Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Pano1973: onze planning reis 2019.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
wennepen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Pano1973: Onze planning reis 2019

Bericht door wennepen »

Mijn route staat ook hier op het forum hoor dus daar kan je van alles uithalen. Ik heb ook heel veel tips gehad ....echt super fijn. En de droom voor new york is hier ook groot. Ik snap alle argumenten om het niet te doen maar in 4 hele dagen die wij hebben kan je best wat zien in New York......
Wij doen ook 2 keer las Vegas....al kan je de 1e dag.eigenlijk niet meetellen..we komen pas heel.laat aan daar vanuit New York. Slapen 1 nacht in de buurt van luchthaven en vertrekken meteen volgende ochtend....als we dan het rondje met parken hebben gehad komen we er terug voor 3 nachten. In de grand canyon slapen wij in de bright angel lodge..we hebben daar 2 kamers geboekt want je kon daar niet met 4 op 1 kamer. Daaren tegen hebben we op andere plekken weer goedkope motels.
wennepen
Amerika-ontdekker

Bericht door wennepen »

Onze tussenstoo tussen las Vegas en yosemite is trouwens Bishop. Kunnen we eerst door death valley die dag en hebben we de volgende dag tijd voor de tioga pas
stegeman
Amerikakenner

Bericht door stegeman »

Migrainemedicatie kan ik je in adviseren. Heb ook zware migraine en was blij dat ik het mee had. Zorg voor een medicijnpaspoort van de apotheek en dan is er niets aan de hand. (Heb het niet nodig gehad, maar wordt wel aangeraden). Kost niets en houdt alles in originele doosjes.
En de ouders van mijn zwager kochten in Amerika zelf bij een drogist medicatie tegen migraine met een gigantische cafeïnestoot. Zij zweten bij dit medicijn. Maar ik durfde het vorig jaar niet aan. Ik dacht:” het kan hier wel zo verkrijgbaar zijn, maar wat doet de douane in Nederland als we teruggaan”.
Pano1973
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Pano1973 »

@Stegeman

Goede tips van de medicatie...bedankt!

En ik ga in Amerika even kijken voor die migraine medicatie!! :thumbup:
Misschien is dat HET medicijn!!

Bedankt allen, we zijn er wel uit!!
Voorpret kan beginnen!!
Plaats reactie