Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis debbie.dennis: vanuit Salt Lake City naar het zuidwesten, hoe?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Reis debbie.dennis: vanuit Salt Lake City naar het zuidwesten, hoe?
In juli/augustus 2019 maak ik met mijn ouders, vriend en 2 dochters van 1 en 6 jaar oud een rondreis door de VS. We beginnen vlakbij de Canadese grens in Glacier, daarna gaan we door naar Yellowstone en Grand Teton. Vanaf daar gaan we naar Salt Lake City (of Park City). Maar hoe vanaf daar verder? We dachten eerst aan Moab, Bryce, Zion, Las Vegas, San Diego en dan via Highway 1 weer terug naar San Fransisco.
Het deel vanaf Las Vegas tot en met San Fransisco staat voor ons al zo goed als vast.
We weten alleen niet goed wat te doen vanaf Salt Lake City tot en met Las Vegas. Zelf (mijn vriend en ik) hebben we Arches, Bryce en Zion al gezien (maar mijn ouders niet). Zion willen we graag nog eens heen. Maar i.p.v. Arches en Bryce zouden er ook andere parken mogen komen die logisch op de route liggen. We hebben ons al wel bedacht dat het veel reistijd scheelt als we Moab overslaan. Grand Canyon slaan we bewust over...dat vonden we 10 jaar het minst mooie van onze rondreis.
We willen het liefste niet meer dan 5 uur per reisdag rijden, maar eigenlijk willen we minder rijden.
Wie heeft er nog goede tips voor ons?
We reizen met een klein busje en overnachten in hotels, appartementen, BB's, etc.
Het deel vanaf Las Vegas tot en met San Fransisco staat voor ons al zo goed als vast.
We weten alleen niet goed wat te doen vanaf Salt Lake City tot en met Las Vegas. Zelf (mijn vriend en ik) hebben we Arches, Bryce en Zion al gezien (maar mijn ouders niet). Zion willen we graag nog eens heen. Maar i.p.v. Arches en Bryce zouden er ook andere parken mogen komen die logisch op de route liggen. We hebben ons al wel bedacht dat het veel reistijd scheelt als we Moab overslaan. Grand Canyon slaan we bewust over...dat vonden we 10 jaar het minst mooie van onze rondreis.
We willen het liefste niet meer dan 5 uur per reisdag rijden, maar eigenlijk willen we minder rijden.
Wie heeft er nog goede tips voor ons?
We reizen met een klein busje en overnachten in hotels, appartementen, BB's, etc.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis debbie.dennis: vanuit Salt Lake City naar het zuidwesten, hoe?
Je kunt Capitol Reef meenemen. En dan via de UT12 naar Zion. Zie voor mogelijke routes tussen LV en SLC met Capitol Reef ons 2015- en 2017-verslag.
Voor een precieze invulling is het goed als je aangeeft hoeveel tijd je hiervoor hebt.
Marianne
Voor een precieze invulling is het goed als je aangeeft hoeveel tijd je hiervoor hebt.
Marianne
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo,
inderdaad via Capitool reef. En je MOET niet via SLC, de mooiste route is niet via de interstate.
Jacques
inderdaad via Capitool reef. En je MOET niet via SLC, de mooiste route is niet via de interstate.
Jacques
Inderdaad. Ga binnendoor van Jackson via Rock Springs en Vernal. Veel prettiger, rustiger en mooier.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 185 Reacties
- 62981 Weergaves
-
Laatste bericht door Kokopelli
-
- 4 Reacties