Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.
Hoi allen,
Heb nog een vraagje over onze route. Ik zie verschillende opties om van Jackson naar MOAB te rijden. Totaal ergens tussen de 760 en 840 kilometer. we willen hier 2 dagen over doen.
Wat is de mooiste route om te rijden? Voorkeur is om SLC te vermijden.
Grt
Heb nog een vraagje over onze route. Ik zie verschillende opties om van Jackson naar MOAB te rijden. Totaal ergens tussen de 760 en 840 kilometer. we willen hier 2 dagen over doen.
Wat is de mooiste route om te rijden? Voorkeur is om SLC te vermijden.
Grt
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Via Flaming Gorge, Dinosaur NP uiteindelijk kom je in Fruita CO uit, daar neem je een stukje I-70 en vervolg je met een laatste stuk 128 naar Moab.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bedankt Hans,
is volgens mij ook de snelste en kortste route. Nog tips voor onderweg? bv om te overnachten?
gat
Ron
is volgens mij ook de snelste en kortste route. Nog tips voor onderweg? bv om te overnachten?
gat
Ron
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou rond Vernal overnachten.
Bij Rock Springs een klein stukje de I-80 pakken tot Green River en dan de 530 naar Manilla rijden. Dan rij je, vooral het laatste stuk, langs de wat mooiere kant van het Flaming Gorge bassin.
Daarna kan je kiezen om evt. De quarry van Dinosaur NM nog mee te pakken die dag.
De dag erop zoals Hans al aangaf richting Fruita en dan de ut-128 naar Moab pakken. Dat is een mooiere route dan de snelste weg, vooral de laatste 60km langs de Colorado
Bij Rock Springs een klein stukje de I-80 pakken tot Green River en dan de 530 naar Manilla rijden. Dan rij je, vooral het laatste stuk, langs de wat mooiere kant van het Flaming Gorge bassin.
Daarna kan je kiezen om evt. De quarry van Dinosaur NM nog mee te pakken die dag.
De dag erop zoals Hans al aangaf richting Fruita en dan de ut-128 naar Moab pakken. Dat is een mooiere route dan de snelste weg, vooral de laatste 60km langs de Colorado
- Sandra71
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hoi,
Ja "andere" route dan wat we meestal zien hier. Maar je neemt nu wel veel meer de tijd inderdaad.
Ik zie dat je een paar nachten bij Shoshone Guest Ranch verblijft. Wij zijn er twee keer geweest (2014 en 2015) en vonden het erg mooi en leuk daar.
Edit: oops sorry, ik reageerde na alleen de eerste pagina gelezen te hebben...
Ja "andere" route dan wat we meestal zien hier. Maar je neemt nu wel veel meer de tijd inderdaad.
Ik zie dat je een paar nachten bij Shoshone Guest Ranch verblijft. Wij zijn er twee keer geweest (2014 en 2015) en vonden het erg mooi en leuk daar.

Edit: oops sorry, ik reageerde na alleen de eerste pagina gelezen te hebben...
Groetjes Sandra
http://www.santravel.nl/reisverslagen/
Youtube:https://www.youtube.com/channel/UCS9pDl ... us3dSwWpmw
Instagram: @santravel.nl
Reisverslagen:
http://www.santravel.nl/reisverslagen/
Youtube:https://www.youtube.com/channel/UCS9pDl ... us3dSwWpmw
Instagram: @santravel.nl
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Zoals ik vaker schrijf boondocken wij veel, campings komen wij zelden.
In Green River heb je een park tussen de rivier. Island park heet dat, daar hebben wij op de parkeerplaats overnacht.
Neem van Manila de 44 en vergeet niet het ommetje langs Sheep Creek.
Een stukje verderop heb je de afslag naar Red Canyon, zeker even kijken.
In Vernal hebben wij geslapen naast de Days Inn.
In Green River heb je een park tussen de rivier. Island park heet dat, daar hebben wij op de parkeerplaats overnacht.
