Ik ben wel een voorstander van meerdere dagen op dezelfde plek en van rustige routes, maar je hebt nu wel erg veel tijd op sommige locaties. En daarnaast weer weinig tijd op plaatsen waar je prima nog meer tijd zou kunnen doorbrengen.
Het is wel prettig om de data te vermelden zodat we weten wanneer je waar zit, en om de route in een van/naar schema te zetten. Ook voor jezelf is dat duidelijker omdat je dan ziet wanneer je een rijdag hebt en wanneer je waar overnacht.
Van SF naar San Simeon is erg ver; waarom niet een stop in bijvoorbeeld Monterey? Wanneer zou je de camper op willen halen? Reken voldoende tijd voor het ophalen en boodschappen doen.
Voor San Diego zou ik een extra dag uittrekken. Je hebt er nu maar 1 volle dag, ik zou er minimaal 2 dagen (dus 3 nachte) blijven.
Tussen JT en DV zou je een nacht Lone Pine kunnen doen. Is een leuk plaatsje en je kunt naar de Alabama Hills rijden.
Vof is mooi, maar misschien is 3 nachten wel erg veel. Voor de GC is 3 nachten naar mijn idee meer dan voldoende. wat zou je daar willen doen? Het kan er ook nog erg fris zijn. voor Zion zou ik dan weer meer tijd uittrekken. Minimaal 3 nachten, maar 4 is ook wel lekker.
Vlak bij Arches heb je ook Canyonlands en Dead Horse Point SP; daar kun je ook een dag voor uittrekken. Een of twee nachten kamperen in Arches is mooi (ik denk dat je daar echt 6 maanden van te voren moet reserveren), maar een paar nachten Moab is ook niet gek; er is een camping midden in het dorp.
Ik weet niet wat je zo lang in SLC zou willen doen. Waarom niet een paar nachten Capitol Reef op weg naar SLC? En Antelope Island is ook leuk (zie ons 2015-verslag voor beide).
De tijd in Idaho is erg ruim, en ik mis Grand Teton. Is dat bewust? De tijd voor Yellowstone is verhoudingsgewijs erg kort. daar zou ik minimaal 2 extra nachten voor uittrekken. Misschien ook tussendoor een nacht in Cody? De campings in Yellowstone zijn nu al te reserveren, zie daarvoor
https://www.yellowstonenationalparklodges.com.
Voor Mt Rainier trek je ook weinig tijd uit, maar misschien is het daarvoor nog te vroeg in het jaar. Voor Yosemite zou ik minimaal 2 nachten extra uittrekken; daar kun je veel meer doen dan in bijvoorbeeld SLC of de GC. Ga tijdig kijken hoe het reserveren daar werkt. en oefen een maand van te voren.
Marianne