Wij gaan eind van het jaar naar Las Vegas en omstreken. We zijn meerdere malen in de VS geweest. Stedentrips NY, Orlando (die fase ja) en een rondrit Orlando-Cape Canaveral-Miami-Everglades-Indian Rocks.
Maar goed we gaan nu de (zuid)west kant eens doen.
Het idee voor december januari is:
26 dec - aankomst en inchecken hotel
27 dec - blijven in hotel (we komen laat aan op de 26e en zo houden we rekening met vertragingen)
28 dec - uitchecken hotel en camper of auto richting Grand Canyon zuid via Hoover dam.
29 dec - ""
30 dec - ""
31 dec - terug in Las Vegas voor oud en nieuw. inchecken hotel
1 jan - uitchecken hotel en richting San Fransisco met camper of auto (Heb zojuist via dit forum ontdekt dat er wel eens sneeuw kan liggen en er wegen gesloten zijn dus vandaar dat de keuze camper of auto nog niet gemaakt is. Daar hoop ik gaandeweg de planning uit te kunnen komen.)
2 jan - "" Ergens tussen LV en SF zijn. (Death Valley?)
3 jan - "" Ergens tussen LV en SF zijn. (Death Valley?)
4 jan - "" Ergens tussen LV en SF zijn. (Yosemite?)
5 jan - "" Ergens tussen LV en SF zijn. (Yosemite?)
6 jan - "" Ergens tussen LV en SF zijn. (Yosemite?)
7 jan - "" In de buurt van SF zijn. (Camper achterlaten als we camper hebben en overstappen op auto of auto aanhouden als we die al hadden.)
8 jan - "" SF stedentrip
9 jan - "" SF stedentrip
10 jan - "" Richting Los Angeles rijden met mogelijk overnachting tussen SF en LA.
11 jan - "" LA stedentrip.
12 jan - "" LA stedentrip.
13 jan - "" LA stedentrip en terug naar LV met mogelijke overnachting tussen LA en LV.
14 jan - "" LV stedentrip/relax.
15 jan - "" LV stedentrip en klaarmaken voor vertrek naar Amsterdam.
Snijdt dit schema een beetje hout?
Met de camper heb je een overnachting bij je, maar in de sneeuw rijden vind ik geen fijn idee met een camper. Daargelaten of het wel mogelijk is in de winter. Met de auto moet je je overnachtingen goed plannen. Hoeveel risico is er dat je geen overnachting kunt vinden tussen LV/GC en LV/LA?
Tips of vragen zijn welkom. Ik lees natuurlijk een hoop op het forum, maar er moeten ook nog een aantal zaken worden geboekt.