtend doorrijden naar Yosemite.
Of wat denken jullie dat het beste is?
Kurt

We gaan het nog eens navragen aan de cardioloog en moest het echt niet mogelijk zijn dan kunnen we altijd nog annuleren.
Morgen ga ik dan de Kings Canyon campground in Cedar Grove boeken.
Ik twijfel hier nog of ik 1 nacht of 2 nachten zou nemen.
Normaal waren er 2 voorzien voor Sequoia.
We kunnen ook 1 nacht nemen en dan de volgende ochtend/vroege namiddag nog in het park blijven en daarna doorrijden tot bijvoorbeeld Mariposa.
Daar dan een Camping vastleggen en de volgende ochtend doorrijden naar Yosemite.
Of wat denken jullie dat het beste is?
Kurt
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Twee nachten Cedar Grove is best wel lekker. Je kunt dan de hele dag nog in Sequoia blijven en aan het eind van de dag naar Cedar grove rijden. Vervolgens heb je een volle dag om daar te wandelen, en misschien te zwemmen. Je kunt ook naar Grant Grove rijden, of naar Hume Lake.
Kamperen bij Hume Lake is geen optie? Dan zit je tussen Grant Grove en Cedar grove in. Er is daar ook een sequoia grove, de Redwood Mountain Grove. Klinkt wel mooi, zie hier.
Het is ook een beetje afhankelijk van wat je wilt doen. Een stop tussen Seki en Yosemite kan ook, zeker als je een dagje geen park wilt, en een camping wilt met meer voorzieningen.
Ik dacht dat de campings in Cedar Grove allemaal fcfs waren maar ik zie dat je Sentinel kunt reserveren.
Wij hadden vorig jaar nr 47 op Lodgepole. Daar zit je dan naast, mooie plek!
Marianne
Kamperen bij Hume Lake is geen optie? Dan zit je tussen Grant Grove en Cedar grove in. Er is daar ook een sequoia grove, de Redwood Mountain Grove. Klinkt wel mooi, zie hier.
Het is ook een beetje afhankelijk van wat je wilt doen. Een stop tussen Seki en Yosemite kan ook, zeker als je een dagje geen park wilt, en een camping wilt met meer voorzieningen.
Ik dacht dat de campings in Cedar Grove allemaal fcfs waren maar ik zie dat je Sentinel kunt reserveren.
Wij hadden vorig jaar nr 47 op Lodgepole. Daar zit je dan naast, mooie plek!
Marianne
Dat is toevallig ja, dat jullie toen het plaatsje ernaast hadden.
Ik dacht, een plaatsje naast de rivier moet wel leuk zijn. Mag je hier in pootjebaden/zwemmen al is het misschien nogal koud water?
Hume Lake is zeker een optie.
2 nachten Cedar Grove zeker ook. Is hier dan een mooie gelegenheid om te zwemmen?
Al denk ik, als het aan de kids zal liggen, er eerder voor een tussenstop zal gekozen worden op een camping met meer voorzieningen.
Weer twijfels, wat is beslissen toch moeilijk.
Ik dacht, een plaatsje naast de rivier moet wel leuk zijn. Mag je hier in pootjebaden/zwemmen al is het misschien nogal koud water?
Hume Lake is zeker een optie.
2 nachten Cedar Grove zeker ook. Is hier dan een mooie gelegenheid om te zwemmen?
Al denk ik, als het aan de kids zal liggen, er eerder voor een tussenstop zal gekozen worden op een camping met meer voorzieningen.

Weer twijfels, wat is beslissen toch moeilijk.
De Sentinel campground in Cedar Grove, Kings Canyon, is ook geboekt. plekje 13.
Ik heb deze, bij wijze van test voor de boeking van Yosemite op skivakantie, met mijn smarthphone gedaan en dat ging eigenlijk heel vlot.
We hebben voor 1 overnachting gekozen.
En dan overnachten we de nacht die we nog over hebben ergens in de buurt van Oakhurst.
Eens een ietwat luxere camping zullen de kids inderdaad wel kunnen appreciëren denk ik.
Groetjes
Kurt
Ik heb deze, bij wijze van test voor de boeking van Yosemite op skivakantie, met mijn smarthphone gedaan en dat ging eigenlijk heel vlot.
We hebben voor 1 overnachting gekozen.
En dan overnachten we de nacht die we nog over hebben ergens in de buurt van Oakhurst.
Eens een ietwat luxere camping zullen de kids inderdaad wel kunnen appreciëren denk ik.
Groetjes
Kurt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2859 Weergaves
-
Laatste bericht door Martinn