Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis DaanBrok: eerste keer westkust autorondreis.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
DaanBrok
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis DaanBrok: eerste keer westkust autorondreis.

Bericht door DaanBrok »

Lastige keus. Dagje langer in Yosemite of overnachten in DV. Het hotel wat ik had geboekt is de stovepip wells wat wel midden in het park ligt.

Ik denk dat ik het voor nu even zo laat. Het idee dat we een beetje rustig starten vind ik wel fijn.(2 x 3 nachten) We halen nu de auto op dag 4 op, dus korter in SF blijven is niet echt een optie. Uiteraard kan dit wel weer aangepast worden maar dan houd je maar 1 dag over in SF(en dat is wrsch ook nog een redelijke brakke dag aangezien we die nacht om 12 uur landen) en dat vind ik wel echt te weinig.
dirkmuis
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis DaanBrok: eerste keer westkust autorondreis.

Bericht door dirkmuis »

@Marcopstal: Mijn commentaar is dat IK het anders zou doen. Ik zeg niet dat dit voor een eerste keer niet een prima route is. Sterker nog, ik heb zelf iets vergelijkbaars gereden. Als ik het alleen weer zou mogen kiezen zou ik het anders doen. Er zijn nu een aantal plaatsen waar weinig tijd is omdat het rondje anders niet haalbaar is. Ik zou het rondje dan inkorten.

Ik weet dat veel mensen zijn van veel zien in korte tijd maar mijn ervaring leert dat de route minder lang maken en een paar dagen extra elders hebben er voor zorgt dat je ook de tijd kunt nemen en ook eens wat dingen kunt doen die niet iedereen doet.

Neem Page. Hoe is die dag indeling daar dan? Je rijdt als eerst 2,5 uur vanaf Bryce. Neem aan dat je bij aankomst zo ongeveer aan lunch of een koffiebreak toe bent. Ik zie niet wanneer je zowel naar de Antelope Canyon, de Horseshoe Bend, de dam, de zonsondergang bij de staatsgrens met Utah wilt doen zonder alles in een paar minuten erdoor heen te jagen. Dan heb ik de Marina en tal van andere zaken niet genoemd.

Het is natuurlijk ook waar de TS in geïnteresseerd is.
Omdat dit in het voorbeeld rondje staat betekent niet dat je veel tijd hebt voor alles.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer