Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Sandr@: Graag advies ivm reisroute
Laatste dagen van de reisplanning
Hoi ,
Eind Mei vertrekken we vanuit San Fransisco met een camper om een maand later in Los Angeles terug in te leveren.
Nu ben ik de laatste dagen aan het plannen en heb ik graag jullie mening.
Zaterdag en zondag Grand Canyon Mathercampground geboekt
Maandag : Grand Canyon - Sedona onderweg Slide Rock State Park ???
Dinsdag : Sedona - Kingman via de 89 A met bezoek aan Gold King Mine en Ghost Town in Jérôme
Woensdag : Kingman - Joshua Tree SP via Route 66 Oatman en de Sitgreavespass
Donderdag : Joshua Tree Sp - Lake Elsinore of al naar Anaheim ???
Vrijdag : camper inleveren voor 11.00 uur (Anaheim) Terugvlucht in de late namiddag.
Wat denken jullie van maandag en donderdag, of is het een optie om ipv Sedona op maandag op woensdag naar Lake Elsinore door te rijden voor evt 2 nachten?
De kust van LA hoeft voor ons niet en Pretparken ook niet.
Groetjes, Sandra.
* Note mod (Marco):
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Eind Mei vertrekken we vanuit San Fransisco met een camper om een maand later in Los Angeles terug in te leveren.
Nu ben ik de laatste dagen aan het plannen en heb ik graag jullie mening.
Zaterdag en zondag Grand Canyon Mathercampground geboekt
Maandag : Grand Canyon - Sedona onderweg Slide Rock State Park ???
Dinsdag : Sedona - Kingman via de 89 A met bezoek aan Gold King Mine en Ghost Town in Jérôme
Woensdag : Kingman - Joshua Tree SP via Route 66 Oatman en de Sitgreavespass
Donderdag : Joshua Tree Sp - Lake Elsinore of al naar Anaheim ???
Vrijdag : camper inleveren voor 11.00 uur (Anaheim) Terugvlucht in de late namiddag.
Wat denken jullie van maandag en donderdag, of is het een optie om ipv Sedona op maandag op woensdag naar Lake Elsinore door te rijden voor evt 2 nachten?
De kust van LA hoeft voor ons niet en Pretparken ook niet.
Groetjes, Sandra.
* Note mod (Marco):
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Sandr@: Graag advies ivm reisroute
Ik vind het zo wel mooi. Lake Elsinore zegt me niets; als je denkt dat het leuk is om daar een dag te staan kan dat natuurlijk, maar ik denk dat het wel zo mooi is om via Sedona te rijden.
Is het boeken van de camping in Yosemite gelukt? Ik hop dat je daar voldoende tijd hebt nu!
Marianne
Is het boeken van de camping in Yosemite gelukt? Ik hop dat je daar voldoende tijd hebt nu!
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht