Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis cindyengeert: Eerste reis Amerika 2019
Re: Reis cindyengeert: Eerste reis Amerika 2019
Hoihoi
Leuk zeg dat jullie ook gaan.
Wij gaan ook zomervakantie 2019 met onze 3 kids.
Had een offerte via reisbureau eerst aangevraagd. Kwam op 9500 euro 23 dagen met 3 kids.
Nu zelf geregeld en 2000 euro goedkoper uit. Alles via hotels.com en booking.com gedaan. Alles nog annuleerbaar.
Ik heb eerst mijn tickets geboekt. Gewacht op mooie prijs. En waren flexibel in aantal dagen.
Toen mooie aanbieding gezien met ma heen en 24 dagen later weer terug.
Toen alle dagen uitgestippeld. En alleen nog autohuur regelen vd week.
Vraag aan de rest: heb nu alles op annuleerbaar gedaan. Doe ik dat naar niet annuleerbaar dan ben ik zeker 600 euro goedkoper uit.
Zetten jullie het vast? of doen jullie dat vlak voor de vakantie, om misschien nog wat goedkoper te gaan. Hoe doen jullie dat?
We kunnen iig toch niet ergens een dag langer blijven, anders klopt het schema niet meer. Het zijn alleen onvoorziene dingen wat kan gebeuren. Vertraging vliegtuig, pech met auto etc....
Leuk zeg dat jullie ook gaan.
Wij gaan ook zomervakantie 2019 met onze 3 kids.
Had een offerte via reisbureau eerst aangevraagd. Kwam op 9500 euro 23 dagen met 3 kids.
Nu zelf geregeld en 2000 euro goedkoper uit. Alles via hotels.com en booking.com gedaan. Alles nog annuleerbaar.
Ik heb eerst mijn tickets geboekt. Gewacht op mooie prijs. En waren flexibel in aantal dagen.
Toen mooie aanbieding gezien met ma heen en 24 dagen later weer terug.
Toen alle dagen uitgestippeld. En alleen nog autohuur regelen vd week.
Vraag aan de rest: heb nu alles op annuleerbaar gedaan. Doe ik dat naar niet annuleerbaar dan ben ik zeker 600 euro goedkoper uit.
Zetten jullie het vast? of doen jullie dat vlak voor de vakantie, om misschien nog wat goedkoper te gaan. Hoe doen jullie dat?
We kunnen iig toch niet ergens een dag langer blijven, anders klopt het schema niet meer. Het zijn alleen onvoorziene dingen wat kan gebeuren. Vertraging vliegtuig, pech met auto etc....
- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Toen onze route van de afgelopen vakantie helemaal duidelijk was en de tickets ook geboekt, heb ik wel enkele hotels, waarbij dat in prijs veel scheelde, niet annuleerbaar geboekt. Daar moesten we toch naartoe. Was in de meeste gevallen toch weer een gratis etentje dat ik dan verdiende
Vlak van tevoren de annuleerbare boeking omzetten naar niet-annuleerbaar, werkt volgens mij niet. De prijzen schelen dan niet meer zoveel....

Vlak van tevoren de annuleerbare boeking omzetten naar niet-annuleerbaar, werkt volgens mij niet. De prijzen schelen dan niet meer zoveel....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben meestal hotels waarbij je niet de optie hebt om niet te annuleren - zoals de accommodatie in de parken - maar daarbuiten boeken we wel eens iets dat niet te annuleren is als het veel geld scheelt. Als er echt iets ernstigs is waardoor je de route moet omgooien of je vakantie moet afbreken kun je een beroep doen op je annuleringsverzekering.
Ik zou wel eerst de route en hotels hier voorleggen voordat je iets gaat boeken wat niet meer te annuleren is.
Marianne
Ik zou wel eerst de route en hotels hier voorleggen voordat je iets gaat boeken wat niet meer te annuleren is.
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik vind dat best een fors bedrag om alles nog te kunnen annuleren.romy09 schreef:Vraag aan de rest: heb nu alles op annuleerbaar gedaan. Doe ik dat naar niet annuleerbaar dan ben ik zeker 600 euro goedkoper uit.
Het hangt er een beetje vanaf hoe 'vast' mijn route ligt. Waar ik nu al zeker van ben, leg ik net zo makkelijk definitief vast als dat in de prijs scheelt. Altijd gedaan en afgelopen zomer alsmede voor komende trip ook gedaan. Toch kijk ik ook naar kamers die ik kan annuleren en vaak is dat niet eens duurder (via Wyndhamrewards.com of Choicehotels.com in mijn geval).
EUR 600 is een dure 'verzekering' om alle vrijheid te behouden.

Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hallo allemaal,
na alles nog eens nagelezen te hebben vind ik deze route wel leuk (de route die smeerkaas voorstelde, waarvoor dank):
1 Vlucht naar LA
2 LA - Kingman
3 Kingman - Grand Canyon
4 Grand Canyon - Monument Valley
5 Monument Valley - Horseshoe Bend - Page
6 Page - Antelope Canyon - Bryce
7 Bryce - Zion
8 Zion
9 Zion - Las Vegas
10 Las Vegas
11 Las Vegas
12 Las Vegas - Death Valley
13 Death Valley - Mammoth Lakes
14 Mammoth Lakes - Bodie- Mono Lake- Tioga Pass - Yosemite
15 Yosemite
16 Yosemite
17 Yosemite - San Francisco
18 San Francisco
19 San Francisco - Monterey
20 Monterey - San Simeon
21 San Simeon - LA
22 LA
23 LA
24 LA - vlucht
- Alles hangt natuurlijk af van de vluchten, die zijn nog niet geboekt. Ik hab al zitten rondkijken, maar ik wil nog even afwachten. Wat zijn jullie ervaringen, nu zie ik vluchten van rond de 1000pp euro bij vertrek half juli. Kunnen die nog zakken, of is dit de prijs?
- Ik zou de route graag 2 dagen korter willen maken, laat ik dan een dag Las Vegas en een dag Los Angeles vallen, of een ander stukje? Of zijn die 2 volle dagen Las Vegas nodig om wat rust in te bouwen voor de kinderen? Dan laat ik het liever zo staan.
Alvast heel erg bedankt om mee te denken, groetjes,
Cindy
na alles nog eens nagelezen te hebben vind ik deze route wel leuk (de route die smeerkaas voorstelde, waarvoor dank):
1 Vlucht naar LA
2 LA - Kingman
3 Kingman - Grand Canyon
4 Grand Canyon - Monument Valley
5 Monument Valley - Horseshoe Bend - Page
6 Page - Antelope Canyon - Bryce
7 Bryce - Zion
8 Zion
9 Zion - Las Vegas
10 Las Vegas
11 Las Vegas
12 Las Vegas - Death Valley
13 Death Valley - Mammoth Lakes
14 Mammoth Lakes - Bodie- Mono Lake- Tioga Pass - Yosemite
15 Yosemite
16 Yosemite
17 Yosemite - San Francisco
18 San Francisco
19 San Francisco - Monterey
20 Monterey - San Simeon
21 San Simeon - LA
22 LA
23 LA
24 LA - vlucht
- Alles hangt natuurlijk af van de vluchten, die zijn nog niet geboekt. Ik hab al zitten rondkijken, maar ik wil nog even afwachten. Wat zijn jullie ervaringen, nu zie ik vluchten van rond de 1000pp euro bij vertrek half juli. Kunnen die nog zakken, of is dit de prijs?
- Ik zou de route graag 2 dagen korter willen maken, laat ik dan een dag Las Vegas en een dag Los Angeles vallen, of een ander stukje? Of zijn die 2 volle dagen Las Vegas nodig om wat rust in te bouwen voor de kinderen? Dan laat ik het liever zo staan.
Alvast heel erg bedankt om mee te denken, groetjes,
Cindy
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hoi Cindy
Ik ben ook bezig met het boeken van tickets en ik zag net op de British airways site dat als je vlucht on combi met auto doet er dat heel voordelig is. Voor onze 23 daagse reis zou dat neer komen op 4200 euro maar dat is dan i cl. Auto: type Chevrolet suburban. Dus enorm groot. Het is een tarief incl. Bagage en de auto is via Avis. Helaas haperde mijn creditcard dus morgen eerst de bank bellen...zal je altijd zien. Wij vliegen multicity. Eerst new york 5 dagen. Dan las Vegas en terug via los Angeles. Misschien is het voor een retour nog wel goedkoper. Misschien een idee voor jullie om even te checken
Ik ben ook bezig met het boeken van tickets en ik zag net op de British airways site dat als je vlucht on combi met auto doet er dat heel voordelig is. Voor onze 23 daagse reis zou dat neer komen op 4200 euro maar dat is dan i cl. Auto: type Chevrolet suburban. Dus enorm groot. Het is een tarief incl. Bagage en de auto is via Avis. Helaas haperde mijn creditcard dus morgen eerst de bank bellen...zal je altijd zien. Wij vliegen multicity. Eerst new york 5 dagen. Dan las Vegas en terug via los Angeles. Misschien is het voor een retour nog wel goedkoper. Misschien een idee voor jullie om even te checken
-
- Amerika-ontdekker
Cindy
Route is perfect zo denk ik. Voldoende tijd overal.
Twee dagen er af? Als het mijn reis was zou ik dan zeker al Las Vegas één dag minder doen. In vergelijking met de rest van de reis waren wij in Vegas snel uitgekeken. Een rustpunt voor de tieners? De tweede dag wordt moeilijker. Indien je in LA een pretpark wil bezoeken zal dit dus één dag in beslag nemen. De andere dag Maibu en Venice beach. Hollywood sign, Beverly hills kan je dan doen op de dag dat je aankomt van San Simeon. Dus die dagen heb je wel nodig daar. Als enige mogelijkheid zie ik dan een dag Yosemite minder. Al is dat wel jammer natuurlijk.
Wij hebben min of meer dezelfde route gedaan en vanuit Phoenix vertrokken. Dan sta je 's middags al aan de Grand Canyon en kan je eerst nog langs het mooie Sedona rijden. Dat scheelt je dus een dag. Bovendien lijkt me vertrekken vanuit Phoenix iets relaxer om de vakantie te starten dan vanuit de drukte van LA?
Alhoewel vluchten vanuit Phoenix dan misschien weer duurder zullen zijn? Indien niet dan zou ik vanuit Phoenix starten hoor.
Prijzen zou ik nog een tijdje in de gaten houden. Moet toch wel een stukje onder de 1000 euro kunnen. Al weet je dat nooit want er is geen lijn op te trekken.
Route is perfect zo denk ik. Voldoende tijd overal.
Twee dagen er af? Als het mijn reis was zou ik dan zeker al Las Vegas één dag minder doen. In vergelijking met de rest van de reis waren wij in Vegas snel uitgekeken. Een rustpunt voor de tieners? De tweede dag wordt moeilijker. Indien je in LA een pretpark wil bezoeken zal dit dus één dag in beslag nemen. De andere dag Maibu en Venice beach. Hollywood sign, Beverly hills kan je dan doen op de dag dat je aankomt van San Simeon. Dus die dagen heb je wel nodig daar. Als enige mogelijkheid zie ik dan een dag Yosemite minder. Al is dat wel jammer natuurlijk.
Wij hebben min of meer dezelfde route gedaan en vanuit Phoenix vertrokken. Dan sta je 's middags al aan de Grand Canyon en kan je eerst nog langs het mooie Sedona rijden. Dat scheelt je dus een dag. Bovendien lijkt me vertrekken vanuit Phoenix iets relaxer om de vakantie te starten dan vanuit de drukte van LA?
Alhoewel vluchten vanuit Phoenix dan misschien weer duurder zullen zijn? Indien niet dan zou ik vanuit Phoenix starten hoor.
Prijzen zou ik nog een tijdje in de gaten houden. Moet toch wel een stukje onder de 1000 euro kunnen. Al weet je dat nooit want er is geen lijn op te trekken.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Prima route denk ik zo al blijf ik erbij dat mijn voorkeur vliegen op Phoenix zou zijn. Je bent dan in een paar uurtjes bij de Grand Canyon. Prijstechnisch moet dat natuurlijk wel haalbaar zijn. Het stuk Los Angeles - Kingman is nu vooral rijden en dat een hele dag.
Mocht je 2 dagen willen schrappen (totale duur dus 2 dagen korter?) dan zou mijn keuze ook Las Vegas en Yosemite NP zijn (of kustweg in 1 dag ipv 2 dagen). Voor autohuur kan het ook schelen als de totale huurperiode precies 21 dagen is ipv 23 dagen.
Vanuit Death Valley zou je ook tot Lee Vening kunnen rijden. Je neemt dan Mammoth Lakes en Mono Lake al mee op die dag. Als je niet te laat vertrekt vanuit Death Valley is dat heel goed te doen. Als je dan ook nog eens op tijd vanuit Lee Vining naar Yosemite NP vertrekt, heb je alweer bijna extra dag Yosemite NP te pakken.
Wat zijn jullie exacte vertrek- en retourdata? Kunnen we eens meezoeken naar tickets.
Roland
Mocht je 2 dagen willen schrappen (totale duur dus 2 dagen korter?) dan zou mijn keuze ook Las Vegas en Yosemite NP zijn (of kustweg in 1 dag ipv 2 dagen). Voor autohuur kan het ook schelen als de totale huurperiode precies 21 dagen is ipv 23 dagen.
Vanuit Death Valley zou je ook tot Lee Vening kunnen rijden. Je neemt dan Mammoth Lakes en Mono Lake al mee op die dag. Als je niet te laat vertrekt vanuit Death Valley is dat heel goed te doen. Als je dan ook nog eens op tijd vanuit Lee Vining naar Yosemite NP vertrekt, heb je alweer bijna extra dag Yosemite NP te pakken.
Wat zijn jullie exacte vertrek- en retourdata? Kunnen we eens meezoeken naar tickets.
Roland
- josea
- Amerikakenner
Ehm.... ik zou Las Vegas juist niet schrappen, met het oog op de kinderen. Onze kinderen vonden dat een hoogtepunt
Een rustpunt kan ik het nu niet echt noemen, maar ze vonden het wel geweldig!
Jouw reis bekijkend, zou mijn voorkeur ook uitgaan naar starten vanaf Phoenix.
En dan Yosemite een dag minder, als je de route zo rijdt als Coyote voorstelt.

Jouw reis bekijkend, zou mijn voorkeur ook uitgaan naar starten vanaf Phoenix.
En dan Yosemite een dag minder, als je de route zo rijdt als Coyote voorstelt.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik denk ook dat pubers in die leeftijd Las Vegas wel erg leuk vinden. Aan de Strip is zoveel te zien en ook Freemont Street moet je niet vergeten. Met 2 volle dagen hou je ook tijd over om een paar uurtjes aan het zwembad te relaxen.
Voor LA zou ik ook geen dag schrappen. Als je naar een pretpark wilt en ook nog wat wilt zien van de stad zijn de 2 volle dagen aan het eind wel prettig.
Met een rondje Los Angeles moet je dan iets laten vallen. Mijn voorkeur zou dan zijn Monument Valley en eventueel de route van las Vegas naar Yosemity in 1 overnachting doen of 1 nacht minder Yosemity.
Voor LA zou ik ook geen dag schrappen. Als je naar een pretpark wilt en ook nog wat wilt zien van de stad zijn de 2 volle dagen aan het eind wel prettig.
Met een rondje Los Angeles moet je dan iets laten vallen. Mijn voorkeur zou dan zijn Monument Valley en eventueel de route van las Vegas naar Yosemity in 1 overnachting doen of 1 nacht minder Yosemity.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- josea
- Amerikakenner
Monument Valley laten vallen, ook een goede.
Dat kun je dan misschien een andere keer combineren met Capitol Reef en Moab...
Dat kun je dan misschien een andere keer combineren met Capitol Reef en Moab...
Over de tickets:
Ik ben 3033 euro kwijt voor 5 tickets Amsterdam_Lax met 1 overstap op Heatrow.
Geboekt op schipholtickets en vliegen met Britisch airways.
Ik was weken al aan het zoeken voor een mooie prijs, want met 5 tickets loopt het zo snel op.
Na 3 weken alle sites doorgezocht te hebben. Duizend verschillende datat`s ingevoerd. Ook gekeken op andere luchthavens, was ik het zoooo zat.
`s Avonds zat ik op de bank en mijn man vroeg: en al tickets gevonden. Nou ik zei ik heb er ff geen zin in. Laat t ff paar dagen rusten. Maar toch ging ik weer even kijken op de bank en 20 min kwam ik dus dit tegen: totaalprijs 3033 incl 5 koffers ook. Ik zei kom we kijken even verder op de laptop want op zo`n klein telefoontje zoeken.... Mijn man typt alles hetzelfde in en tickets waren 900 pp. IK zeg nou hoe kan dat nou. Dus na wat zoek werk ben ik erachter gekomen dat jouw computer en dus ook de maatschappijen weet door de cookies dat jij die tickets wilt hebben. Ik verwijder mijn cookies en voila de lage prijs komt weer ter voorschijn. Dus VERWIJDER STEEDS JE COOKIES ELKE KEER DAT JE ZOEKT.
Over de route: Ik zie veel overeenkomsten. Alleen jij gaat tegen de klok in
Jij hebt iets meer ruimte bij Yosemite. Dat is fijn. Wij hadden de tickets al geboekt natuurlijk en we wilden canyonland zo graag, dus die staat er bij ons nog tussen. Dus het is bij ons ook allemaal net te doen .
1 Aankomst LAX-auto ophalen-hotel-slapen
2 LA bijkomen van de reis -strand-evt Venice beach
3 LA sightseeing eind van de middag naar Atascadero
4 Atascadero – SF
5 SF
6 SF vroeg vertrekken -Yosemite
7 Yosemite- `s avonds naar Bishop
8 Bishop-Las Vegas
9 Las Vegas (valley of fire zijn wij getrouwd, is onze trouwdag)
10 Las Vegas
11 Las Vegas- Zion
12 Zion
13 Zion -Bryce
14 Bryce-Moab bezoek Arches
15 Moab bezoek Canyonlands
16 Moab-Monument Valley Hotel the view
17 Monument Valley- via antelope canyon naar Lake powell
18 Lake Powell
19 Lake powell-Grand canyon
20 Grand Canyon
21 Grand Canyon via Peach springs Kingsman naar Needles
22 Needles-LA
23 LA Disney
24 LA -16:00 vliegen
25 Aankomst Nederland
Ik ben 3033 euro kwijt voor 5 tickets Amsterdam_Lax met 1 overstap op Heatrow.
Geboekt op schipholtickets en vliegen met Britisch airways.
Ik was weken al aan het zoeken voor een mooie prijs, want met 5 tickets loopt het zo snel op.
Na 3 weken alle sites doorgezocht te hebben. Duizend verschillende datat`s ingevoerd. Ook gekeken op andere luchthavens, was ik het zoooo zat.
`s Avonds zat ik op de bank en mijn man vroeg: en al tickets gevonden. Nou ik zei ik heb er ff geen zin in. Laat t ff paar dagen rusten. Maar toch ging ik weer even kijken op de bank en 20 min kwam ik dus dit tegen: totaalprijs 3033 incl 5 koffers ook. Ik zei kom we kijken even verder op de laptop want op zo`n klein telefoontje zoeken.... Mijn man typt alles hetzelfde in en tickets waren 900 pp. IK zeg nou hoe kan dat nou. Dus na wat zoek werk ben ik erachter gekomen dat jouw computer en dus ook de maatschappijen weet door de cookies dat jij die tickets wilt hebben. Ik verwijder mijn cookies en voila de lage prijs komt weer ter voorschijn. Dus VERWIJDER STEEDS JE COOKIES ELKE KEER DAT JE ZOEKT.
Over de route: Ik zie veel overeenkomsten. Alleen jij gaat tegen de klok in

Jij hebt iets meer ruimte bij Yosemite. Dat is fijn. Wij hadden de tickets al geboekt natuurlijk en we wilden canyonland zo graag, dus die staat er bij ons nog tussen. Dus het is bij ons ook allemaal net te doen .
1 Aankomst LAX-auto ophalen-hotel-slapen
2 LA bijkomen van de reis -strand-evt Venice beach
3 LA sightseeing eind van de middag naar Atascadero
4 Atascadero – SF
5 SF
6 SF vroeg vertrekken -Yosemite
7 Yosemite- `s avonds naar Bishop
8 Bishop-Las Vegas
9 Las Vegas (valley of fire zijn wij getrouwd, is onze trouwdag)
10 Las Vegas
11 Las Vegas- Zion
12 Zion
13 Zion -Bryce
14 Bryce-Moab bezoek Arches
15 Moab bezoek Canyonlands
16 Moab-Monument Valley Hotel the view
17 Monument Valley- via antelope canyon naar Lake powell
18 Lake Powell
19 Lake powell-Grand canyon
20 Grand Canyon
21 Grand Canyon via Peach springs Kingsman naar Needles
22 Needles-LA
23 LA Disney
24 LA -16:00 vliegen
25 Aankomst Nederland
-
- Amerika-ontdekker
Nog een kleine tip. Probeer Las Vegas te vermijden in het weekend. Prijzen zijn dan veel hoger.
Alleen jullie kunnen bepalen waar jullie interesses liggen. Maar Monument Valley opgeven voor een dag Las Vegas, daar zou ik nu eens echt spijt van hebben... Al is de kans inderdaad groot dat jullie nog wel eens gaan, het werkt verslavend hoor...
Alleen jullie kunnen bepalen waar jullie interesses liggen. Maar Monument Valley opgeven voor een dag Las Vegas, daar zou ik nu eens echt spijt van hebben... Al is de kans inderdaad groot dat jullie nog wel eens gaan, het werkt verslavend hoor...

-
- Amerika-ontdekker
We zouden op 15 juli willen vertrekken en dan rond 7 augustus terug komen. We kunnen wel enkele dagen vroeger of later vertrekken.Coyote schreef:Prima route denk ik zo al blijf ik erbij dat mijn voorkeur vliegen op Phoenix zou zijn. Je bent dan in een paar uurtjes bij de Grand Canyon. Prijstechnisch moet dat natuurlijk wel haalbaar zijn. Het stuk Los Angeles - Kingman is nu vooral rijden en dat een hele dag.
Roland
In Phoenix vertrekken zie ik ook wel zitten, maar dan krijg ik het reisschema precies niet rond

Het liefst zou ik natuurlijk de 23 dagen houden, het zou zonde zijn als we er achteraf spijt van krijgen

Ik ga nog even verder zoeken.
Groetjes en alweer een dikke merci voor het meedenken en kijken
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Waarschijnlijk zit er een limiet op van 2500 euro.wennepen schreef:Hoi Cindy
Voor onze 23 daagse reis zou dat neer komen op 4200 euro maar dat is dan i cl. Auto: type Chevrolet suburban. Dus enorm groot. Het is een tarief incl. Bagage en de auto is via Avis. Helaas haperde mijn creditcard dus morgen eerst de bank bellen...zal je altijd zien.
-
- Amerika-ontdekker
Hoi,wennepen schreef:Hoi Cindy
ik ben het ook aan het bekijken. Voor ons zou dit Vanaf Amsterdam naar Phoenix van 15 juli tot 7 augustus neerkomen op 3510 euro met een huurwagen type Chrysler Pacifica. Klopt dit wel? Na de prijzen die ik tot nu toe tegen gekomen ben kan ik dit bijna niet geloven.
Ik zag wel dat er een overstap is op Heathrow van 1,5 uur. Is dit voldoenden? Wat als de eerste vlucht vertraging heeft? Ik kan ook niet onmiddellijk zien of er bagage bij in zit.
Ik zie nu dat je de terugvlucht niet kan wijzigen. Dat is dan ook vanuit Phoenix. Is dat een probleem? Ik krijg de route vanuit Phoenix precies niet in elkaar gepuzzeld.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Romy09: ik heb wat tips bij je route maar het lijkt me niet goed om het topic van cindyengeert daarmee te vervuilen.
Waarom plaats je je route niet in je eigen topic?
Marianne

Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Cindy . Je moet even goed zoeken op de British airways site. Je kan namelijk ook van verschillende luchthavens vliegen met die deal. Dat gaan wij ook doen. Er staat ergens iets van flight and car en dan daarna druk je op multicity. Dan doet ie het en Kan je gewoon aangeven wat je zou willen ook qua type auto. Wij vliegen namelijk eerst NY, dan las Vegas. Daar huren we auto en dan via LA terugvliegen en dat kan ook met die combinatietickets. Ik moest ook echt even zoeken en kon de prijs ook niet meteen geloven....
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb ook zo'n combi geboekt deze week. Je hoeft maar 375 nu te betalen op dit gedrag bij BA en de rest pas vóór ergens in mei 2019. Misschien lukt dat wel met je cc (wellicht was ruimte niet toereikend voor 4200 euro?)wennepen schreef:Hoi Cindy
-
- Amerika-ontdekker
Ok, het is zover, de vluchten zijn geboekt
We vertrekken vanuit Amsterdam en landen om 12u 30 in Phoenix.
Op 7 augustus vertrekken we terug vanuit Los Angeles. Nu sleutelen aan de route.
Als ik het goed begrijp, vertrekken we vanuit Phoenix naar Grand Canyon, toch? Kunnen we de eerste dag al vertrekken richting GC, of boeken we beter een overnachting in Phoenix en vertrekken we op dag 2 naar GC?

Op 7 augustus vertrekken we terug vanuit Los Angeles. Nu sleutelen aan de route.
Als ik het goed begrijp, vertrekken we vanuit Phoenix naar Grand Canyon, toch? Kunnen we de eerste dag al vertrekken richting GC, of boeken we beter een overnachting in Phoenix en vertrekken we op dag 2 naar GC?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2306 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties