Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Nathalie70: ZW Amerika campervakantie met 2 tieners - juli 2019, graag tips.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Nathalie70: ZW Amerika campervakantie met 2 tieners - juli 2019, graag tips.
Ben je er op een weekdag? Dat zal zeker druk zijn. Misschien iets verder doorrijden dan Barstow? Hoe ziet je route er nu uit, kun je nog wat schuiven?
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Reis Nathalie70: ZW Amerika campervakantie met 2 tieners - juli 2019, graag tips.
Hi Marianne,
Dit is mijn route. Schuiven is niet meer mogelijk, heb de meeste campgrounds al geboekt. Ben nog wel aan het twijfelen over Mammoth Lakes als tussenstop, en nu dus ook aan het twijfelen over Barstow. Die heb ik beide nog niet geboekt.
Dag 1 Aankomst San Francisco
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco
Dag 4 San Francisco (ophalen camper) - Yosemite Valley
Dag 5 Yosemite Valley
Dag 6 Yosemite Valley
Dag 7 Yosemite Valley - Mammoth Lakes
Dag 8 Mammoth Lakes - Las Vegas
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Las Vegas
Dag 11 Las Vegas - Zion
Dag 12 Zion
Dag 13 Zion - Bryce
Dag 14 Bryce - Antelope Canyon (Page)
Dag 15 Antelope Canyon - Monument Valley
Dag 16 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 17 Grand Canyon - Barstow
Dag 18 Barstow - Santa Monica (wegbrengen camper)
Dag 19 Santa Monica
Dag 20 Santa Monica
Dag 21 Terugvlucht vanuit LA
Dag 22 Thuiskomst
Dit is mijn route. Schuiven is niet meer mogelijk, heb de meeste campgrounds al geboekt. Ben nog wel aan het twijfelen over Mammoth Lakes als tussenstop, en nu dus ook aan het twijfelen over Barstow. Die heb ik beide nog niet geboekt.
Dag 1 Aankomst San Francisco
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco
Dag 4 San Francisco (ophalen camper) - Yosemite Valley
Dag 5 Yosemite Valley
Dag 6 Yosemite Valley
Dag 7 Yosemite Valley - Mammoth Lakes
Dag 8 Mammoth Lakes - Las Vegas
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Las Vegas
Dag 11 Las Vegas - Zion
Dag 12 Zion
Dag 13 Zion - Bryce
Dag 14 Bryce - Antelope Canyon (Page)
Dag 15 Antelope Canyon - Monument Valley
Dag 16 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 17 Grand Canyon - Barstow
Dag 18 Barstow - Santa Monica (wegbrengen camper)
Dag 19 Santa Monica
Dag 20 Santa Monica
Dag 21 Terugvlucht vanuit LA
Dag 22 Thuiskomst
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het wordt wat krap bij de GC als je de volgende dag verder doorrijdt. Dan is de enige mogelijkheid om MV te laten vallen als je meer ruimte wilt hebben op het laatste stuk.
Ik begrijp niet hoe je de campings gereserveerd kunt hebben. Dat kan voor de parken toch pas 6 maanden van te voren?
Waarom twijfel over Mammoth Lakes? Lee Vining is ook een mogelijkheid maar je zult hoe dan ook iets in die omgeving willen hebben.
En voor Yosemite: oefen met reserveren op 15 januari. En op 15 februari nog eens. Het is echt de moeite waard om daar midden in het park te staan.
Marianne
Ik begrijp niet hoe je de campings gereserveerd kunt hebben. Dat kan voor de parken toch pas 6 maanden van te voren?
Waarom twijfel over Mammoth Lakes? Lee Vining is ook een mogelijkheid maar je zult hoe dan ook iets in die omgeving willen hebben.
En voor Yosemite: oefen met reserveren op 15 januari. En op 15 februari nog eens. Het is echt de moeite waard om daar midden in het park te staan.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3769 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-