Neem van Manila de 44 en vergeet niet het ommetje langs Sheep Creek.
Een stukje verderop heb je de afslag naar Red Canyon, zeker even kijken.
In Vernal hebben wij geslapen naast de Days Inn.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bedankt voor de tips.
Boondocken hebben wij nog nooit gedaan, altijd campings gehad. Maar misschien is het tijdens deze 2-daagse rit wel een leuke optie.
In ieder geval hebben we de voorgestelde route ingepland.
THX
Ron
Boondocken hebben wij nog nooit gedaan, altijd campings gehad. Maar misschien is het tijdens deze 2-daagse rit wel een leuke optie.
In ieder geval hebben we de voorgestelde route ingepland.
THX
Ron
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
van Laramie naar Ranchester, info onderweg
Hoi,
al een hele tijd is onze route klaar. Nu hebben we één dag dat we 500km rijden van Laramie naar Ranchester. Op zich geen probleem en willen we ook niet veranderen.( dag van te voren hebben we onze Truckcamper in Denver opgehaald)
Nu is mijn vraag, heeft iemand hier al eens gereden, en heeft tips voor onderweg om te stoppen. of is er 500km eigenlijk niets interresants te zien behalve de weg. start en eindpunt liggen vast.
Google maps geeft als snelste route de I-25N aan, maar je kan ook via Douglas en Gilette rijden. is bijna 100km langer.
Vragen ons af of dit misschien de moeite waard is.
grt
Ron
al een hele tijd is onze route klaar. Nu hebben we één dag dat we 500km rijden van Laramie naar Ranchester. Op zich geen probleem en willen we ook niet veranderen.( dag van te voren hebben we onze Truckcamper in Denver opgehaald)
Nu is mijn vraag, heeft iemand hier al eens gereden, en heeft tips voor onderweg om te stoppen. of is er 500km eigenlijk niets interresants te zien behalve de weg. start en eindpunt liggen vast.
Google maps geeft als snelste route de I-25N aan, maar je kan ook via Douglas en Gilette rijden. is bijna 100km langer.
Vragen ons af of dit misschien de moeite waard is.
grt
Ron
Ik ken de route tussen Douglas en Gilette niet, maar afgaande op de paar keer dat we door Wyoming zijn gereden zou ik voor de snelste route gaan (uitzondering is de prachtige WY-130, maar die ligt niet op jullie route). Het is een landschap van eindeloze gras- en sagebrush vlaktes met heel weinig bomen. Mooi, maar niet om nog eens extra 100 km om te rijden als het niet nodig is. Voor tussenstops ben je aangewezen op de paar plaatsjes waar je doorheen komt. Misschien het National Historical Trails Interpretive Center in Casper? Altijd leuk om een beetje historie mee te pakken.
In Wyoming hebben ze ook iets met Jackalopes. We zagen deze zelf in Dubois (WY), maar de oorsprong van deze legende komt uit Douglas. Wel grappig.
In Wyoming hebben ze ook iets met Jackalopes. We zagen deze zelf in Dubois (WY), maar de oorsprong van deze legende komt uit Douglas. Wel grappig.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij kennen het stuk tussen Laramie en Casper erg goed; daar hebben wij vorig jaar ruim 6,5 uur van kunnen genieten (post-eclips-file).
Ik zou ook de snelste route nemen; mijn kaarten geven geen groene stippeltjes langs beide routes.
Je kunt hier een idee krijgen van het stuk tussen Casper en Laramie.
Marianne

Ik zou ook de snelste route nemen; mijn kaarten geven geen groene stippeltjes langs beide routes.
Je kunt hier een idee krijgen van het stuk tussen Casper en Laramie.
Marianne
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goh Marianne, wij reden daar ook die dag, en hebben helemaal geen last gehad van file ... 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha ha Loek, ja, een motor was die dag wel erg handig!
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6782 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa